Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ge kunt toch lezen, Asserti?

Q4. Les radars fixes seront-ils toujours signalés?

Oui. Coyote signale les zones de danger qui peuvent contenir ou non un radar fixe.

Dat zijn geen precieze punten maar zones.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.lefigaro.fr/automobile/2012/01/13/03001-20120113ARTFIG00451-gps-avertisseurs-de-radars-et-outils-d-aides-a-la-conduite-10-trucs-a-savoir.php

- Les «outils (ou assistants) d'aide à la conduite» préviennent-ils toujours de la présence de radars?

Oui, mais d'une manière différente. Désormais, les radars, fixes ou mobiles, ne sont plus localisés mais inclus dans des «sections de voies dangereuses» et signalées comme «zones accidentogènes pouvant contenir un radar». Ces zones sont longues de 4 km sur autoroute, 2 km sur route et 300 m en ville

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste klant,

De heer Melchior Wathelet, Staatssecretaris voor Leefmilieu, Energie en Mobiliteit spreekt zich uit over Coyote in een interview met Pascal Courrier, Algemeen Directeur van Coyote Systems Benelux tijdens "Face à l'info" gewijd aan de Veiligheid op de Weg:

Wat dient u te onthouden uit dit interview:

1. we spreken over Coyote als onbetwiste marktleider....Coyote is de referentie!

2. de Minister van Mobiliteit zelf maakt reclame voor Coyote en benadrukt het feit dat Coyote legaal is en blijft, maar ook dat het een onmiskenbare hulpsysteem is ter bevordering van verkeersveiligheid!

http://www.rtbf.be/radio/player/lapremiere?id=1547593&e

Niet minder dan 250.000 automobilisten en motorrijders gebruiken Coyote op de Belgische wegen:

Het aantal REAL TIME Coyotes in gebruik op 7 februari 2012 om 9u27:

Capturedcran2012-02-07092610.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
2 weken geleden eens volledig vertrouwd op iCoyote, vandaag boete in de bus.

100% waterdicht is het jammer genoeg niet.

Daar mag je jammer genoeg niet van uit gaan he. Er is altijd een eerste die de flitser moet opmerken. Als dat nog niet gebeurd is, en jij komt er net aan bv... Zonde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Bij Coyote zoeken ze 2 binnendienst verkopers:

Mensen bellen om te vragen of ze hun abonnement willen verlengen.

Te Wavre.

Interesse: Marjan De Coster <m.decoster@coyotesystems.be>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Coyote zoeken ze 2 binnendienst verkopers:

Mensen bellen om te vragen of ze hun abonnement willen verlengen.

Te Wavre.

Interesse: Marjan De Coster <m.decoster@coyotesystems.be>

Was jij niet op zoek naar iets nieuws? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar niet naar een binnendienst aan de telefoon :D

Rij rond en vraag face-to-face of ze hun abo willen verlengen dan!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik weet niet of het hier was of op AF of ergens anders maar coyote in Frankrijk gebruiken werkt nog steeds perfect. Deze nacht vertrokken en gewoon de meldingen zijn anders...

- Vaste flitspaal aangegeven als 'gevaar'

- Mobiele als 'risico' met de herkenbare aanhoudende biep (en effectief 2 maal gespaard. Gisteren om 23u45 aan de werken in Rijsel, echt onzichtbaar als je het niet weet)

- risico als 'veelvuldig'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, vorige week ook ondervonden dat het nog perfect werkt !

De palen en controles staan ook gewoon op 3/4 van de zone :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van een maat van mij werkt niet meer. Volledig opgeladen maar telkens je hem aanlegt hoor je het "gefluit" en begint hij opnieuw. Hilarisch wanneer je het ook niet kan stoppen en bijgevolg het de ganse autorit meemaakt. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis gedaan met mijn coyote.

Mijn madam heeft die tegen de grond gegooid en het scherm is gebroken :(

Argh, ding werkte perfect de laaste 4 jaar ! Ik vond die V1 eigenlijk super.

Wat nu te doen hé :( heb nog een abo op dat toestel tot 02/2013 lopen ...

Welke zou ik open ? De plus ?

aangepast door Wax-it.be
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe vrouw.

Laat 1 ding duidelijk zijn, ik denk niet dat ik een betere vrouw ga vinden dan die ik nu heb ! Dus wat jij voorstelt is uitgesloten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem opstuurt naar coyote zelf krijg je mss een nieuwe V1 mits een kleine oplage. Uw abbo kunnen ze ook zonder problemen overzetten, dat is gekoppeld in hun database aan uw serienummer, dus da's maar een getal overzetten. Toen de batterij van de mijne ontploft is ben ik de mijne een week kwijt geweest en dan lag er een nieuwe + extra maandje abbo in de bus. Zeer tevreden van die mannen hun service.

Ik vind de V1 ook super, al de rest met die stemmen en zever is niet alarmerend genoeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat 1 ding duidelijk zijn, ik denk niet dat ik een betere vrouw ga vinden dan die ik nu heb ! Dus wat jij voorstelt is uitgesloten :P

Punten scoren 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid