Ga naar inhoud

Mclaren Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

720S blijft het zotste waarmee ik al gereden heb puur qua snelheidsgevoel.

Als die turbo’s erin hakken, holy ... crazy fast

En dan hebben ze hier nog de versnellingen verkort, gewicht eruit gehaald en nog meer power ingepropt :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moh, je hoort op die track echt de schoenzolen kleven aan de ondergrond, wist helemaal niet dat daar dus een klevende substantie op lag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ook indrukwekkende prijs?

En hoe zit het ondertussen met de betrouwbaarheid? Want over McLaren hoor en lees je regelmatig horror verhalen ivm problemen en pannes....

En dat vind ik wel spijtig, want ik heb ook al meermaals gelezen en gehoord dat ze rijden als een Lotus op EPO en dat zou dan weer iets voor mij kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

McLaren's rijden fantastisch. 

2 nadelen, ze zijn nogal gevoelig aan lage batterijspanning en dat gaat heel snel bij die ketels. Dus constant aan de lader of als daily gebruiken. 

2e nadeel: er is maar 1 dealer en die zit in BXL. Dus als je voor al die kleine prutsen constant nr daar moet ketelen en je bent van pakweg Poperinge is dat ook niet dat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat kleine prutsen zijn bij andere merken zoals een handschoenkastje dat niet meer open kan wil je gewoon niet betalen bij McLaren als die uit garantie is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten ook gewoon raar in elkaar bij problemen. 

Als de batterij plat is bvb moet je met het minisleuteltje (dat gemaakt is van een legering van ijzer en speculoospasta) onderaan de wagen dat in een miniscuul gaatje gaan duwen om dan met heel weinig hefboom het slot om te draaien en zo in theorie de deur openspringt. 

In de praktijk lig je te vloeken en kraak je dat sleuteltje af. (believe me, I know). 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid