Ga naar inhoud

///M Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Op zich niet zo bijzonder. Een kerel uit Oost-Vlaanderen heeft dit ook al gedaan. Mathi kent hem.

Ik had dat ding eens achter me met de 1. Ik gaf wat gas bij met de eend. Plots haalt dat ding mij in met een gebrul van jewelste.

Een onnozel pijpje ==> WTF...

Er zat nog een andere uitlaat op ook.

Onze definities van "niet zo bijzonder" verschillen blijkbaar een beetje van elkaar.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Thumb resize.

Thumb resize.

Wat zijn DTM-auto's toch gedrochten...

Echt jammer dat BMW nu quasi enkel nog inzet op DTM. Het MINI WRC project krijgt 'amper' nog middelen van BMW en ook in de GT is het quasi volledig gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is dat een standaard M5 al zo opvallend is natuurlijk.

ik wou het ook schrijven. :lol:

je valt meer op met een gewone 5 dan met ééntje met m-pack tegenwoordig. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren kwam ik aan de fitness, wilde net binnenstappen tot ik een luide V8 brul hoorde. Ff buiten gewacht dus, en kwam er een E90 M3 FL voorbij. Had hem al een paar keer gezien hier in de buurt, en had al langer door dat ie andere pijpjes had steken. Maar damn, nu trok hij eens goed door:lolz:

Zo exact eentje (ben niet zeker van de velgen):

c982027092011210126_3.jpg

c982027092011210126_5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Individual of laten herspuiten?

Weet niet of individual gaat op een 1M, maar het is echt zonde dat er maar 3 kleuren zijn, want die staan me geen van 3 voor de volle 100% aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Individual of laten herspuiten?

Weet niet of individual gaat op een 1M, maar het is echt zonde dat er maar 3 kleuren zijn, want die staan me geen van 3 voor de volle 100% aan.

Individual blijkbaar.

6836132027_ef661c665f_b.jpg

E36 ///M3 en de E46 ///M3 CSL aub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit jij veel in de UAE GinoV? Voor je job ofzo? Wat doe jij?

Al die mannen ginder zijn ook wel verstokte petrolheads:D Al is de smaak soms zoek, maar soit.

In Qatar vorig jaar een rode CL63 AMG gezien met van die speciale spikkels in de lak, kerel zette hem daar een paar keer arabdriftend scheef:inlove: En een paarse LP670-4 SV. De meest gekke kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid