Ga naar inhoud

Het grote veilingtopic!


Glenn-N

Aanbevolen berichten

Wat is dit zooooo leuk, ongelooflijk.

Als ik wat vermogend was zou ik me hier zo graag mee bezig houden, ook met andere Sotheby's veilingen (klassieke kunst, Afrikaanse stukken, modern art, auto's, juwelen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zou ik al enorm blij zijn met als ik steeds die catalogussen van RM gratis in m'n bus zou krijgen... Serieus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk zou ik al enorm blij zijn met als ik steeds die catalogussen van RM gratis in m'n bus zou krijgen... Serieus!

Inderdaad, zijn knappe boeken met erg mooie foto's en bondige informatie er bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

130liter-tank, fantastisch...

Ik heb het artikel in Octane over die SL gelezen, da's een parel.

De 6C die nu komt mist chrome bumpers, staat door de grote zwarte vlakken nogal hoog op de poten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over andere veilingen gesproken, wat ik gigantisch jammer vind is dat 'onze' Vlaamse en Nederlandse kunst verkocht wordt aan Aziaten (hun goed recht) maar die werken zijn vanaf dat moment waarschijnlijk voorgoed spoorloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah daar wist ik niks van?

Vertel!

Hij zei toch dat lot 284 was teruggetrokken, denk ik? En toen begon hij die AC te veilen, maar die vind ik niet in de catalogus.

In de catalogus is 284 toch die Alfa Zagato.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid