Ga naar inhoud

2025 Porsche 718 Boxster/Cayman


anders

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, 3000 zei:

Maja gij. Gaat verkopen voor zot als je al ziet hoeveel Taycan's er rijden.

Een Taycan is een gezinswagen, dat is gewoon een praktische wagen, leuke performance, tof merk, ... voor een "redelijke" prijs. En hierdoor een concurrent voor de Audi e-tron GT, elektrische S-klasse, i7, ...

718's zijn 100% gericht op rijplezier. Ik heb beide (zowel een EV als een Boxster) en ik geloof echt niet dat ze de nieuwe Boxster een even leuk rijgevoel gaan kunnen geven als de huidige. Er zal wel een doelpubliek zijn, maar ik betwijfel toch dat het een even groot succes is als ze zelf hopen.

Er is nog geen indicatie van de prijs ("niet duurder dan de huidige range", maar de huidige range bevat ook een GT4RS van 250k€ he...), maar ik zou persoonlijk eerder de Tesla Roadster kopen dan een elektrische 718...

 

Nu, het plan is dat de huidige tot het einde der tijden behouden wordt, dus ik val sowieso buiten het doelpubliek 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, anders said:

maar ik zou persoonlijk eerder de Tesla Roadster kopen dan een elektrische 718...

Die 718 gaat er wel zijn in 2025.

Die Tesla Roadster .... daar ben ik niet zo zeker van :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Deze morgen weer lekker met het dakje open, naar mijne 6-cylinder geluisterd :inlove:

Voor de tijd dat het nog kan. 

K heb daar al vaak over zitten denken. Destijds schreef ik je nog dat alles wat je nodig had, een 981 2.7 was met sportuitlaat. T is geweldig om te lezen dat je je daar zo mee amuseert 🙂 ik ben even enthousiast als jou!! Zo een fantastische, understated auto. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, anders zei:

Een Taycan is een gezinswagen, dat is gewoon een praktische wagen, leuke performance, tof merk, ... voor een "redelijke" prijs. En hierdoor een concurrent voor de Audi e-tron GT, elektrische S-klasse, i7, ...

718's zijn 100% gericht op rijplezier. Ik heb beide (zowel een EV als een Boxster) en ik geloof echt niet dat ze de nieuwe Boxster een even leuk rijgevoel gaan kunnen geven als de huidige. Er zal wel een doelpubliek zijn, maar ik betwijfel toch dat het een even groot succes is als ze zelf hopen.

Er is nog geen indicatie van de prijs ("niet duurder dan de huidige range", maar de huidige range bevat ook een GT4RS van 250k€ he...), maar ik zou persoonlijk eerder de Tesla Roadster kopen dan een elektrische 718...

 

Nu, het plan is dat de huidige tot het einde der tijden behouden wordt, dus ik val sowieso buiten het doelpubliek 😛

Als je al met een Taycan reed weet je dat de handling echt een key item is. Wees er maar zeker van dat dit ook naar voor zal geschoven worden op de 983. De autonomie is op zo’n auto van relatief minder belang tegenover het rijplezier dus ik ben er 200% zeker van dat Porsche de juiste compromis zal vinden om er een top auto van te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid