Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ik heb m'n contract niet meer verlengd.

Als je veel in Nederland en de kempen rijdt heb je er geen zak aan. Gewoon veel te weinig gebruikers.

't Is briljant in het midden van het land, op de E313, E40, E17 etc... Maar daar rijd ik dermate weinig dat het het geld niet waard is.

Enig idee wat dat geeft in Limburg?

Heb er zelf eentje gevraagd voor kerst (wel in de vorm van Garmin NuviLink, dus sowieso niet nutteloos indien er te weinig verkenners zijn...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hé, maar mijn zin was zo niet bedoeld:lol:

ik bedoelde dat hij het een zeer nuttig machientje vondt, en dat hij nu toch al een aantal boetes minder heeft op jaarbasis:grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hé, maar mijn zin was zo niet bedoeld:lol:

ik bedoelde dat hij het een zeer nuttig machientje vondt, en dat hij nu toch al een aantal boetes minder heeft op jaarbasis:grin:

:win:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat ik mijn Coyote verloren ben een paar weken geleden, een tweedehandse gekocht niet ver van mij.. Naar Coyote gebeld om mijn abo over te zetten.. Blijkt niet te gaan als de vorige eigenaar niet bevestigt en ondertekent dat ik die Coyote van hem gekocht heb. Dat moest ik dus opnieuw met hem regelen, en dan doorfaxen naar Coyote, Frans faxnummer..

Dat heb ik dus allemaal gedaan, ondertussen al een week geleden de fax verstuurd. Elke keer ik de Coyote opstart; "abonnement definitief beëindigd":rolleyes:

'k Zal dus weer moeten bellen en het proberen uitleggen aan de half-Nederlands sprekende telefonistes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gisteren wat door Frankrijk liggen raggen, flitspalen worden ook niet meer correct aangegeven (de paal stond telkens zowat 500m te vroeg), mobiele flitsers nog niet tegengekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb die van mij net verlengd en ben er de eerste week van januari nog mee door frankrijk gereden...

Als het verboden wordt, dan mogen ze mij meteen mijn resterende abonnement terugstorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al een paar weken bekend dat het verboden is in FR hoor.

Maar een tomtom en zelfs een iPhone e.d. die mogelijks zulke dingen geïnstalleerd hebben zijn dan verboden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal fout. Is niet verboden. Vaste worden nog aangegeven, mobiele flitsers worden enkel in een zone aangegeven, niet meer de exacte plaats. That's all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid