Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Mijn maat die aan de haven werkt bij transport van nieuwe auto's enz., zegt dat er nu tientallen BMW 1M's stilstaan op de parking. Incl. een M3 GTS. Blijkbaar zijn de invoerkosten met 80% verhoogd in Brazilië en dergelijke landen, waarvoor de auto's bestemd waren. Een hele discussie aan de gang met BMW en de klanten daar. Lijkt erop dat er wel een heel deel daar gewoon gaan blijven staan. Dus als er iemand nog een 1M of GTS wilt:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het magazine Total BMW van deze maand staat een E34 M5 buying guide, voor de geïnteresseerden.

Mijn maat die aan de haven werkt bij transport van nieuwe auto's enz., zegt dat er nu tientallen BMW 1M's stilstaan op de parking. Incl. een M3 GTS. Blijkbaar zijn de invoerkosten met 80% verhoogd in Brazilië en dergelijke landen, waarvoor de auto's bestemd waren. Een hele discussie aan de gang met BMW en de klanten daar. Lijkt erop dat er wel een heel deel daar gewoon gaan blijven staan. Dus als er iemand nog een 1M of GTS wilt:D

PM Alexanderr eens met dit verhaal (no kidding).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

de M5 komt dus definitief met een handbak. Alleen wordt deze enkel beschikbaar in de VS. Raar, want dat is toch een land waar men zot is van automaten.

BMW-M5-F10-handbak-spyshot.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

E60 M5 handbak was ook enkel in de VS. te verkrijgen dacht ik, als ze het nogmaals doen zal het wel zijn omdat het goed verkoopt zeker

Klopt. Ik vind het gewoon raar dat zo'n automaat - minded land persee een handbak in een M5 zou willen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's denk ik om de Amerikaanse klanten het gevoel te geven grotere puristen te zijn dan de andere continenten, is natuurlijk ook een grote markt voor zo'n auto's. Maar iedereen weet toch dat je in zo'n auto beter een automaat neemt, zeker als het eentje is van dat kaliber.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd gekeken of het voor een E60 M5 met handbak haalbaar was om naar hier over te schepen. Qua prijs komt dat hetzelfde/iets duurder uit dan eentje van hier, maar dan kan je wel in de pot roeren en ben je quasi uniek daarmee in Europa. Heb je ook geen probleem met die SMG-bak:p Spijtig genoeg kan ik zo'n kar niet onderhouden:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid