Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

[mention=1585]Brunault[/mention] op de E40 richting Gent? Veel van die groene raketten zijn er niet..

Vandaag ?
Nee dat was ik niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Brunault zei:


Vandaag ?
Nee dat was ik niet


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jep, rond 16u. Ik kon geen nummerplaat lezen, zat steeds een goeie 100m achter me..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
14 uren geleden, CAS zei:

@Wouterr in die hemelse orange kist! Zat een auto uit te lezen op de oprit en zag ineens paar kisten passeren. Rondrit vermoedelijk?

Klopt! Oldtimerrit St. Cornil in Aalbeke :) 

13 uren geleden, Naish zei:

Ik heb mogelijks @Wouterr ook tegengekomen met de 992 in zijn oranje raket... Ofwel was het een lookalike...

Waar was het? Kan goed zijn dus, aangezien ik er gisteren de ganse dag mee op baan was in West-Vlaanderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minutes ago, Bompa said:

@ICM, zaterdagavond rond 17u45 op de E17 Kortrijk, in Belgiek eraf, en even later terug van waar je kwam?

Nope. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/5/2019 om 19:34, Jan zei:

@Brunault op de E40 richting Gent? Veel van die groene raketten zijn er niet..

er staat eentje te koop hier in de buurt. misschien een testrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minutes ago, Wouterr said:

@Soundstorm zonet met de E28 op de E17, vlak voor afrit De Pinte. Wou je nog voorbij laten rijden, maar blijkbaar moest je er daar af ;)

Jij was die Volvo?

Had wel door dat je de vrachtwagen uiteindelijk ook ging inhalen, dus geen zin om de eikel uit te hangen en mij nog voor u te smijten om de afrit te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Soundstorm zei:

Jij was die Volvo?

Had wel door dat je de vrachtwagen uiteindelijk ook ging inhalen, dus geen zin om de eikel uit te hangen en mij nog voor u te smijten om de afrit te nemen.

Jep, wou je gewoon nog even voorbij laten rijden om hallo te zeggen, maar doordat jij er in De Pinte af moest werd mijn getreuzel achter die camion nogal nutteloos :D Ik moet er maar in Destelbergen af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bij de keuring hebben ze een GT86 gespot. Er waren er een paar die dat helemaal niet kenden , een derde noemde het een GT36.  De vierde wist dat het een auto was met fungehalte.

Bij de keuring werken is niet hetzelfde als iets van ottoos afweten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Le Capri Mauve zei:

Bij de keuring hebben ze een GT86 gespot. Er waren er een paar die dat helemaal niet kenden , een derde noemde het een GT36.  De vierde wist dat het een auto was met fungehalte.

Bij de keuring werken is niet hetzelfde als iets van ottoos afweten.

Bij de garage ook niet hoor :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bt. zei:

Deze morgen 1-THY-555 in een oogwenk voorbij zien komen @TomT

Valt wel op zo, die Golf!

Moh, nooit gezien! Waar reed/stond jij?

Valt wel op idd als je de plaat kent.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, TomT zei:

Moh, nooit gezien! Waar reed/stond jij?

Valt wel op idd als je de plaat kent.:)

Tegenrichting op de baan Aalter - Tielt, zo rond 8u50 denk ik

't was vooral de kleur, vervolgens plaat en tegen dat m'n euro viel, was je reeds voorbij :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, The Swede zei:

I hoop altijd van den @Vicious es te spotten met zijnen Alpina in Leuven maar nog niet het geluk gehad.

Garage queen 👑 😁

Woon jij nog in Leuven, dacht dat je daar weg was??? 🤔 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht @brjefs gespot te hebben in St Lenaarts deze morgen met de M3 maar de plaat blijkt niet te kloppen. Zoveel rijden er nu toch ook niet rond in die kleur..

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, DuDe zei:

Ik dacht @brjefs gespot te hebben in St Lenaarts deze morgen met de M3 maar de plaat blijkt niet te kloppen. Zoveel rijden er nu toch ook niet rond in die kleur..

Was ik inderdaad niet. Vanaf augustus starten we daar aan een werf van 54 woningen dus ik ga daar wel regelmatig te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, DuDe zei:

Ik dacht @brjefs gespot te hebben in St Lenaarts deze morgen met de M3 maar de plaat blijkt niet te kloppen. Zoveel rijden er nu toch ook niet rond in die kleur..

Jij werkt naast de vaart he?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid