Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Moet kunnen, maar hou wel rekening met de twee verschillende chassisnummers hé. Bij mijn B10 staat het BMW-chassisnummer (hetgeen waarop je niet moet zoeken, tenzij je wil uitkomen dat deze B10 4,6 gebaseerd is op een 540i) onderaan het raam achter een roostertje, doorgekrast.

Het Alpina-chassisnummer staat, althans bij mij, op de veerpootbrug ingeslagen. Dat chassisnummer zou moeten beginnen met WAP, terwijl dat bij BMW WBA is.

Ga je langs Alpina voor info, dan vragen ze vandaag de dag -naar ik heb gelezen op een forum- een kleine kost.

Op de veerpoot is idd de ch nummer doorkruist en een nieuwe Alpina nummer erboven ingeslagen. Heb Alpina al een mailtje gestuurd met de vraag voor de optielijst en de gedane werken bij hun, want de wagen is meerdere keren daar voor nazicht binnen geweest. Zou het straf vinden dat ze daar een kost voor vragen.

Ze zijn echter gesloten tot de 9e dus ik zal nog even moeten wachten op antwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de veerpoot is idd de ch nummer doorkruist en een nieuwe Alpina nummer erboven ingeslagen. Heb Alpina al een mailtje gestuurd met de vraag voor de optielijst en de gedane werken bij hun, want de wagen is meerdere keren daar voor nazicht binnen geweest. Zou het straf vinden dat ze daar een kost voor vragen.

Ze zijn echter gesloten tot de 9e dus ik zal nog even moeten wachten op antwoord :)

Ik meen oprecht te hebben gelezen dat ze daar tegenwoordig een kost voor vragen... Begrijpe wie kan, want hun merk wordt wel levend gehouden door liefhebbers die op hun archief beroep doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

E28 in -ik dacht Kroatië- te koop:

B710.jpg

B711.jpg

B74-1.jpg

B77-1.jpg

B76-1.jpg

B79.jpg

B72-1.jpg

Optioneel Alcantara-interieur: 10.000 Duitse Marken, indertijd.

Bijzonder exclusief, voor velen ook bijzonder lelijk, maar ik vind het mod-der-vet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 25.000 vraagprijs!

Of dat gerechtvaardigd is laat ik in het midden, maar ik vind het alvast eentje dat er vrij tot zeer mint bij staat. En dat Alcantara-interieur maakt het nog wat interessanter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid