Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Gespoten in Alpine white, volledig gedaan, alle binnenkanten ook ;)

Knap! Al zou ik zelf zwaar twijfelen om dat over mijn hart te krijgen.. Ik zou het bij donkergrijs houden wss. Of zwart, oogt zo agressief:inlove: Twijfel:lol: Gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was mijn vorige M3, was alles aan gedaan, ECU remap, volledige uitlaat, Schrick nokkenassen enz... CSL rijdt nog totaal anders, veel rauwer, directer stuurgevoel, betere gewichtsverhouding, veel sneller schakelen enz..

Eigenlijk 2 totaal verschillende auto's nog ;)

_DSC0003scherper.jpg

53073494.jpg

c214748364803072010194810_2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap! Al zou ik zelf zwaar twijfelen om dat over mijn hart te krijgen.. Ik zou het bij donkergrijs houden wss. Of zwart, oogt zo agressief:inlove: Twijfel:lol: Gelukkig hoef ik me daar geen zorgen over te maken:D

Ik heb hem zo gekocht in Duitsland, ben naar een paar andere gaan zien ook en deze stak er met kop en nek bovenuit. Weinig km's, volledige historiek bekend en altijd dealer onderhouden.

Kleur is mooier als een grijze of zwarte IMO, en heb die gekocht om trackdays mee te doen, dus niet voor de restwaarde en ik ben niet van plan om deze ooit nog weg te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was mijn vorige M3, was alles aan gedaan, ECU remap, volledige uitlaat, Schrick nokkenassen enz... CSL rijdt nog totaal anders, veel rauwer, directer stuurgevoel, betere gewichtsverhouding, veel sneller schakelen enz..

Eigenlijk 2 totaal verschillende auto's nog ;)

Thumb resize.

Le Mans Blue:inlove::inlove:

Op hoeveel pk zat je dan? Niet té luid? Daar heb ik wat schrik voor. Heb nu Race einddemper en Race kats.. En da's net goed imo qua geluid.

Had ook eens ergens gelezen dat die Schrick nokkenassen ook niet zo goed zijn voor de levensduur van het blok?

Ik heb hem zo gekocht in Duitsland, ben naar een paar andere gaan zien ook en deze stak er met kop en nek bovenuit. Weinig km's, volledige historiek bekend en altijd dealer onderhouden.

Kleur is mooier als een grijze of zwarte IMO

Ik vind een witte ook knap hoor;) Komt ook mooi uit met de carbon.

ik ben niet van plan om deze ooit nog weg te doen.

Strak plan:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was mijn vorige M3, was alles aan gedaan, ECU remap, volledige uitlaat, Schrick nokkenassen enz... CSL rijdt nog totaal anders, veel rauwer, directer stuurgevoel, betere gewichtsverhouding, veel sneller schakelen enz..

Eigenlijk 2 totaal verschillende auto's nog ;)

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Hoe vet!! :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites



Wat klinkt die kar zo kunstmatig :?

Wel vlotjes :lol:

*edit:

I was in love with this clip until I realized that the sound we're hearing is not actually the V8TT engine. It's a feature BMW calls "Active Sound Design," where they digitally pump a soundtrack into the cabin via the speakers. The reason this sounds to intoxicating is because M division is injecting traces of a V10-ish engine note into the cabin. I'm pretty sad to hear this. :(


Dat verklaard :?

Klinkt net als een M5 uit gran turismo ofzo :wanker:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt belachelijk idd:(

En dit is nog erger:

http://www.youtube.com/watch?v=XPoH9JhShYU

Vanaf 3:00

Daar hebben ze zelfs luidsprekers in de uitlaten gestoken:? Waar gaat de autotechnologie naartoe?!!:bye:

Kutdiesels.

Klinkt wel leuk :oops: Maar het zou mij storen dat ik weet dat het nep is.

En die Porsche, wtf voor een slechte start was dat :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het zou mij storen dat ik weet dat het nep is.

En die Porsche, wtf voor een slechte start was dat :D

Mij ook. Vele kopers zullen wss nooit weten dat daar gewoon luidsprekers inzitten:grin: Idem voor de M5..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou meteen het kabeltje zoeken om die boel door te knippen.

Bij de M5 dan toch. Bij zo'n diesel is het op zich nog niet zo'n gek idee...

TT 2.0TDI gebruikt dat toch ook al een tijdje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou meteen het kabeltje zoeken om die boel door te knippen.

Bij de M5 dan toch. Bij zo'n diesel is het op zich nog niet zo'n gek idee...

TT 2.0TDI gebruikt dat toch ook al een tijdje?

Idd, en Golf GTD ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid