Ga naar inhoud

opel corsa 1.2 diesel


saabi

Aanbevolen berichten

Zijn hier geïnteresseerden in een opel corsa 1.2 diesel, eerste inschrijving 16.11.2010, wit (met zwarte accenten, ik denk een actiemodel) , eerste eigenaar, 320 000 km....

Ik verkoop zonder garantie aan de meest biedende. (bewindvoering)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Hazen zei:

320k km op een corsa zetten, knap. :D

ex van mij had er eentje van eind jaren negentig met 475.000km, een 1.5 atmo diesel. Los van de zetels waar je het metalen frame door voelde, bolde dat lang nog zo slecht niet. Veel plezier gehad aan het ritje naar Luxembourg daarmee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Tjeu zei:

ex van mij had er eentje van eind jaren negentig met 475.000km, een 1.5 atmo diesel. Los van de zetels waar je het metalen frame door voelde, bolde dat lang nog zo slecht niet. Veel plezier gehad aan het ritje naar Luxembourg daarmee. 

Ik heb ook nog zo eentje gehad. Weggedaan op 130k km omdat de servo naar de zak was, de expantietank gescheurd, de startmotor gaar, ... Met dat ding naar zuid Frankrijk gereden en terug, oververhitte remmen in de bergen, enz enz. 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik al aan den lijve ondervonden 🤣.

 

ik heb intussen een bod van € 500,00 dat lijkt mij meer dan aanvaardbaar

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, saabi zei:

dat heb ik al aan den lijve ondervonden 🤣.

 

ik heb intussen een bod van € 500,00 dat lijkt mij meer dan aanvaardbaar

 

hoor eens bij wijkopenautos.

die geven doorgaans nog het meeste en je hebt geen gezever qua achterlaten en geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, saabi zei:

dat heb ik al aan den lijve ondervonden 🤣.

 

ik heb intussen een bod van € 500,00 dat lijkt mij meer dan aanvaardbaar

 

(Veel) meer dan 600 euro zou ik er alvast niet voor verwachten, dus een slecht bod is dat niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tjeu zei:

(Veel) meer dan 600 euro zou ik er alvast niet voor verwachten, dus een slecht bod is dat niet. 

Langs de andere kant, probeer maar eens een auto te vinden op de tweedehandsmarkt voor minder dan 1500 euro tegenwoordig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in de markt voor iets extra als lesauto voor de kinderen... 500 is peanuts, maar ik zou dit toch ook niet overwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal rotverwend. :D

Sally haar eerste wagen was een ford fiesta 1.1 van de jaren 80. Was iets van een 600€ ofzo, en heeft ze  er3j mee gereden. Korte afstanden van en naar werk, dus daar kon weinig mis mee gaan, en nadien verkocht voor 300€.

Dus als eerste wagen is daar niets verkeerd mee. Het zijn meestal gewoon de kinderen (of zelfs meer de ouders) die dat niet graag op de oprit zien staan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/12/2022 om 14:26, Naish zei:

Ik ben in de markt voor iets extra als lesauto voor de kinderen... 500 is peanuts, maar ik zou dit toch ook niet overwegen...

Tip: leer ze rijden in iets groot, dan durven ze met alles rijden. Omgekeerd niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/12/2022 om 15:42, tuscani zei:

allemaal rotverwend. :D

Sally haar eerste wagen was een ford fiesta 1.1 van de jaren 80. Was iets van een 600€ ofzo, en heeft ze  er3j mee gereden. Korte afstanden van en naar werk, dus daar kon weinig mis mee gaan, en nadien verkocht voor 300€.

Dus als eerste wagen is daar niets verkeerd mee. Het zijn meestal gewoon de kinderen (of zelfs meer de ouders) die dat niet graag op de oprit zien staan.

 

 

Goh, is toch niet het enige die speelt... Paar weekends terug toch ook weer iets met dodelijk ongeval waarbij meisje in 206 dood was en degene die erop reed met grote auto enkel gewond.

Paar jaar terug hier in de buurt meisje dat stilstond aan lichten en daar is ene dronken met zijn jeep overgereden. Om één of andere manier doet voor mij body van de auto toch ook iets...

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid