Ga naar inhoud

2023 Zeekr 001


krikke

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat nu ook weer niet :lolz:

zeekr_001_76.jpg

 

Vanaf de A-stijl naar achter toe.

Voorkant is inderdaad meer Lynk & Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeekr maakt ook deel uit van Geely (Volco, Polestar, Lynk & Co, Lotus....) dus het verbaast me niet dat je wat trekken in ziet van de Lynk & Co.
In het echt een gigantisch grote en brede auto met massa beenruimte achteraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel mooie auto!

Ik zeg het al jaren dat de Chinezen goed bezig zijn met hun EV's, dat de Europese fabrikanten het zullen voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, BMWMB zei:

Heel mooie auto!

Ik zeg het al jaren dat de Chinezen goed bezig zijn met hun EV's, dat de Europese fabrikanten het zullen voelen.

Je zegt het alsof er mensen zijn die dat constant ontkennen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/11/2022 om 22:00, BMWMB zei:

Heel mooie auto!

Ik zeg het al jaren dat de Chinezen goed bezig zijn met hun EV's, dat de Europese fabrikanten het zullen voelen.

De Europese merken klagen dat China de markt hier overneemt, maar ze doen het zichzelf aan nu vooral de vrije plaatsjes op de Europese autosalons worden ingevuld door China omdat de gewone merken wegblijven. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Europese fabrikanten zijn te traag met de ontwikkeling van hun EV’s. Ze hebben dat willen compenseren met hybrides, maar ze hadden beter onmiddellijk ingezet op EV’s, want ondertussen is duidelijk dat hybride niet de toekomst is. Nu de Chinezen komen met mooie betaalbare EV’s, beginnen ze te janken. Maar ja, ze willen natuurlijk nog zoveel mogelijk benzines en diesels verkopen, wat een Chinees niet wil. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, BMWMB zei:

Europese fabrikanten zijn te traag met de ontwikkeling van hun EV’s. Ze hebben dat willen compenseren met hybrides, maar ze hadden beter onmiddellijk ingezet op EV’s, want ondertussen is duidelijk dat hybride niet de toekomst is. Nu de Chinezen komen met mooie betaalbare EV’s, beginnen ze te janken. Maar ja, ze willen natuurlijk nog zoveel mogelijk benzines en diesels verkopen, wat een Chinees niet wil. 

D'er is al vaker aan de alarmbel getrokken wat dat betreft en het is veel meer dan dat. Da's eigenlijk allemaal nog niet zo lang geleden dat de Chinezen niks deftig konden ontwerpen, alleen kopiëren. De versnelling dat dat land heeft ingezet is niet te vatten en wij staan vanop de zijlijn te staren (en tolereren) hoe ze ons los voorbijsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid