Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Da's enkel maar voor FR, toch ?

Ik gebruik nu ook al een klein half jaartje icoyote op de telefoon omdat de app gewoon wat beter is dan de wikango app.

Het heeft me zeker al gered maar er zitten toch vaak valse meldingen in ook, en m'n kameraad is onlangs geflitst geweest, ook met zijn icoyote met 50+ verkenners en 3 sterren en er zat niks in..

Dat 't niet waterproof is weet iedereen maar je zal net dan maar 's ff 200+ aan 't doen zijn en juist toevallig niet in DE ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's enkel maar voor FR, toch ?

Ik denk het wel.

Marjan is een rally in Brazielië aan het rijden, dus kan het haar niet vragen.

Maar zelfs... Stoeme Schouppe zal dit wel invoeren :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij toch af hoe ze dit kunnen verantwoorden ?

Waarom moeten ze een akkoord maken ? Dat ding is toch compleet wettelijk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Frankrijk zijn ze aan heksenjacht aan het doen, die nog 100 keer erger is dan hier.

Denk dat het de keuze is om ofwel dit te doen, ofwel van de markt gehaald te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een goed alternatief bestaat ben ik toch weg ze bij coyote.

Dit streeft totaal het doel van het toestel voorbij.

"opgelet! er is een gevaarlijke situatie , en dit binnen een straal van 4 km !"

Dan ga je 99/100 niets zien en de volgende keer veeg je er u voeten aan en is het wel prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hmmm, mijn abonnement verloopt binnenkort zegt hij sinds deze morgen...

Twijfel om het nog te verlengen? Kan ik net zo goed die gratis app op mijn android gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, mijn abonnement verloopt binnenkort zegt hij sinds deze morgen...

Twijfel om het nog te verlengen? Kan ik net zo goed die gratis app op mijn android gebruiken.

Wat met mogelijkse wetswijzigingen in het verschiet? Wat met mogelijke beperkte functionaliteit zoals verhaal van FR?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat met mogelijkse wetswijzigingen in het verschiet? Wat met mogelijke beperkte functionaliteit zoals verhaal van FR?

Dat ook natuurlijk...

Misschien toch eens zoeken om de vaste palen op de GPS van de A7 te krijgen. Voor mobiele flitsers is het hele systeem toch niet ideaal...

De meeste plaatsen waar ze veel staan ken ik en hou ik in de gaten (ook al zegt de Coyote niets) en de plaatsen waar ze zo goed als onzichtbaar zijn, vertrager ik zelfs met coyote ook.

Mobiele flitsers in de streek zijn zelden gemeld door weinig gebruik,...

Op meer dan 1 jaar ben ik eigenlijk max een 3 keer gered voor mobiele flitsers door de coyote...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coyote blijft 100% legaal, zelfs in Frankrijk!

Uitstekend nieuws: de Coyote staat voortaan niet langer geseind als illegaal op Frans grondgebied!

Resultaat: voor u als Belgisch gebruiker verandert er helemaal niets in België en ook niet elders in Europa. Rijdt u Frankrijk binnen, dan gebeuren de noodzakelijke aanpassingen voor het optimaal functioneren van uw Coyote volledig automatisch. U hoeft dus helemaal niets te doen!

Het delen of aankondigen van gebeurtenissen op de weg is dus nog steeds perfect mogelijk en perfect legaal. Zodra u Frankrijk verlaat, schakelt uw Coyote ook weer automatisch over op zijn normale werking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heb ik het gevoel dat de mensen gewoon afduwen niet omdat er een flitser is, maar wel omdat ze een 'gevaarlijke' situatie gezien hebben.

Ik weet het niet ze.

De laatste keer heb ik al zoveel Live-signalen gekregen die dan uiteindelijk ook door geen enkele bestuurder bevestigd waren en waar er dan ook niets was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heb ik het gevoel dat de mensen gewoon afduwen niet omdat er een flitser is, maar wel omdat ze een 'gevaarlijke' situatie gezien hebben.

Correct, ik krijg meer en meer meldingen van mobiele flitsers op m'n V1 wanneer er files zijn...

Ik druk dan ook iedere keer met plezier 'nee' bij de vraag naar aanwezigheid van mobiele flitsers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n contract niet meer verlengd.

Als je veel in Nederland en de kempen rijdt heb je er geen zak aan. Gewoon veel te weinig gebruikers.

't Is briljant in het midden van het land, op de E313, E40, E17 etc... Maar daar rijd ik dermate weinig dat het het geld niet waard is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid