Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Is zo'n A6 nog niet lang genoeg dat ze bij de rs nog een halve meter bumper achter moesten knutselen?

Langs voor vind ik hem wel beestig, maar die achterkant... :facepalm: (beetje te omgekeerde van bmw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 februari 2020 om 20:52, JanC zei:

Niet langer baas in z'n eigen specialiteit...

 

Veel scheelt dat allemaal niet..  Er zal ook nog wel een RS6+ komen oid.

Curieus naar de facelift E63. Maar algemeen gezien: geschift welke performance je nu gewoon kan halen met een break.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso komt dat nog, idd.

Vandaag de dag moéten ze ook, véél meer dan ze vroeger moesten.
Ge hebt nu immers die electrokarren die zo'n sprintnummers op hun sokken afhaspelen.
Voor een groot deel van de klanten is dat nummer het énige wat somewhat telt inzake prestaties.
De snelste op dat nummer = de "sportiefste".

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, JanC zei:

Die zal wel 639 pk en 900 Nm krijgen zeker?
En bij de Audi eventueel de cijfers van de Urus? Gat bij de vorige was 45 pk, dus 50 zou kunnen.

Nope, die motor blijft voorbehouden voor GT63S.

Facelift E63S zal EQboost worden zoals GLE63S.

Dus 22 pk / 250 Nm via ISG on top, maar tijdelijk beschikbaar (kleine batterij)

Zal vooral uit stilstand verschil maken.

RS6 heeft dat ook denk ik, maar niet via ISG en minder krachtig.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik merkte hiernet dat je tegenwoordig de R8 ook als RWD kan krijgen, zowel in Coupé als Roadster. Wel -30pk tegenover de quattro versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
On 2/16/2020 at 4:56 PM, Francis said:

Was die V10 net niet te hardcore en te racy voor een snelle gezinswagen?

 

On 2/16/2020 at 5:11 PM, Bouncing Bullet said:

Dat argument kan je maken voor de S6/S8 met de V10 FSI. Dat waren Autobahnsturmer, met een V10 die niet gemaakt was om toerkes onder kerktoren te rijden. Bij te tam gebruik durfden die als een dicht roeten. De RS6 is een andere V10 TFSI en al wat bruikbaarder.

Dus de RS6 V10 is wel ok maar de gewone V10 niet om rond de kertoren te rijden? Ben efkes niet mee, springende kogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/6/2020 om 20:34, The Swede zei:

 

Dus de RS6 V10 is wel ok maar de gewone V10 niet om rond de kertoren te rijden? Ben efkes niet mee, springende kogel.

Verkokung/toe roeten van de inlaat is een probleem bij de atmo v10 motoren, indien ze niet warm genoeg worden. De tfsi heeft daar minder last van, die loopt aan de inlaat warmer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid