Ga naar inhoud

Mercedes C63 AMG


Rabbit

Aanbevolen berichten

hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022

dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen

ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, flupke73 zei:

hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022

dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen

ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5

voor mij zegt dat ook helemaal niets zo een snelle elektrische I4 of Tesla... om 1 of andere reden vind ik daar niet mijn passie in terug, het wordt dan gewoon een gebruiksobject (ofwel wordt ik oud, dat kan ook 🙂 )  Een stadsautootje als Honda E of Fiat 500 begrijp ik beter

Desalniettemin, money counts, dus we zullen er aan moeten wennen, als ik het goed heb wordt de volgende M5 ook plug-in en de volgende X3M zelfs elektrisch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, berengun zei:

voor mij zegt dat ook helemaal niets zo een snelle elektrische I4 of Tesla... om 1 of andere reden vind ik daar niet mijn passie in terug, het wordt dan gewoon een gebruiksobject (ofwel wordt ik oud, dat kan ook 🙂 )  Een stadsautootje als Honda E of Fiat 500 begrijp ik beter

Desalniettemin, money counts, dus we zullen er aan moeten wennen, als ik het goed heb wordt de volgende M5 ook plug-in en de volgende X3M zelfs elektrisch ?

 

Word je niet pas oud als je ik word niet meer juist kan schrijven? :D

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Framfy zei:

 

Word je niet pas oud als je ik word niet meer juist kan schrijven? :D

😱😱😱😱😱 aaargh amai wat een boelet 🤣🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minutes ago, flupke73 said:

dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen

Tank turns?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, berengun zei:

voor mij zegt dat ook helemaal niets zo een snelle elektrische I4 of Tesla... om 1 of andere reden vind ik daar niet mijn passie in terug, het wordt dan gewoon een gebruiksobject (ofwel wordt ik oud, dat kan ook 🙂 )  Een stadsautootje als Honda E of Fiat 500 begrijp ik beter

Idem. Om goed te zijn zou ik dit jaar zakelijk een hybride of EV moeten kopen. Absoluut geen zin om 50-60-70k te spenderen aan een auto waar ik het niet warm van krijg. Ik zou nu eerder een occasie elektrische 3-dr mini/golf-e overwegen om kosten te drukken en een groter budget privé te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, William Blake zei:

sums it up quite nicely

Wat een teleurstelling. Waar Mercedes vroeger veel marktaandeel had door wel een break te maken itt BMW zal het nu omgekeerd zijn. Waarom zou je nog een c63 kopen wetend dat je een touring M3 kan hebben voor evenveel geld. Voor de uitstoot hoeft het in ieder geval niet :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, flupke73 zei:

hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022

dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen

ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5

Als je ziet dat men over een 296 of artura wel enthousiast is, dan heeft mercedes toch iets verkeerd gedaan. Ander segment en prijs, maar gelijkaardige techniek toch?

aangepast door Super95
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, Super95 said:

Als je ziet dat men over een 296 of artura wel enthousiast is, dan heeft mercedes toch iets verkeerd gedaan. Ander segment en prijs, maar gelijkaardige techniek toch?

Nogal een vergelijking ...

Daar zit om te beginnen al geen banale 4-cilinder in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, flupke73 zei:

hier kan je ook geen 'respect' voor hebben, dat zou 'leuk' geweest zijn in 2019, niet in 2022

dan liever die M-versie van de BMW i4, dat ziet er bonkers uit en als dat effectief een motor per wiel gaat hebben; dan gaat dat zotte dingen kunnen doen

ik zie nog 'restomods' uitkomen van de W204&5

akkoord

had beter full EV geweest, sound is nu ook niks

10 uren geleden, ir_fuel zei:

Tank turns?

zoals EQG

8 uren geleden, Super95 zei:

Als je ziet dat men over een 296 of artura wel enthousiast is, dan heeft mercedes toch iets verkeerd gedaan. Ander segment en prijs, maar gelijkaardige techniek toch?

emotieloze 4-cil is het probleem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ir_fuel zei:

Nogal een vergelijking ...

Daar zit om te beginnen al geen banale 4-cilinder in.

banaal allerminst, 476 pk uit een 2 liter met 200.000 km waarborg is zot

blok zit vol leuke techniek 

maar 0 emotie, hoofdzakelijk door fake geluid

oude A45 had wel leuk karakter en sound

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Had de V6/R6 + EV moeten zijn, eventueel ook een versie met alles RWD zoals op de 296GTB. 

Idd, ze hebben een fantastische R6… maar de naam C63 ‘mag’ enkel met V8

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, JanC zei:

Ziet er achteraan ook zo smal en hoog uit vind ik. En het geluid bij het opschakelen is ook apart.

Volledig nep, belachelijk 

  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, William Blake zei:

oude A45 had wel leuk karakter en sound

Ik ben wat bevooroordeeld natuurlijk, maar ik vind dat echt nog altijd een enorm leuk bakske om mee te knallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, William Blake said:

banaal allerminst, 476 pk uit een 2 liter met 200.000 km waarborg is zot

Een turbo 4-cilinder is altijd banaal. Dat klinkt altijd even kak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, William Blake said:

Idd, ze hebben een fantastische R6…

Niet in de C, noch in de SL. Onbegrijpelijk.

En wetende dat ze de neus van de C 63 zelfs langer hebben gemaakt... voor een vierpitter. :fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Roger zei:

Ik ben wat bevooroordeeld natuurlijk, maar ik vind dat echt nog altijd een enorm leuk bakske om mee te knallen.

pre-facelift met 'Performance'-uitlaat is zalig

10 uren geleden, ir_fuel zei:

Een turbo 4-cilinder is altijd banaal. Dat klinkt altijd even kak.

meestal wel, maar niet altijd (imho)

er zijn leuke blokjes, bvb A110S, Mitsu Evo, A45, Mini Cooper S, etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, William Blake said:

er zijn leuke blokjes, bvb A110S, Mitsu Evo, A45, Mini Cooper S, etc

Dat klinkt allemaal banaal, sorry. En dan smijten ze daar nog wat pops and bangs in tegenwoordig om het toch wat "karakter" te geven. 

Geen enkele 4-cilinder komt nog maar aan de tenen van een 6 qua sound. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Dat klinkt allemaal banaal, sorry. En dan smijten ze daar nog wat pops and bangs in tegenwoordig om het toch wat "karakter" te geven. 

Geen enkele 4-cilinder komt nog maar aan de tenen van een 6 qua sound. 

deels akkoord 🙂 

maar voor 'moderne' turbo-4-pitters wordt het lastig idd, maar als je dan kijkt naar oudere atmo blokken van Mazda of Honda zit daar wél emotie in (voor mij persoonlijk)

vanzelfsprekend is een 6-cil een klasse hoger, altijd 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid