Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Op 16/4/2019 om 16:46, gTa zei:

Ze zijn een regelrechte verademing, imo.

De vorige, met die gebogen spaakjes en die vlakke stukjes, heb ik altijd meh gevonden.

Dit is terug awesome, qua velgdesign :inlove:   True: je hebt geen diep velgbed meer maar dat is sowieso toch uit de mode. :D  (I still love it, though.)  Maar de vorige hadden ook geen velgbed.

Wel Geen verborgen ventiel meer precies. Dus kan je moeilijker namaak spotten  

Link naar reactie
Delen op andere sites

RearWheel_zps9e30892f.jpg&key=6f3c053186

De goede oude ALPINA Classic velg, mogen ze zo weer in productie nemen. Verscholen ventiel, dekseltje met sleutel, dikke lip, staggered setup … :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vet kot, al weet ik niet of ik zo fan ben van dat Individual Messing kleur.
En 104k is wel heel veel geld, dan zit je al in dicht in de buurt van zijn grote broer B5.
Zouden jullie B3s nemen als allrad of rwd met sper? 440pk op de achterwielen is wel erg veel.
Ik zou nog altijd steeds voor RWD gaan. De fun factor blijft ongeëvenaard, ook al heb ik dan nog geen sper, dat ding blijft gewoon geniaal goed grippen. Als je alles uitzet gaat het echter ook heel gecontroleerd.
Mocht je echt ene overwegen, stuur maar gerust een sms, dan spreken we eens af ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, B3noît zei:

Ik zou nog altijd steeds voor RWD gaan. De fun factor blijft ongeëvenaard, ook al heb ik dan nog geen sper, dat ding blijft gewoon geniaal goed grippen. Als je alles uitzet gaat het echter ook heel gecontroleerd.
Mocht je echt ene overwegen, stuur maar gerust een sms, dan spreken we eens af 😉

Ik zou ook voor RWD gaan. Onlangs eens kort kunnen rijden met een allrad, en ik vond het allemaal wat sterieler dan met de mijne. Nu goed, was dan ook in de regen. Geen idee hoe dat zich in het droge gedraagd. In de regen is het meer: it just grips and goes :) 

@Francis, mocht je eens ene sper willen proberen stuur gerust PM. Ik 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duffe combo, imo. Zou er geen neen tegen zeggen, maar een zwarte met bruin of beige leder zou me even goed zijn. Maw: andere factoren zouden primeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
On 8/26/2011 at 12:35 AM, quadrifoglio said:

]P1430938_border.jpg

P1430440_border.jpg

P1430435_border.jpg

P1430436_border.jpg

Iemand is precies naar Rally Wales GB geweest ;)

Buiten Vicious nog anderen met Alpina ervaring hier? (in Benzine)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Dit keteltje staat nu al sinds eind april online voor exact dezelfde vraagprijs.

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b3-3-0-s-biturbo-allrad-touring-hannover/277119062.html?action=parkItem

Gaat nu met de release van de G20 B3 toch écht wel in prijs moeten zakken, me dunkt. :D 

Fantastische combo, vind ik. Dat messing metallic icm de 20" Classics in wat donkerder grijs ... waauw. :inlove: 
En het full Merino (+ uitbreiding) in 't zwart past er perfect bij.

Zowat de perfecte nieuwe daily voor me, denk ik. :inlove: 

 

 

Edit: voor moest de annonce verdwijnen... Vraagprijs is dus 104k :silly:  Foto's, zodat deze bewaard blijven voor 't nageslacht:

 

$_57 (1).jpg

$_57 (2).jpg

$_57 (3).jpg

$_57 (4).jpg

$_57 (5).jpg

$_57.jpg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

 

$_57.jpg

Vind het op deze foto wel een heel raar zicht?
voorste velg ziet er extreem plat uit, alsook de neus wat 'opgedrukt' (cropping van de foto?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, B3noît said:

Vind het op deze foto wel een heel raar zicht?
voorste velg ziet er extreem plat uit, alsook de neus wat 'opgedrukt' (cropping van de foto?)

Ik vermoed correctie van lensvervorming die is fout gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, gTa zei:

Dit keteltje staat nu al sinds eind april online voor exact dezelfde vraagprijs.

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b3-3-0-s-biturbo-allrad-touring-hannover/277119062.html?action=parkItem

Gaat nu met de release van de G20 B3 toch écht wel in prijs moeten zakken, me dunkt. :D 

Fantastische combo, vind ik. Dat messing metallic icm de 20" Classics in wat donkerder grijs ... waauw. :inlove: 
En het full Merino (+ uitbreiding) in 't zwart past er perfect bij.

Zowat de perfecte nieuwe daily voor me, denk ik. :inlove: 

 

 

Edit: voor moest de annonce verdwijnen... Vraagprijs is dus 104k :silly:  Foto's, zodat deze bewaard blijven voor 't nageslacht:

 

 

 

 

 

 

$_57.jpg

Vet met die performance streep op de motorkap! :o

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid