Ugeken 9,130 Posted January 4 Share Posted January 4 https://www.autobild.de/artikel/vw-id.7-2023-preis-marktstart-elektro-passat-kombi-15975835.html?fbclid=IwAR3P_6SohJOtSF8NrFpsainafr5frrRFNWMyMf-bsiehg2zi-S9Q3DPR2Gk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liquid Li0n 526 Posted January 4 Share Posted January 4 buitenkant lijkt me een platte Kever of een soort van Jetta met ronde randen ipv een Passat. Lijkt nog het meeste op een Arteon vervanger, maar binnenkant, precies fisherprice met dat kale interieur en vreemde kille kleuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWMB 8,973 Posted January 5 Share Posted January 5 VW is bezig zoals Mercedes met zijn lelijke EQ-modellen. Waarom niet gewoon de gekende modellen elektrificeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niko80 5,550 Posted January 5 Share Posted January 5 9 minuten geleden, BMWMB zei: VW is bezig zoals Mercedes met zijn lelijke EQ-modellen. Waarom niet gewoon de gekende modellen elektrificeren? Ik heb dat ook al gezegd, waarom moeten al die EV's er zo space uitzien. Belachelijk. Onlangs die nieuwe Hyundai gezien in de configurator van de leasing, wat een mottig onding is me dat zeg. Daar wil ik nog niet dood in gezien worden. 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liquid Li0n 526 Posted January 5 Share Posted January 5 ja, al die auto's willen zo een druppel stroomlijn hanteren, echt zo een mismaakte visvorm en dat space gedoe, ik begrijp dat ook niet. Niet iedereen is fan van Star wars en star trek en flashy kleurtjes en biep en zoem geluidjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martini Racing 2,487 Posted January 5 Share Posted January 5 Elektrische aandrijving is heel efficient, wil ook zeggen dat minimale veranderingen direct grote gevolgen hebben voor de prestaties, dus daarom zien ze er vaak lelijk uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ice_Ken 4,727 Posted January 5 Share Posted January 5 imho zijn verschillende modellen gedreven door verschillende redenen. 1 ervan is dat men deze elektrische auto's wil afschilderen als de toekomst en daarom moeten die er ook uitzien als de toekomst...het moet opvallen dat je al elektrisch aan het rijden bent. Het is marketing, een spacy auto valt meer op en mensen zijn reeds geconditioneert dat nieuw beter is en dat je elke zoveel jaar een nieuwe auto moet kopen. Deze opvallende EV's zijn duidelijk nieuw. Ze moeten ook de prijs gaan rechtvaadigen, er is niet veel volk dat stond te wachten op een e-golf van 45k bijvoorbeeld. En dan zijn er ook de aerodynamische redenen want efficiënt zijn ze wel maar niet aan hoge snelheden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polygoon 11,385 Posted January 6 Share Posted January 6 Op 5/1/2023 om 10:23, Niko80 zei: Ik heb dat ook al gezegd, waarom moeten al die EV's er zo space uitzien. Belachelijk. Onlangs die nieuwe Hyundai gezien in de configurator van de leasing, wat een mottig onding is me dat zeg. Daar wil ik nog niet dood in gezien worden. De ICE modellen van Hyundai zijn nu ook wel geen schoonheidswonders natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuscani 9,597 Posted January 6 Share Posted January 6 Ze gaan nog een stapje verder dan bmw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Super95 163 Posted January 6 Share Posted January 6 Moet fantastisch zijn als je in de jaren 90 met neons onder je corsa rondreed. Nu heb je een vast contract en een gezin maar ook bedrijfswagen vol lampjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walter 3,708 Posted January 7 Share Posted January 7 21 uren geleden, Polygoon zei: De ICE modellen van Hyundai zijn nu ook wel geen schoonheidswonders natuurlijk Dat dacht ik ook toen ik de eerste beelden zag van de Ioniq 5, intussen toch één van de leukere auto's die rond rijden vind ik. We kijken bij wijze van spreken al 20 jaar naar dezelfde auto's. Laat maar komen al die 'space' auto's, eindelijk eens iets nieuws op straat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niko80 5,550 Posted January 7 Share Posted January 7 17 minuten geleden, walter zei: Dat dacht ik ook toen ik de eerste beelden zag van de Ioniq 5, intussen toch één van de leukere auto's die rond rijden vind ik. We kijken bij wijze van spreken al 20 jaar naar dezelfde auto's. Laat maar komen al die 'space' auto's, eindelijk eens iets nieuws op straat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ugeken 9,130 Posted April 5 Author Share Posted April 5 https://www.autobild.de/artikel/vw-id.7-pro-s-erste-fahrt-im-neuen-elektro-vw-22629655.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir_fuel 50,071 Posted April 5 Share Posted April 5 On 1/6/2023 at 10:27 AM, Polygoon said: De ICE modellen van Hyundai zijn nu ook wel geen schoonheidswonders natuurlijk Er is weinig mis met een i30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ugeken 9,130 Posted April 14 Author Share Posted April 14 4.95m lang https://carnewschina.com/2023/04/11/volkswagen-id-7-production-version-revealed-in-china-with-201-hp-public-debut-on-april-18/?fbclid=IwAR1UFD5EnVbeMsKrsu4U1Wd3fkoWr7ldMhqvm8jkZqBF4m4CFygouFAGj54 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabbit 2,612 Posted April 17 Share Posted April 17 VW vd laatste jaren: triestigheid troef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts