Ga naar inhoud

2023 VW ID.7


Ugeken

Aanbevolen berichten

buitenkant lijkt me een platte Kever of een soort van Jetta met ronde randen ipv een Passat. Lijkt nog het meeste op een Arteon vervanger, maar binnenkant, precies fisherprice met dat kale interieur en vreemde kille kleuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BMWMB zei:

VW is bezig zoals Mercedes met zijn lelijke EQ-modellen. Waarom niet gewoon de gekende modellen elektrificeren?

Ik heb dat ook al gezegd, waarom moeten al die EV's er zo space uitzien. Belachelijk. Onlangs die nieuwe Hyundai gezien in de configurator van de leasing, wat een mottig onding is me dat zeg.

Daar wil ik nog niet dood in gezien worden.

 

Hyundai Ioniq 6 - Wikipedia

🤮

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, al die auto's willen zo een druppel stroomlijn hanteren, echt zo een mismaakte visvorm

en dat space gedoe, ik begrijp dat ook niet. Niet iedereen is fan van Star wars en star trek en flashy kleurtjes en biep en zoem geluidjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elektrische aandrijving is heel efficient, wil ook zeggen dat minimale veranderingen direct grote gevolgen hebben voor de prestaties, dus daarom zien ze er vaak lelijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

imho zijn verschillende modellen gedreven door verschillende redenen. 1 ervan is dat men deze elektrische auto's wil afschilderen als de toekomst en daarom moeten die er ook uitzien als de toekomst...het moet opvallen dat je al elektrisch aan het rijden bent. Het is marketing, een spacy auto valt meer op en mensen zijn reeds geconditioneert dat nieuw beter is en dat je elke zoveel jaar een nieuwe auto moet kopen. Deze opvallende EV's zijn duidelijk nieuw.

Ze moeten ook de prijs gaan rechtvaadigen, er is niet veel volk dat stond te wachten op een e-golf van 45k bijvoorbeeld. En dan zijn er ook de aerodynamische redenen want efficiënt zijn ze wel maar niet aan hoge snelheden.

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/1/2023 om 10:23, Niko80 zei:

Ik heb dat ook al gezegd, waarom moeten al die EV's er zo space uitzien. Belachelijk. Onlangs die nieuwe Hyundai gezien in de configurator van de leasing, wat een mottig onding is me dat zeg.

Daar wil ik nog niet dood in gezien worden.

 

Hyundai Ioniq 6 - Wikipedia

🤮

De ICE modellen van Hyundai zijn nu ook wel geen schoonheidswonders natuurlijk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet fantastisch zijn als je in de jaren 90 met neons onder je corsa rondreed. Nu heb je een vast contract en een gezin maar ook bedrijfswagen vol lampjes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Polygoon zei:

De ICE modellen van Hyundai zijn nu ook wel geen schoonheidswonders natuurlijk :D 

Dat dacht ik ook toen ik de eerste beelden zag van de Ioniq 5, intussen toch één van de leukere auto's die rond rijden vind ik. We kijken bij wijze van spreken al 20 jaar naar dezelfde auto's. Laat maar komen al die 'space' auto's, eindelijk eens iets nieuws op straat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, walter zei:

Dat dacht ik ook toen ik de eerste beelden zag van de Ioniq 5, intussen toch één van de leukere auto's die rond rijden vind ik. We kijken bij wijze van spreken al 20 jaar naar dezelfde auto's. Laat maar komen al die 'space' auto's, eindelijk eens iets nieuws op straat.

Season 5 No GIF by The Office

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
On 1/6/2023 at 10:27 AM, Polygoon said:

De ICE modellen van Hyundai zijn nu ook wel geen schoonheidswonders natuurlijk :D 

Er is weinig mis met een i30

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid