Ga naar inhoud

Mercedes C63 AMG


Rabbit

Aanbevolen berichten

Die e53 klinkt anders toch echt wel lekker. Overbuurman heeft zo eentje naast zijn A200 (van zijn vrouw) SLS en GTs staan.

Nu voor het yuppievolk van vandaag wat zo iets koopt maakt dat volgens mij niet uit hoeveel cilinders een auto heeft, als het maar "lawaai" maakt en hard gaat, en ze kunnen stoefen hoeveel hun dat kost. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch een spijtige evolutie... Ze maken een te grote sprong imo.

Dat ze 2 versies hebben met eentje die er is om goedkoop te rijden is goed, maar nu missen ze wel een groot stuk van de doelgroep met hun AMG. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Joske zei:

Die e53 klinkt anders toch echt wel lekker. Overbuurman heeft zo eentje naast zijn A200 (van zijn vrouw) SLS en GTs staan.

Nu voor het yuppievolk van vandaag wat zo iets koopt maakt dat volgens mij niet uit hoeveel cilinders een auto heeft, als het maar "lawaai" maakt en hard gaat, en ze kunnen stoefen hoeveel hun dat kost. 

Ik hoop dat je geen gelijk hebt, maar ik denk dat Benz zijn marktonderzoek wel zal gedaan hebben 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Styling is wel knap vind ik. Mist enkel wat breedte achteraan.

Aandrijflijn daarentegen.. 😩

Ondertussen ben ik het wel zekerder dan ooit: de mijne gaat nooit meer weg :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Maxime S zei:

Styling is wel knap vind ik. Mist enkel wat breedte achteraan.

Aandrijflijn daarentegen.. 😩

Ondertussen ben ik het wel zekerder dan ooit: de mijne gaat nooit meer weg :inlove: 

Dat is toch ook relatief denk ik...

Ok dat je niet het nieuwe model gaat kopen, maar binnen X jaar ga je wel anders spreken. Tenzij je hem als extra houdt natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik hoop dat je geen gelijk hebt, maar ik denk dat Benz zijn marktonderzoek wel zal gedaan hebben 🙂 

Ik ook, maar t is al vaker gezegd, automerken moeten geld verdienen, en dat doen ze spijtig genoeg met de grote massa en niet door het handje vol liefhebbers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Naish zei:

Dat is toch ook relatief denk ik...

Ok dat je niet het nieuwe model gaat kopen, maar binnen X jaar ga je wel anders spreken. Tenzij je hem als extra houdt natuurlijk :D

Ik zal er niet eeuwig als daily mee blijven rijden, maar ie blijft wel in mijn bezit. 
Hopelijk het begin van een collectie ofzo :D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Lotuzzz zei:

Cilinderuitschakeling gone too far

Is dan ook een klotesysteem die je injectoren vuil maakt en de motor slecht laat draaien op den duur

ik heb het voor met mijn beide E klasses 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Joske zei:

Ik ook, maar t is al vaker gezegd, automerken moeten geld verdienen, en dat doen ze spijtig genoeg met de grote massa en niet door het handje vol liefhebbers.

Deze keuze is toch zuiver gebaseerd op wetgeving en fiscaliteit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Super95 zei:

Deze keuze is toch zuiver gebaseerd op wetgeving en fiscaliteit?

niet helemaal want 156 gram is ook niet echt laag hé

een R6 had ook gekund met 200-ish gram, voldoende offset met EQ

dit is beetje proberen de link leggen met de F1 denk ik en de nieuwe 4-cil moet opbrengen door die in zoveel mogelijk modellen te steken

en omdat dit een 'echte' AMG-motor is die in Affalterbach gemaakt wordt

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, PJH zei:

Da's echt zo'n dwaze reden é :D

Ja, want een 2L 4 cil foefscheetmachien is wel de echte AMG spirit :')

Tzal altijd iets zijn. Want toen BMW een N55 in de M2 lepelde was het plots ook geen echte M voor vele "liefhebbers".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/9/2022 om 08:23, Naish zei:

Dit is toch een spijtige evolutie... Ze maken een te grote sprong imo.

 

Te groot of te klein. Had ofwel een dik blok moeten zijn, ofwel EV. Dit is een opgestoken middelvinger naar Europa en USA: jullie zijn niet meer van belang, enkel China telt nog (waar fiscaal de grens ligt op 2 liter). 

Dito met bmw en hun styling

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/9/2022 om 13:29, Ice_Ken zei:

Tzal altijd iets zijn. Want toen BMW een N55 in de M2 lepelde was het plots ook geen echte M voor vele "liefhebbers".

Dat is ook zo natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
18 uren geleden, Polygoon zei:

én CD-spelers (sinds kort :D )

Ge zijt vergeten dat ik nog met cash betaal. 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid