Ga naar inhoud

2016 Skoda Octavia RS 230 combi 2.0 TSI


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Deze mag de deur uit, kilometerstand: 50500 km.
Geen enkel ongeval gehad, geen enkel probleem gehad.
Zéér goede wagen.
Uniek met manuele versnellingsbak! 

Vraagprijs 22 000 euro. 

Specs:

230 pk
0-100 km/h: 6.7 sec

Topsnelheid: 250 km/h

Kleur: Corrida Red


Uitrusting:

Xenon, cruise control, lederen zetels, elektrische zetels, automatische airco, parkeersensoren.

Extra opties:

-Pack RS GPS
-Traveller Assistant basic Amundsen
- Verlichte voetenruimte voor-en achteraan
-Versterkte onderstelbescherming tegen steenslag
-Tijdelijk reservewiel 
-Verduisterde ruiten 95 %

Extra troef: Uitgerust met schroefkit van ST Suspensions met Goca attest.
2 sets velgen, 18'' MTM velgen + 18'' Skoda Turini accessoire velgen.

20181021_174434.jpg

20181021_174441(0).jpg

20181021_174456.jpg

20181021_174721.jpg

20181021_174737(0).jpg

13698279_10153539303657693_6799371664082635212_o.jpg

4aHlFPi.jpeg

knWxF5l.jpeg

ulTUrOc.jpeg

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, 3000 zei:

Indien nodig: ik wil de Turini's wel overnemen 🙂

Ik hou het in het achterhoofd 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

@ir_fuel dit topic mag dicht, hij is niet verkocht maar ik haal hem uit de verkoop omwille van meerdere redenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

t is inderdaad niet altijd een plezier tegenwoordig om iets te verkopen met al die malafide toestanden, met de laatste hebben we de moeite niet meer gedaan en gewoon overgelaten aan de garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijtig dat je daarmee van je idee moet afstappen, maar dat maakt dat je nu terug gewoon van die RS kan genieten 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, berengun zei:

t is inderdaad niet altijd een plezier tegenwoordig om iets te verkopen met al die malafide toestanden, met de laatste hebben we de moeite niet meer gedaan en gewoon overgelaten aan de garage.

 

3 minuten geleden, -Fred- zei:

Spijtig dat je daarmee van je idee moet afstappen, maar dat maakt dat je nu terug gewoon van die RS kan genieten 😉

Het is echt wel erg, op 6 weken tijd 1 serieuze reactie gehad, de rest was allemaal oplichterij of een poging daartoe. Komt er nog is bij dat ik met sluimerende vastgoedplannen zit, ik heb nog geen eigen stek waardoor het verstandiger is nog wat budget vrij te houden 🙂 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Speedhunter zei:

 

Het is echt wel erg, op 6 weken tijd 1 serieuze reactie gehad, de rest was allemaal oplichterij of een poging daartoe. Komt er nog is bij dat ik met sluimerende vastgoedplannen zit, ik heb nog geen eigen stek waardoor het verstandiger is nog wat budget vrij te houden 🙂 

Slim! 😉

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Speedhunter zei:

 

Het is echt wel erg, op 6 weken tijd 1 serieuze reactie gehad, de rest was allemaal oplichterij of een poging daartoe. Komt er nog is bij dat ik met sluimerende vastgoedplannen zit, ik heb nog geen eigen stek waardoor het verstandiger is nog wat budget vrij te houden 🙂 

Beste keuze die je kan maken, en het is geen straf om zo'n auto te rijden.

  • Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de huidige alternatieven is nieuw niet altijd beter. Bijhouden dat ding. Waarom neem je niet eens contact op met vandeursen voor een google carplay upgrade? Dan is die mmi ook direct terug mee met zijn tijd.

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, -Fred- zei:

Met de huidige alternatieven is nieuw niet altijd beter. Bijhouden dat ding. Waarom neem je niet eens contact op met vandeursen voor een google carplay upgrade?

Voor mij zou het dan apple carplay zijn, net eens opgezocht. Ziet er wel interessant uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/3/2023 om 18:24, Speedhunter zei:

 

Het is echt wel erg, op 6 weken tijd 1 serieuze reactie gehad, de rest was allemaal oplichterij of een poging daartoe. Komt er nog is bij dat ik met sluimerende vastgoedplannen zit, ik heb nog geen eigen stek waardoor het verstandiger is nog wat budget vrij te houden 🙂 

Goe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/3/2023 om 09:20, -Fred- zei:

Met de huidige alternatieven is nieuw niet altijd beter. Bijhouden dat ding. Waarom neem je niet eens contact op met vandeursen voor een google carplay upgrade? Dan is die mmi ook direct terug mee met zijn tijd.

@-Fred- Ervaring mee? Ik heb navraag gedaan om onze carplay vrij te zetten bij VW zelf, maar dat was best kostelijk. Een alternatief is welkom.

@Speedhunter De Octavia bijhouden is zeker geen straf en zeker geen slecht idee gezien je plannen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem een tijd geleden gecontacteerd om apple carplay op mijn madam haar A3 te installeren, maar ze vond het dan plots niet meer nodig. Dus eigenlijk nooit mee verder gedaan. Ik volg hem wel op instagram en zie toch dat het dagelijkse kost is voor hem. Gaat dikwijls langs bij dealers ook om bepaalde zaken te activeren...

Wat is duur trouwens? Wsl ook de kosten om een charge-only usb port te veranderen naar geconnecteerde usb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, -Fred- zei:

Ik had hem een tijd geleden gecontacteerd om apple carplay op mijn madam haar A3 te installeren, maar ze vond het dan plots niet meer nodig. Dus eigenlijk nooit mee verder gedaan. Ik volg hem wel op instagram en zie toch dat het dagelijkse kost is voor hem. Gaat dikwijls langs bij dealers ook om bepaalde zaken te activeren...

Wat is duur trouwens? Wsl ook de kosten om een charge-only usb port te veranderen naar geconnecteerde usb?

600+ euro vind ik persoonlijk best prijzig voor wat het is. Wij zouden het vooral gebruiken voor Waze. De VW navi gebruiken we eigenlijk nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral bij oudere systemen die niet meer up to date zijn vind ik dat toch een goeie upgrade. Vaak krijgt de gps dan nog eens de laatste nieuwe kaarten. Als het je enkel te doen is om makkelijk spotify af te spelen dan zijn er goedkopere manieren idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid