Ga naar inhoud

Aston Martin DB12


BMWMB

Aanbevolen berichten

28 Mei zal de opvolger van de huidige DB11 voorgesteld worden. Men spreekt van de DB12, maar het is eerder een facelift van de DB11. Ik heb ook al horen zeggen dat het de DBS wordt, en dat de opvolger van de huidige DBS Superleggera de naam Vanquish zal krijgen. We zullen het snel weten...

spacer.png

Afgaande op deze Spypics is het echt een facelift van de DB11, met een lichtjes hertekende neus, en precies wat meer stance met een lagere ophanging en dikkere wielen. Het ziet er alleszins heel goed uit. Wat meer gespierd, en wat minder braaf/klassiek.

De grootste verandering zou het dashboard zijn, met vooral een veel modernere multimedia.

Ik kijk uit naar 28 mei. 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, gTa zei:

Miljaar ❤️ 

Hoe geslaagd de DB 11 Volante ook is, hij is niet te krijgen met de meesterlijke 5,2 V12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat legt alvast goed aan: geen half verduisterd glas noch bicolor velgen te spotten, tot nu toe! 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Gisteren filmpje bekeken van Top Gear. Prachtige kleurencombo. Dat groen en die velgen :inlove:

Zeer knappe auto.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

in Goodwood deze kunnen bekijken : Waar bij vorige Aston Martins toch vaak het interieur wat spelbreker is lijkt dit met deze (eindelijk) in orde te zijn.  Knappe wagen voor de happy few 😍 als we de lotto winnen zou dit best wel naast de RR Ghost en de Donkervoort passen 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid