Ga naar inhoud

Caterham Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, Mayonaise zei:

Nog iets wijs. In 2013 reed ik ook al eens op de Col d'Izoard, dit jaar opnieuw:

 

IMG_3359.jpg

 

VS

 

_MG_7348.jpg

Een beteke hoger heb ik geslapen. :inlove:  Gewoon stoppen, even rondgapen, plekje zoeken onder een boom langsheen een bergstroompje, tentje opzetten en knorren. :inlove: 

's Nachts uit de tent gekropen om te patatten af te gieten ... miljaar mijne tijgergarnaal was plots een verkleumd grijs noordzeeshrimpke... :shock: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, gTa zei:

Een beteke hoger heb ik geslapen. :inlove:  Gewoon stoppen, even rondgapen, plekje zoeken onder een boom langsheen een bergstroompje, tentje opzetten en knorren. :inlove: 

's Nachts uit de tent gekropen om te patatten af te gieten ... miljaar mijne tijgergarnaal was plots een verkleumd grijs noordzeeshrimpke... :shock: 

Tijgergarnaal 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Ik denk dat het een koopje is. In het algemeen is rechts gestuurd geen enkel probleem … je rijdt zowiezo niet vlak achter andere wagens als je plezier aan het maken bent. Doordat het zicht rondom maximaal is heb je bij invoegen, op en afritten en dergelijke ook geen probleem.

De VVC is een prima motor. Als je altijd zorgt dat hij goed warm is voordat je hem in de toeren jaagt ga je weinig problemen hebben.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
  • 1 maand later...
39 minuten geleden, PJH zei:

Proficiat! Perfect kraam voor Openroads rondritten :) Specs?

Zeker!

Is origineel een Engelse auto, in 2013 naar België geïmporteerd. 
Motor is de Rover 1.6 K Series (140pk). Is een Supersport, heeft 6 versnellingen en een sperdifferentieel. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • 4 maanden later...
6 uren geleden, Super95 zei:

 

 

Prachtig,maar is dit nu een Jannarelly ? 

aangepast door Elwood
Link naar reactie
Delen op andere sites

image
image
image
image
image

Caterham Project V, 2023. A lightweight fully-electric coupé concept vehicle that has the potential to enter production in late 2025 or early 2026. The prototype has been styled by Caterham Chief Designer, Anthony Jannarelly, and built by Italdesign. It uses a 200kW (272PS) rear-mounted electric motor with a 55kWh battery pack. Bob Laishley, CEO of Caterham Cars Ltd has said “An electric Caterham of any shape and size has to stay true to what sets us apart from everyone else: being lightweight, simple and offering an unparalleled driving experience; that’s our DNA.” It will be presented at the Goodwood Festival of Speed

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Soul zei:
 
 
 
 
 

Caterham Project V, 2023. A lightweight fully-electric coupé concept vehicle that has the potential to enter production in late 2025 or early 2026. The prototype has been styled by Caterham Chief Designer, Anthony Jannarelly, and built by Italdesign. 

Jannarelly maakt toffe dingen… https://www.jannarelly.com/home-copy

 

aangepast door Elwood
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid