Ga naar inhoud

HONDA lovers


Yoran

Aanbevolen berichten

Mag natuurlijk ook niet ontbreken, tegenwoordig hebben ze imo geen leuke modellen meer, maar in het verleden hebben ze wel hun best gedaan :D

We zullen maar direkt een goede start maken 8)

DSC02456.jpg

2008HCB02.jpg

racewars094.jpg

DSC_0006.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook, opzich is een 325i niet slecht natuurlijk maar om daar een NSX voor af te geven moet ge toch redelijk zot zijn :lol:.

Voor mij ook de CRZ ofwel de accord. Ook best nog een knappe auto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen geluidsdemping + ondiscreet uiterlijk zijn negatief?! :D

Ik ben geen honda fanboy, maar een NSX, S2000, ITR, Civic EG en een CRX wil ik wel.

aangepast door Davidk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een CRX als eerste wagen, alleen zijn die zo moeilijk te vinden in deftige staat, en als je er al eentje tegenkomt is het voor een zotte prijs :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou net vragen, zou tijdelijk een klein wagentje nodig hebben, iemand die een mooie Civic EG of CRX weet staan?

2k-3k (liefst eentje zonder werk aan)!

Hier in de buurt staat wel een CRX voor 2k te koop, ziet er goed uit maar kan meteen beginnen met alle ophanging- en stuurrubbers te vervangen... iemand een idee wat de kosten daarvan zijn? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de buurt staat wel een CRX voor 2k te koop, ziet er goed uit maar kan meteen beginnen met alle ophanging- en stuurrubbers te vervangen... iemand een idee wat de kosten daarvan zijn? :$

2k is eigenlijk geen geld als hij geen roest heeft (en deftige motor, toch niet de carb?). Rubbers vervangen loopt snel op maar als de aankoopprijs van die kar laag is, dan lijkt me dat een goeie investering qua extra rijplezier.

En aangezien dit topci waarschijnlijk toch vol komt te staan met tuninghokken:

IMG_3362.jpg

IMG_3369.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

En uiteraard, mijn all time favorite...

Tijdloos design, hoogtoerige motor,puur,... Gewoonweg mijn realistische droomwagen :inlove:

DSC0817900.jpg

DSC0817600.jpg

Vanwaar haal je die zonder watermerk? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid