Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

Hoe kan dat nu?!

Heb ik dan niet de look van meest ideale schoonzoon...?! 8)

Schrikt dat af?! :D

TV vedetten staan hoog aangeschreven in Vlaanderen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen zaterdag heb ik binnenmuisarchitekt's 3'tje gespot... :party:

Helaas de persoon zelf niet gespot... :noparty:

B3noit zelf wel gespot!!! :) Wel een beetje te kort...

BMA en Sega daar voor de eerste keer ontmoet en heel korte babbel mee gehad :). De volgende aangelegenheid maakt dat wel goed :)

Voor de rest dus ook wat langer Asserti en stoomtrein gesproken. En bartie & kinemas ook (logischerwijze) aangezien we samen zijn aangekomen.

Icefarmer en DeGioke ook in de verte gezien, doch we waren gehaast na de testrit en dus maar van ver gezwaaid (maar denk niet dat hij het gezien had :)).

Afgelopen zaterdag Sega en Binnenmuisarchitekt zien rondlopen, en de auto van B3noit zien staan.

Hoogstwaarschijnlijk omdat we gewoon van elkaar niet weten hoe de persoon achter de nickname eruit ziet.

Bij Sega en BMA had ik dat wel en vandaar niet gewoon voorbij gelopen, maar hen aangesproken :).

Hopelijk schrikt dat ook niet af, want ik kan geloven dat dat toch maar raar overkomt (vooral als je de voornaam zegt en ze niet eens weten wie jij bent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een interessante uiteenzetting bijgewoond over "Entrepreneurship" gegeven door onze aller bekende Nas.

Ook nog de kar van Matertos gespot op de brandweg aan zijn werk. ;)

Edit: Nas is precies nog geen AM'er? :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij komt ook weer niets zeggen... :noparty:
Is geïntimideerd door jouw voorkomen waarschijnlijk.

Sowiso :$

Nee ik zat net in een auto om met de testrit te beginnen :)

B3noit, waart gij nu de snelste op de playstation?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naish gespot! Flash met de pharen, 4 pinkers op en beide aan de kant en babbelke geslaan :)

Miljaar wat een deftige slee heeft de man!

Jup!

Was aangenaam de rustige babbel... Spijtig dat de kleine erbij zat en ik op weg was naar huis om te eten, anders deden we samen even een kort ritje! Dat hou je tegoed man!

Leuke tip ook voor andere spotters: elkaar spotten en 4 pinkers erbij is teken om even te stoppen voor een babbel :D

Vandaag Naish niet gespot, anders quasi dagelijks tijdens de werkweek :D .

Jup!

Aangename meeting trouwens ook daar onlangs... Wel zoals altijd zonder voorbereiding want die mannen komen mij daar vragen: kan je even mee in die meeting om te overzien of ze niets over het hoofd zien... Dan op de trap naar boven even snel de requirements lezen :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup!

Aangename meeting trouwens ook daar onlangs... Wel zoals altijd zonder voorbereiding want die mannen komen mij daar vragen: kan je even mee in die meeting om te overzien of ze niets over het hoofd zien... Dan op de trap naar boven even snel de requirements lezen :roll:

Oef, ik was niet de enige die niet voorbereid was :$ . Had de mail ontvangen maar door de nakende veranderingen, afwerken lopende zaken en opleiden van nieuwe medewerkers, was het me totaal ontglipt. Gelukkig was mijn collega bereid om zijn versie te delen :D . En moest toch wel eens lachen in mijn binnenste toen ik jou plots zag binnenkomen. Wie verwacht nu een vergadering te hebben samen met een forummer :D :D :D . Benieuwd of jullie goed naar ons geluisterd hebben... de tijd zal het uitwijzen :D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup!

Was aangenaam de rustige babbel... Spijtig dat de kleine erbij zat en ik op weg was naar huis om te eten, anders deden we samen even een kort ritje! Dat hou je tegoed man!

Leuke tip ook voor andere spotters: elkaar spotten en 4 pinkers erbij is teken om even te stoppen voor een babbel :D

Ik had beetje medelijden met de dochter. Ze kon papa niet zien, maar we stonden daar met ons gat tegen de scheurende auto's, en stond er niet echt op m'n gemak. Maar dat ritje houd ik zeker in m'n achterhoofd, ik kijk er naar uit!

4 pinkers = idd goede truuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowiso :$

Nee ik zat net in een auto om met de testrit te beginnen :)

B3noit, waart gij nu de snelste op de playstation?

Helaas niet nee, ik had de tijd ergens rond 9u30 vastgelegd en we moesten om 13u in Nuenen in Nederland staan dus om iets na 12u (na testrit van 11 tot 12) vertrokken.

Toen stond ik nog eerste (en die knappe van aan die stand wist me dit ook te vertellen dat ik m'n gsm paraat moest houden :) Ze mag me nog steeds bellen natuurlijk :D). Echter toen ik rond 18u10 nog eens langs Bornem passeerde, was m'n tijd verbeterd van 1:25:015 tot iets van een 1:23:513 ofzo door ene 'Kurt'.

Ik kon het toen dus ook niet laten om het nogmaals te proberen en toen zette ik uiteindelijk een 1:23:465 neer. Echter te laat aangezien de wedstrijd reeds afgelopen was en m'n voorganger de tractie controle op minder had gezet (3 ipv 5).

Jammer wel, een misgelopen kans maar het is en blijft een wedstrijd en ik gun het de winnaar absoluut! Regels zijn er nl om nageleefd te worden ;) En volgend jaar een nieuwe kans ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, ik was niet de enige die niet voorbereid was :$ . Had de mail ontvangen maar door de nakende veranderingen, afwerken lopende zaken en opleiden van nieuwe medewerkers, was het me totaal ontglipt. Gelukkig was mijn collega bereid om zijn versie te delen :D . En moest toch wel eens lachen in mijn binnenste toen ik jou plots zag binnenkomen. Wie verwacht nu een vergadering te hebben samen met een forummer :D :D :D . Benieuwd of jullie goed naar ons geluisterd hebben... de tijd zal het uitwijzen :D .

Haha, ik zal het hier een beetje in de gaten houden voor jullie ;)

Nu zoals gezegd was het mijn eerste contact met het project, maar na die meeting verwachten ze natuurlijk ook weer opvolging daarvan :roll:

Normaal is het wel die Finse die de boel moet trekken... Tot op heden heeft die mij nog niet overtuigd ;)

Ik had beetje medelijden met de dochter. Ze kon papa niet zien, maar we stonden daar met ons gat tegen de scheurende auto's, en stond er niet echt op m'n gemak. Maar dat ritje houd ik zeker in m'n achterhoofd, ik kijk er naar uit!

4 pinkers = idd goede truuk :)

Stonden idd niet zo ideaal daar :D

Pinkers is makkelijk omdat je idd niet altijd tijd hebt om even te stoppen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een afschuwelijk lelijke kar om in gespot te worden...

Ik vind het persoonlijk een heel knappe auto, alleen niet in het wit en ook niet met die velgen.

Waar gevonden?

Bimmerboard. vandaag maar pas gezien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid