Ga naar inhoud

2023 Porsche Cayenne


Audi S8

Aanbevolen berichten

Ferrari heeft precies iets in gang gezet met die extra display voor de passagier. Porsche en Lambo zijn al aan het volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Capitol zei:

Ferrari heeft precies iets in gang gezet met die extra display voor de passagier. Porsche en Lambo zijn al aan het volgen.

Niet echt nieuw bij Porsche, de Taycan had dit als eerste model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Capitol zei:

Ferrari heeft precies iets in gang gezet met die extra display voor de passagier. Porsche en Lambo zijn al aan het volgen.

Wat ziet de passagier dan op die extra display? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Wat ziet de passagier dan op die extra display? 

Bij Ferrari kan je dat kiezen wat je daarop wil zien. Dit zal zo bij Porsche en Lambo ook wel zijn vermoed ik.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen vooruitgang imho. Waarom kunnen ze niet gewoon die analoge tellers behouden icm geïntegreerde display zoals bij de huidige generatie. Nu kunnen ze mss zeggen dat ze mee zijn met de tijd... Allemaal even cheap. Ik vond het net goed dat Porsche achter bleef met hun "gedateerde" interieurs

Link naar reactie
Delen op andere sites

In deze prijsklasse kan je dat toch niet verantwoorden. Hoeveel duurder zal deze weer niet zijn tov zijn voorganger

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, -Fred- zei:

In deze prijsklasse kan je dat toch niet verantwoorden. Hoeveel duurder zal deze weer niet zijn tov zijn voorganger

7%

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minutes ago, -Fred- said:

In deze prijsklasse kan je dat toch niet verantwoorden. Hoeveel duurder zal deze weer niet zijn tov zijn voorganger

Het blijft een serieproduct hoor 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tiep zei:

Interessante plek waar die knop zit om de automaat mee te bedienen. Benieuwd hoe gebruiksvriendelijk dat is.

Zoals in een Taycan .. Interessant wel hoeveel mensen daar naar zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

18 minuten geleden, Tiep zei:

Interessante plek waar die knop zit om de automaat mee te bedienen. Benieuwd hoe gebruiksvriendelijk dat is.

 

13 minuten geleden, Alexanderr zei:

Zoals in een Taycan .. Interessant wel hoeveel mensen daar naar zoeken.

dat beantwoordt dan ineens de vraag 😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Alexanderr zei:

Zoals in een Taycan .. Interessant wel hoeveel mensen daar naar zoeken.

Straf, heb met eentje gereden via @Denniske eind vorig jaar en kan me dat zelfs niet meer herinneren 😄

Die Stelvio QV daarentegen :ninja: :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tiep zei:

Interessante plek waar die knop zit om de automaat mee te bedienen. Benieuwd hoe gebruiksvriendelijk dat is.

doet ook erg Amerikaans aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, afscheid van de huidige al bijna? Dju, ik kan die eigenlijk nog wel best smaken (qua looks). Ziet er toch ook nog altijd mooi fris uit? Maar zal wel al weer z'n tijd meegaan, time flies.

Deze nieuwe generatie Cayenne is dan enkel nog maar met hybrids en komt ook als full EV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, gTa said:

O, afscheid van de huidige al bijna? Dju, ik kan die eigenlijk nog wel best smaken (qua looks). Ziet er toch ook nog altijd mooi fris uit? Maar zal wel al weer z'n tijd meegaan, time flies.

Deze nieuwe generatie Cayenne is dan enkel nog maar met hybrids en komt ook als full EV?

Het is een facelift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

O, afscheid van de huidige al bijna? Dju, ik kan die eigenlijk nog wel best smaken (qua looks). Ziet er toch ook nog altijd mooi fris uit? Maar zal wel al weer z'n tijd meegaan, time flies.

Deze nieuwe generatie Cayenne is dan enkel nog maar met hybrids en komt ook als full EV?

Full EV is pas gepland voor de volgende generatie (E4).

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Deze nieuwe generatie Cayenne is dan enkel nog maar met hybrids en komt ook als full EV?

Het gerucht doet de ronde dat er nog gewone benzinemotoren komen, en zelfs nog in V8. Ik heb dat gewoon gelezen ergens op internet.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou me ook niet verbazen na de recente politieke moves in Duitsland.

Zie Zjermans are fighting bak 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een ganse wereld buiten de vlaamse firmawagen-regeling dus dat gerucht zal wel kloppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid