Ga naar inhoud

The Holy Trinity - almost 10 years later


gTa

The holy trinity ... almost 10 years later  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies er 1 van de 3, om te kopen, te houden, te gebruiken en te koesteren.

    • Ferrari LaFerrari
    • McLaren P1
    • Porsche 918 Spyder


Aanbevolen berichten

Kies 1 van de 3.
Leg uit waarom.

 

Het jaar 2023 start machtig: je business boomt (erg) stevig post-covid, knoppen draaien gaat moeiteloos en je bouwt aan een liefhebbersgarage. Je hebt al een auto of 3-4, waarvan 2 of 3 echte liefhebberskarren die samen een paar 100k EUR vertegenwoordigen (vul gerust zelf in welke dat zijn, b.v. een gretige oldie met pit en karakter, een recente lichtere sportauto, misschien ook nog een (hardcore) youngtimer liefhebberskar) ... maar je hebt nog geen hypercar. That's about to change.

Op de vooravond van je eerste 2023 trackday Spa-Francorchamps, zit je op hotel wat whisky te drinken met enkele heren mede-liefhebbers ... tot je het (éénmalig) aanbod krijgt om van een betrokkene 1 van z'n 3 auto's van de 2015 holy trinity te kopen, tegen een competitieve prijs. Hij moet er ene laten gaan en jij krijgt de keuze.

  • Ferrari LaFerrari
  • Mclaren P1
  • Porsche 918 Spyder

> Eén van de drie. Kopen, om te houden (niet om te flippen) en om zelf te gebruiken (the way you see fit), for many years to come. Welke & waarom? <

 

The Holy Trinity 5 Years On | Ferrari LaFerrari vs McLaren P1 vs Porsche  918 | Insights Episode 2 - YouTube

 

 

 

 

 

Nog wat bewegend beeldmateriaal ter inspiratie.

https://www.youtube.com/watch?v=GkJcT-IbPjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

P1 voor mij. Al moet ik wel toegeven dat een LaFerrari aan stijgen is in mijn lijstje. Bij het uitkomen moest ik er niet veel van weten, ( beetje zoals de enzo,  al blijft die laag hangen). Een LaFerrari is mooier aan het worden met het ouder worden.  Een p1 was direct liefde.  De porsche zegt me niets. Daar blijft de carrear gt de enige voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Godver, ik kan niet kiezen...

Ik weet wel dat de P1 het voor mij niet zal worden.

Twijfel tussen de Porsche because Porsche en het past beter in de reeds opgebouwde garage. Maar de Ferrari is toch nog iets specialer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, RRD zei:

LaFerrari, zonder enige twijfel.

*V12
*Atmosferisch
*Ferrari, want Ferrari
*Nog exclusiever dan de andere 2
 

Dit. 🙏🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, 3000 zei:

 

 

oei zo ben ik minder fan.

Van mij mag hij zeker in een cameleon paint komen. dan komen al de welvingen nog beter uit, door de kleurverschillen die optreden

1280px-CJ_Wilson's_Cerberus_McLaren_P1_(

cj-wilson-mclaren-p1-3.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid