Ga naar inhoud

Mercedes C63 AMG


Rabbit

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, The Swede zei:

Ik zit slechts aan mijne tweede (50). De derde is 60 😉

 

18 uren geleden, Super95 zei:

Amai, zo oud en je kan toch met een forum werken, top ! 👌

Ik ben slechts de tweede generatie hier, he. Er zitten hier ook al een nest opa’s (al denken ze nog steeds dat ze 18 zijn en in de cruise scene horen). :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Qua uiterlijk is dit wel weer een geslaagde uitvoering. Het enige waar mijn hoofd echt niet rond kan is dat ze al die moeite doen om vooraan de spoorbreedte aan te passen en de wielkasten te vergroten om dan achteraan een gewone C-klasse te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een knappe auto. Zoveel mooier dan de laatste M3. Maar die 4-cilinder ..... wat een banaal geluid voor zoveel geld. Ze verliezen dan nog eens een hoop koffer met die hybrid installatie. Moest ik voor de keuze staan het zou toch de piggy-nosed M3 Touring worden.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, vince522 zei:

Qua uiterlijk is dit wel weer een geslaagde uitvoering. Het enige waar mijn hoofd echt niet rond kan is dat ze al die moeite doen om vooraan de spoorbreedte aan te passen en de wielkasten te vergroten om dan achteraan een gewone C-klasse te hebben. 

idd - erger mij ook aan (zeker omdat alle directe rivalen het wel doen)

enkel de C63 Coupé 205 had dat wel :inlove:

44 minuten geleden, ir_fuel zei:

Wat een knappe auto. Zoveel mooier dan de laatste M3. Maar die 4-cilinder ..... wat een banaal geluid voor zoveel geld. Ze verliezen dan nog eens een hoop koffer met die hybrid installatie. Moest ik voor de keuze staan het zou toch de piggy-nosed M3 Touring worden.

ik heb ook moeite met het hele 'concept'... qua engineering wel erg knap allemaal maar eigenlijk slaat het op niet veel...

het 'unieke' aan de rijervaring is de e-boost / torque-fill / etc , maar dat gewicht, sound, kleine tank / koffer, beperkte e-range, etc ... voelt soms wat aan als het 'worst of all worlds' 

en dan moet het ook nog heel blijven

wil er eerst eens uitgebreid mee rijden, maar dan nog...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar trekt dat dus niet eens heel hard weg van een RS4/5 met 230 pk en 400 Nm minder, na de eerste meters? Terwijl 'm in zo'n drag race net wel quasi constant z'n maximale vermogen zou moeten leveren, toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, JanC zei:

Blijkbaar trekt dat dus niet eens heel hard weg van een RS4/5 met 230 pk en 400 Nm minder, na de eerste meters? Terwijl 'm in zo'n drag race net wel quasi constant z'n maximale vermogen zou moeten leveren, toch? 

11.7 voor een RS5 lijkt me toch wel heel optimistisch, dat zal eerder begin de 12 seconden liggen. Dan is die 0.8 à 0.9 sec op 1/4 mile wel een serieus verschil, zeker omdat de trap speed van de C63 een pak hoger gaat liggen. IRL zal dat dus effectief wegrijden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

ik heb ook moeite met het hele 'concept'... qua engineering wel erg knap allemaal maar eigenlijk slaat het op niet veel...

Voor de CO2 uitstoot moet je het al niet doen iig ...

1 hour ago, William Blake said:

het 'unieke' aan de rijervaring is de e-boost / torque-fill / etc

Daar heb je zoveel batterijcapaciteit niet voor nodig.

1 hour ago, William Blake said:

, maar dat gewicht, sound, kleine tank / koffer, beperkte e-range, etc ... voelt soms wat aan als het 'worst of all worlds' 

500kg meer :lolz:

1 hour ago, William Blake said:

en dan moet het ook nog heel blijven

Ik zou het niet durven kopen zonder garantie. Een "dinosaurus" AMG kost al een fortuin als er iets aan stuk gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid