Ga naar inhoud

Audi S8

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Hazen zei:

Voor de bestuurder mss, voor het overige verkeer alleszins niet.

Prioriteit ligt altijd bij de inzittenden en bij impact met anderen. Ik zie het probleem niet, er rijden er een pak met geblindeerde ruiten rond waar ge ook moeilijk / niet door kunt zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het best cool eigenlijk, en 'k twijfel er ook niet aan dat je via de camera('s) meer ziet dan via de traditionele spiegel. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Logic zei:

Ik vind het best cool eigenlijk, en 'k twijfel er ook niet aan dat je via de camera('s) meer ziet dan via de traditionele spiegel. 

absoluut, in de Def is dat een no-brainer, staat altijd op 'camera'-functie, ook al omdat die de laatste maanden enkele keren tot de nok gevuld was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/4/2023 om 21:57, PieterA zei:

Los van het feit of het al dan niet went om op enkel je spiegels te rijden is er toch geen enkele technische/logische/nuttige reden waarom dit ding geen achterruit zou hebben? Bizar. 

Ook n beetje mijn idee. Waarom zou je dat doen. Is da innovatie anno 2023 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/4/2023 om 21:57, PieterA zei:

Los van het feit of het al dan niet went om op enkel je spiegels te rijden is er toch geen enkele technische/logische/nuttige reden waarom dit ding geen achterruit zou hebben? Bizar. 

Kijk jij nog achterom in je wagen? Dat hangt veel af van model tot model. Bij de q7 kon ik dat wegens grote ruit. Maar de abarth en y hun ruit is zo klein dat je daar niets  extra doorziet wanneer je je hoofd zou draaien.  Enkel binnenspiegel dus. En de polestar heeft nog een binnenspiegel he. Enkel is hij verbonden met een camera ipv een spiegelglas. 

Dus ik kan aannemen dat wanneer de camera goed is, deze een grotere hoek gaat tonen dan een klassieke spiegel of zelfs achterom kijken.  Als het werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

Kijk jij nog achterom in je wagen?

Toch regelmatig ja. Nu, had er een goede technische of misschien zelfs esthetische reden geweest waarom deze géén achterruit had, zou ik nog in hun verhaal kunnen meegaan. Maar dat is hier toch niet het geval(?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, PieterA zei:

Toch regelmatig ja. Nu, had er een goede technische of misschien zelfs esthetische reden geweest waarom deze géén achterruit had, zou ik nog in hun verhaal kunnen meegaan. Maar dat is hier toch niet het geval(?).

Moeilijk te zeggen vanop foto. De Y heeft een heel grote achterruit maar zoals geschreven, geen praktische.  Ze ligt heel plat en zicht is dus beperkt.  Ik rij achteruit op camera.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid