Ga naar inhoud

Rariteiten-lovers!


Fernand

Aanbevolen berichten

Minimium 1 exemplaar in Belgische handen.

Blauwe?

Heb die eens irl gehoord en gezien. Dat geluid was pure waanzin... :lolz:

Eigenaar heeft ook nog een 904 GTS.

Zal eens kijken of ik foto's kan vinden die ik online kan zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe?

Heb die eens irl gehoord en gezien. Dat geluid was pure waanzin... :lolz:

Eigenaar heeft ook nog een 904 GTS.

Zal eens kijken of ik foto's kan vinden die ik online kan zetten.

Ik had het over een rode, wordt ook in classic races gebruikt.

Dikke Amerikaanse V8 in een mooi koetswerk8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

VOOR alle duidelijkheid: GEEN -lover hé. Gewoon een rariteit.

En ja, ben ook niet zeker of dit een auto is, maar bon het moet er dus op lijken.

Nog een geluk dat het blijft bij een RARITEIT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, nu herinner ik mij die foto's. Had je nog al eens op 'het vorige forum' gepost zeker?

Er is ook nog een zilver exemplaar dat nu en dan eens in Knokke gezien wordt. Ik denk dat er nog wel een paar andere exemplaren weggestopt zitten in Belgie. Ook minstens één 1900 GT Europa.

aangepast door DavkeG
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook nog een zilver exemplaar dat nu en dan eens in Knokke gezien wordt. Ik denk dat er nog wel een paar andere exemplaren weggestopt zitten in Belgie. Ook minstens één 1900 GT Europa.

idd een oranje 1900 GT Europa :) Ik heb zelfs foto's van P538 op belgische platen in m'n archief, foto's zijn wel van 2002 dus geen idee of dat nog steeds zo is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook nog een zilver exemplaar dat nu en dan eens in Knokke gezien wordt. Ik denk dat er nog wel een paar andere exemplaren weggestopt zitten in Belgie. Ook minstens één 1900 GT Europa.

Die 1900 GT Europa (donkerrood) heeft 2 maanden geleden in de Classic & Sports Car gestaan, interessant artikel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg kippevel toen ik dit las.

The star, however, is likely to be Mullin’s 1939 Delahaye 165 Figoni & Falaschi-styled roadster (below), which was the talk of the 1939 New York World Fair.

Alleen zo verdomd jammer dat ik niet kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thumb resize.

Om even door te gaan op Facel Vega: heeft er iemand mooie foto's van een HK500 (liefst een donker kleur)? Hoge resolutie zou fantastisch zijn.

Ik heb wat liggen zoeken op het net maar daar was de opbrengst pover. En aangezien er hier mensen met een fenomenaal archief blijken te zitten... Please?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die staat er nog maar erg recent op, dit weekend bekeek ik zijn catalogus en er stond niets nieuws bij.

Bijzonder knap, maar misschien één van de weinige klassiekers waarop ik de 'standaard' wielkappen zou weglaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid