Ga naar inhoud

Audi S8

Aanbevolen berichten

660a2026-b014-4193-8031-d13b2e96810b.jpg

Een nieuwe EV roadster, gelimiteerd tot 500 exemplaren.

Quote

De reacties op ons concept van een elektrische roadster, de Polestar O₂, waren duidelijk. Mensen willen de sensatie van het elektrisch rijden met open dak omarmen. De belangstelling voor een productieversie was dan ook groot.

We kunnen nu officieel bevestigen dat we een versie van ons elektrische roadster-concept gaan produceren. Dit wordt de Polestar 6. We verwachten dat hij in 2026 op de markt komt. We beginnen met de Polestar 6 LA Concept edition. Er zullen slechts 500 exemplaren gemaakt worden. Ze zullen zeer sterk lijken op de verbluffende conceptwagen.

Vanaf vandaag kan je online een productieslot reserveren.

De eerste 500 productiewagens zullen beschikbaar zijn als de exclusieve genummerde Polestar 6 LA Concept edition. Kenmerkend zijn onder andere de op maat ontworpen 21-inch lichtmetalen velgen, een unieke Sky carrosseriekleur (andere kleuren beschikbaar), speciale graphics op de zijkant van het koetswerk, en een bijzonder leren interieur dat aan de hoogste normen voldoet op het gebied van dierenwelzijn.

Doelspecificaties¹

 

3,2 sec

0-100 km/u (doel)

 

250 km/u

Topsnelheid (doel)

 

650 kW

Vermogen (doel)

 

600+ km

Actieradius (WLTP²) (doel)

 

Dual motor

Aandrijflijn

 

800 volt

Elektrische architectuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Polygoon zei:

Kenmerkend zijn onder andere de op maat ontworpen 21-inch lichtmetalen velgen, een unieke Sky carrosseriekleur (andere kleuren beschikbaar), speciale graphics op de zijkant van het koetswerk, en een bijzonder leren interieur dat aan de hoogste normen voldoet op het gebied van dier

 

Waar is de tijd dat we nog bezig waren over zaken zoals een LSD, meer cilinders, beter klinkende uitlaten, enz enz als opties, ipv stickers op de zijkant en een "uniek" kleur. De wereld is echt voor janetten aan het worden.

Wel een hele mooie auto alweer vind ik. Polestar is echt goed bezig qua designs momenteel. Benieuwd naar hoe het zal rijden 😮

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, PJH zei:

Waar is de tijd dat we nog bezig waren over zaken zoals een LSD, meer cilinders, beter klinkende uitlaten, enz enz als opties, ipv stickers op de zijkant en een "uniek" kleur. De wereld is echt voor janetten aan het worden.

Wel een hele mooie auto alweer vind ik. Polestar is echt goed bezig qua designs momenteel. Benieuwd naar hoe het zal rijden 😮

Je kan blijven petten en je druk maken, maar daarmee lijk je enkel maar op al die mensen die steevast steen en been klagen dat 'vroeger alles beter was'. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Hazen zei:

In 2026 beschikbaar, waarom dan nu al presenteren? Tegen dat je hem hebt is het model gedateerd?

Ze hebben waarschijnlijk de cash flow nodig van de reservaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Tommie zei:

Je kan blijven petten en je druk maken, maar daarmee lijk je enkel maar op al die mensen die steevast steen en been klagen dat 'vroeger alles beter was'. 

Bedankt voor je comment

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, flupke73 zei:

goed want dit zet druk op Porsche, echte concurrentie voor de E-Boxster

Ik hoop dat de e boxster iets goedkoper gaat worden? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, flupke73 zei:

goed want dit zet druk op Porsche, echte concurrentie voor de E-Boxster

Aan 200 000 dollar de beeste?

2026 is wel nog érg lang.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/17/2022 at 10:26 AM, Hazen said:

In 2026 beschikbaar, waarom dan nu al presenteren? Tegen dat je hem hebt is het model gedateerd?

Ja, echt ongezien zoiets!

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 8/17/2022 at 10:26 AM, Hazen said:

In 2026 beschikbaar, waarom dan nu al presenteren? Tegen dat je hem hebt is het model gedateerd?

De AM Valkyrie is voorgesteld in 2017. Eerste leveringen eind 2021.

 

Dat is toch niet zo raar? En waarom denkt iedereen altijd dat een auto binnen 4 jaar gedateerd gaat zijn, als er vandaag enkel een prototype van bestaat? :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, ir_fuel zei:

De AM Valkyrie is voorgesteld in 2017. Eerste leveringen eind 2021.

 

Dat is toch niet zo raar? En waarom denkt iedereen altijd dat een auto binnen 4 jaar gedateerd gaat zijn, als er vandaag enkel een prototype van bestaat? :D 

 

Ja, en ik begrijp dat simpelweg niet. Het is omdat ik een nieuwe bedrijfswagen moest bestellen dat ik een jaar kan en wil wachten maar privé: no way. Laat staan 4 jaar.

Afgelopen jaren werden elke 2 tot 4 jaar van elk model facelifts of vernieuwingen uitgebracht. Gaande van het esthetische tot multimedia. Als men op dit moment de technologie vastgelegd heeft die binnen 4 jaar nog relevant moet zijn hoop ik dat het allemaal erg vernieuwend is voor zij die er eentje bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Polestar 2 heeft een tablet die al verouderd was de dag dat de auto op de markt kwam.

Vandaag steekt die tablet er nog altijd in.

Het gaat heus niet allemaal zo snel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

De AM Valkyrie is voorgesteld in 2017. Eerste leveringen eind 2021.

 

Dat is toch niet zo raar? En waarom denkt iedereen altijd dat een auto binnen 4 jaar gedateerd gaat zijn, als er vandaag enkel een prototype van bestaat? :D 

 

Hoeveel jaar zit de  amg one al in de pijplijn? :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Polygoon zei:

2017.

Ik bedoelde eerder: ie is al uit de pijplijn 😉 

Wist ik niet. Dacht dat het nog steeds voorstelling was, en dat de klanten nog niets gekregen hadden.  Maar kijk blijkbaar wel :lol: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid