Ga naar inhoud

The Holy Trinity - almost 10 years later


gTa

The holy trinity ... almost 10 years later  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies er 1 van de 3, om te kopen, te houden, te gebruiken en te koesteren.

    • Ferrari LaFerrari
    • McLaren P1
    • Porsche 918 Spyder


Aanbevolen berichten

geen van de drie is zo iconisch als bv.  een F40 of een 959 voor mij.  Alledrie zijn ze precies bliksemsnel achterhaald.

Maar de Italiaan is wel de knapste.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, William Blake zei:

idem - styling en de V12-motor

 

Blijft goed. Komt van tijd tot tijd nog steeds terug in mijn suggesties op YouTube.

372 in dat ding :tct: Es gibt Wahnsinn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alledrie top, en ook al ben ik meer een Porsche-fan, in deze klasse kies ik toch de LaFerrari. Atmo V12 is moeilijk te kloppen.

Niet in cliché-rood, maar een stijlvoller kleurtje zoals Pozzi, zoals Flupke al aangaf.

image.thumb.png.6cbe8d518893cb4059b566e055cf4fed.png

 

En indien toch 918 zou het zonder Weissach zijn en in onderstaande spec.

image.thumb.png.c3bd5a5812d47b30fa76665e29288e6f.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste gedacht was meteen de LaFerrari, maar inderdaad niet in rood. Maar toch ook een grote fascinatie voor de P1, zeker in geel of donkergroen met zilveren wielen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook direct gedacht aan de Ferrari. Blijft toch een geweldig knappe wagen. Als ik wat meer nadenk, dan zou de P1 ook wel lukken. Maar niet de instant reflex. De Porsche doet het bij mij niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij maar een Carrera GT. Maar als het echt niet anders kan, dan de LaFerrari.

De porsche is voor janetten, de mclaren heeft teveel issues en de Ferrari heeft een atmo V12. Keuze is snel gemaakt dan ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ferrari. Ik vind het absoluut de knapste van 3, met grote voorsprong. Echt zo nog een wagen waarvoor ik smelt. Tel daarbij nog eens een atmo V12, waarom twijfelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik even voor een wildcard mag gaan: ik heb liever de 812 competizione dan een van de drie hierboven.

Laatste atmo V12 Ferrari zonder zware batterijen, dikke looks, op zijn minst even snel en toch een stuk goedkoper

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Dimitri zei:

Als ik even voor een wildcard mag gaan: ik heb liever de 812 competizione dan een van de drie hierboven.

Laatste atmo V12 Ferrari zonder zware batterijen, dikke looks, op zijn minst even snel en toch een stuk goedkoper

Ik kan je alvast garanderen dat het gearceerde deel niet klopt! 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid