Jump to content
Wouterr

Classic BMW's

Recommended Posts

The Swede    3,804
The Swede
31 minutes ago, gewoon ik said:

die was goedkoop en die was niet volledig in orde. 

No kidding :lolz:  De verhalen die ik daarover hoorde waren stevig.

Nu, als je een propere 750i vindt, hoe intens is dat in onderhoud? (Buiten een hoop bougies en ik hoorde ook dat de luchtmassameter delicaat was). 
Het is uiteraard een auto van 30 jaar oud.

saabi    1,757
saabi

Prachtige 730. Ik ben fan van het interieur.

The Swede    3,804
The Swede

Ik echt niet. Blauw past enkel in een oude witte Benz. 

gTa    18,965
gTa
Op 16/10/2020 om 17:00, The Swede zei:

Een E38 730i met 38000km op de teller... prijs rond de 5000 euro voor de moment.

https://benzin.fr/auctions/show/730i0e38035mkm01995-5f84340e94c3e

Tot ik het interieur zag :fp: 

Daar is niks mis mee, behalve dat perzisch tapijtje aan de pedalen. Maar dat past mooi op 't gras voor 't opstapje van jouw caravan.

Wel geen fan van de 3-liter V8 in die zware koets, met automaat. Ik vond de 530i V8 al niptekes (E34), heb nooit met een 730i V8 (mee)gereden maar ik kan me inbeelden dat dat wat longcapaciteit mist. En je kon die manueel krijgen ook, de 740i met een 6-boite heb ik wel gereden en eigenlijk was dat zalig. :inlove: 

Op 16/10/2020 om 21:52, rouquin zei:

Wat is er mis behalve dakhemel? Ik vind het schitterend emoji108.pngemoji108.png

Er is helemaal niks mis met die dakhemel, dat grijs is origineel en past best bij 't interieur.
Een optionele zwarte interieurhemel (wat toen m.i. nog niet bestelbaar was) zou niet mooier geweest zijn.

Tiep    2,332
Tiep

Bijna 19k voor dat spel? Ook bij de haren getrokken...

CHARLE5    225
CHARLE5

Staat wel in de categorie 'Super Cars', dus niet meer dan terecht.

gTa    18,965
gTa
1 uur geleden, Tiep zei:

Bijna 19k voor dat spel? Ook bij de haren getrokken...

Gmta. En 't is dan nog enen met M Pack (wel een OEM, dat pleit een klein beetje in zijn voordeel) op die saaie 16" en met 'n interieurbekleding die ook niet echt wild is. Kleurencombinatie is ook helemaal geen oppepper. Mocht dat eentje in leuke kleurencombinatie zijn, zonder M Pack, op de Classic Styling 25 of een OEM 17" wieletje (maar niet de 3-dubbelspakers), met wat hout in 't interieur, 't zou al iets meer te verantwoorden zijn.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Bram-walraet
      By Bram-walraet
      ik heb een vraagje !

Ik heb onlangs een 2dehands a klasse oldtimer gekocht. Het gaat hier over een Peugeot vogue uit het jaar 1988. Hij gaat rond de 45 kmp dit is ook de snelheid waar mee hij gebouwd werd. maar volgens mijn klasse zou ik er maar 25 mogen mee rijdt wat moet ik doen?      Ook is dit model zonder begrenzing ontworpen. 

alvast bedankt 
      Bram Walraet 
    • davy
      By davy
      Wat zou je kiezen met een budget van +/- €45.000,00
      1) BMW M4 coupé 431pk  pre LCI met  +/- 50.000km

2) BMW M2 LCI 370pk met +/- 50.000km

3) BMW 1M coupé 340pk met +/- 60.000km

4) Iets anders...
    • Matistkindt
      By Matistkindt
      Is een bmw M sportuitlaatsysteem mogelijk op een bmw x5 g05 45e? Zo niet, kan dit achteraf veranderd worden? Waarom is dit niet mogelijk?
      tx
    • jvc
      By jvc
      Te koop aangeboden:
      BMW 130i
      Type: 1-serie E87 Bouwjaar: 2006 Motorisatie: 3.0i Kleur: Sparkling Graphite Kilometers: 91.910 Vermogen: 265PK Manueel Aantal vorige eigenaars: 2 Onderhoudsboekje aanwezig Ongevalvrij Prijs: €13.000 zonder winterset, €13.400 incl. winterset Opties:
      -   M-Sport pakket
      -   Lederen sportzetels verwarmd
      -   Automatische airco
      -   Cruise control
      -   Navigatie (incl. werkende bluetooth)
      -   Xenon lampen
      -   Glazen schuifdak
      -   Afneembare trekhaak
      -   Elektrisch inklapbare buitenspiegels
      Minpunten/defecten:
      -   Lakschade achterbumper
      -   Lakschade onderkant voorbumper (borduur)
      -   Lichtsensor werkt niet meer, op automatisch branden de lichten altijd (vind ik persoonlijk geen nadeel)
      De wagen is door mij geïmporteerd van Duitsland in juni 2019.
      De ophanging is vernieuwd door een Bilstein B14 set en H&R stabilisatorstangen. Originele ophanging heb ik nog. Staat momenteel 1,5cm lager dan maximum hoogte van de ophanging.
      De wagen heeft niet lang geleden (91.642km) nog een onderhoud gekregen bij BHT.
      De banden die er nu opzitten (Michelin PS4) hebben nog voldoende profiel. Ik heb ook nog een set 17” style 207 liggen (deze zaten er op toen ik hem heb gekocht) met oude banden die je bij de wagen krijgt. Er is ook een winterset beschikbaar (17” style 73) tegen meerprijs die zo goed als nieuw is.
      Deze wagen was mijn dagelijkse wagen en wordt verkocht wegens firmawagen. De wagen wordt normaal begin januari beschikbaar.

• Thebiemerke
      By Thebiemerke
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions