Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Had het erger verwacht door die financiële put.

Tip voor diegenen die geen jaarkaart kopen - als ik me niet vergis kun je tot 11 November rondjes voor 2012 aan de prijzen van dit jaar kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met was je d'r?

Ik ben al lang compleet verloren iig....

Vooral op zo'n dagen als je de Ring voor je in de mist ziet liggen, in de verte alleen maar groene heuvels..

Wàt een circuit :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was mee met NFSThunder. E36 325i, heb voorlopig nog geen eigen wagen en geen zin om iets voor te hebben met de auto van mijn ma (student). Maar heb me rot geamuseerd door de sfeer en co-zitjes. Er was ook een kerel met een volvo V70 R met ons mee, stond op 330 pk. Tegen 10 uur aangekomen, ring was nog dicht door de mist en dan tijdje later ging hem open. Er was echt geen kat op de baan. Zalig in de mist naar daar rijden, de bossen. Top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet echt veel Belgen gezien vandaag, enkel de bekenden (069-BRA).

Wel nog een Volvo kombi in panne op de Ring, ik hoop dat dat niet het Carbage geval van hier op het forum was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet echt veel Belgen gezien vandaag, enkel de bekenden (069-BRA).

Wel nog een Volvo kombi in panne op de Ring, ik hoop dat dat niet het Carbage geval van hier op het forum was?

Die mannen hebben we daar leren kennen. We hadden er die middag nog mee gegeten. Gingen kijken naar hun rondje, maar ze zijn nooit voorbij gekomen, tot wij ze op ons rondje zagen staan..

Zaten volgens mij niet in de vangrail, gewoon een panne, wat ook best kut is natuurlijk. Geen idee wat er mis is gegaan. Al zei 1 van die mannen wel dat bij hun vorig rondje z'n olielampje even was aangegaan. Maar daarna gewoon terug uit, dus dat het wrsch niets was...

Die ketel stond op volledige bilstein ophanging en dik 200 pk, achterwiel aandrijving. Verloor voor ons ineens zijn pinker, gewoon eraf gevlogen. :shock::lol:

Ging voor de rest echt wel hard voor zo'n ding..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zei 1 van die mannen wel dat bij hun vorig rondje z'n olielampje even was aangegaan. Maar daarna gewoon terug uit, dus dat het wrsch niets was...

Verloor voor ons ineens zijn pinker, gewoon eraf gevlogen. :shock::lol:

Als er iemand z'n band kapot rijdt op zo'n stuk pinker, of in de kant vliegt door olie ....dan is dat allemaal niet zo grappig vrees ik.

En dat is het probleem met die Engelsen, daarbij zijn er veel die met zo'n gebricoleerde kisten afkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kerel kon er echt wel niets aan doen hoor. Zag er miss uit als een carbage run auto, maar die kar stond mint. Perfect onderhouden, gewoon malchance..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil ik ook zeker niet beweren, maar een Volvo 960 met Bilstein en 200PK, dan begin ik zo soms toch al iets te vermoeden :D

D'r zijn er genoeg die bewijzen dat het allemaal perfect kan, ik kaart enkel maar even de andere kant aan. Ze hebben me vandaag ook weer flink angst aangejaagd door te beginnen over verzekeringen.

Stel je bent niet verzekerd, je kar verliest olie, achter je crashen 3 GT3's en rijdt er nog een motard z'n been verloren.

Dan heb je een gigantisch probleem lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt gezegd ja, niettegenstaande is het allemaal niet zo simpel. Kennis van mij heeft daar in 2007 zijn wagen in de vangrail gezet en heeft heel wat vodden gehad om centen los te krijgen van de verzekering (KBC). Uiteindelijk is het volgens mij iets wat je zowieso maar 1x keer doet, want hoogstwaarschijnlijk krijg je dan een andere polis voorgeschoteld met de ring als clausule. En als je dat niet wilt ben je vrij om te gaan. Maar je nieuwe verzekeraar vraagt hoogstwaarschijnlijk wel een schadeattest op bij je vorige verzekeraar, dus dan komt het alsnog aan het licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of het hier al ergens staat, maar 2012 .. rondje € 26 / jaarkaart € 1445 .. :?

Thumb resize.

Eigenlijk klopt de grafiek van 2011 en 2012 niet. Het geld op je kaart kan je terug naar baar geld laten omzetten heb ik vandaag gelezen. Op de kaarten van 2011 kreeg je telkens een cash tegoed, bij die van 2012 niet meer. Netto prijsstijging naar 2012 is dus veel groter dan die van 2010 naar 2011.

Denk trouwens van zondag te gaan als het mooi weer is

aangepast door Asserti
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk klopt de grafiek van 2011 en 2012 niet. Het geld op je kaart kan je terug naar baar geld laten omzetten heb ik vandaag gelezen. Op de kaarten van 2011 kreeg je telkens een cash tegoed, bij die van 2012 niet meer. Netto prijsstijging naar 2012 is dus veel groter dan die van 2010 naar 2011.

Denk trouwens van zondag te gaan als het mooi weer is

Kheb hier nog een rondje liggen. Geraak er dit jaar niet meer.

Als je het komt halen mag je het hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op de Ring geweest.

De eerste keer met de Z4,op sommige stukken ging het vlot,op andere veel te traag.:(

Ik zal eens meer moeten gaan.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid