Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Bij het zien van de C7 kan ik me toch niet van het gevoel ontdoen dat die knapper was dan de huidige...

DNDrdPMXcAAS2Ck?format=jpg&name=large

DNDrbsFXUAEKsLX?format=jpg&name=large

DNDrdPsXUAASAlF?format=jpg&name=large

Hier nog de velgen onder waarover we de vorige bladzijde vol hebben geluld, en de zilverkleurige accenten in de bumpers in carbon of hoogglans zwart.
Spiegels in koetswerkkleur. Dakrails (zonder wil ik ook wel 'es zien), raamomlijsting en grille mogen zo blijven.
Wel dat grote quattro-logo eruit. Verduisterde ramen hoeven niet.
Ja, knapper dan de C8.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het zien van de C7 kan ik me toch niet van het gevoel ontdoen dat die knapper was dan de huidige...
DNDrdPMXcAAS2Ck?format=jpg%26name=large&key=3ac1f1fb4f18a50e796e99b07a9d5c494a0965011bd2e8451e7bcc298f958dba
DNDrbsFXUAEKsLX?format=jpg%26name=large&key=76c1ce34e90a3b11035871215287dc35e09b9283dd53159a5a643e618e63642c
DNDrdPsXUAASAlF?format=jpg%26name=large&key=5586255b1fa0be85a785c891e7aea3f2a2bc22250354437b434e3f2774b83e05
Hier nog de velgen onder waarover we de vorige bladzijde vol hebben geluld, en de zilverkleurige accenten in de bumpers in carbon of hoogglans zwart.
Spiegels in koetswerkkleur. Dakrails (zonder wil ik ook wel 'es zien), raamomlijsting en grille mogen zo blijven.
Wel dat grote quattro-logo eruit. Verduisterde ramen hoeven niet.
Ja, knapper dan de C8.
Ipanema [emoji7]
Link naar reactie
Delen op andere sites

De C7 is gewoon een stuk subtieler dan de C8 en persoonlijk vind ik net dat aan grote aantrekkingskracht van die karren: hoog sleepergehalte. Maar met elke generatie RS6 is ‘m jammer genoeg iets meer in your face geworden. ‘t Zal zijn dat de mensen die het kunnen en willen betalen dat liever zien zeker 🙁

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jenkins said:

De C7 is gewoon een stuk subtieler dan de C8 en persoonlijk vind ik net dat aan grote aantrekkingskracht van die karren: hoog sleepergehalte. Maar met elke generatie RS6 is ‘m jammer genoeg iets meer in your face geworden. ‘t Zal zijn dat de mensen die het kunnen en willen betalen dat liever zien zeker 🙁

Blijft eigenlijk raar. De break is sowieso een Europees fenomeen maar over-the-top styling is net iets dat in andere markten, zoals in Azië, meer geapprecieerd wordt. Vreemde mismatch. 

Het moet zijn dat het Europees koperspubliek van dit soort auto's ook meer en meer van opzichtigheid houdt.

Het is maar de vraag hoe succesvol dat "visual opulence"-model blijft. Je ziet al dat de nieuwe Rolls en de Merc S-klasse meer naar een understated design (aan de buitenzijde toch) gaan, anticiperend op magere tijden. Als mensen collectief verarmen (who knows? could happen) wil je toch niet de poser zijn met een aso-bak. 

Of ja, misschien net wel 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Jenkins zei:

De C7 is gewoon een stuk subtieler dan de C8.

Ook mijn mening. En de C7 mag dan gerust in een opvallende kleur. Zelfs dan nog iets stijlvoller.

In sleeperversie, gaat mijn voorkeur uit naar onderstaande :

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

2003 C5 RS6 in Goodwood groen. Nog heerlijk onopvallend in het dagelijks verkeer. Een far cry van de opvallende designs die ze nu op de RS modellen steken.

Audi-RS-6-C5-Avant-2003-Kaufen-Probleme-Verbrauch-474x316-0f6ed0f95b1e75b0.jpg

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Jules_W zei:

2003 C5 RS6 in Goodwood groen. Nog heerlijk onopvallend in het dagelijks verkeer. Een far cry van de opvallende designs die ze nu op de RS modellen steken.

Audi-RS-6-C5-Avant-2003-Kaufen-Probleme-Verbrauch-474x316-0f6ed0f95b1e75b0.jpg

Klopt ! 

En oogt zoveel mooier dan de zoveelste in één of ander grijs of zwart ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, korneeldebruyn zei:

Blijft een knappe verschijning. Vraag me alleen af: hoe rijdt zoiets eigenlijk?

Heb 2 of 3 jaar geleden een stuk met zo'n c5 RS6 van een kennis mogen rijden. Geen duizenden km's ervaring dus maar mijn bevindingen in een notendop

-Auto voelt soms zwaar aan maar DRC vangt dat goed op

-Altijd genoeg power, zeer lineair ook. Geen turbogat oid 

-Voelde veel sneller aan dan E39 M5 die ik een aantal dagen daarvoor reed, meer punch en gevoel in stuur 

-Incognito cruisen, op lage snelheden rustig en stil. Comfortabel hoewel DRC soms hard kan zijn. 

-Interieur zit goed in elkaar, alles voelt kwalitatief en ondanks hoge km-stand geen rammels of piepen/kraken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Running costs betekenden wel de verkoop van de auto in kwestie. Aanhoudend problemen zoals schokdempers, intercoolers, versnellingsbak ed... Allemaal kostelijke grappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid