Ga naar inhoud

BMW F32 4 Reeks Coupé


kefkie

Aanbevolen berichten

Dus nu een F30 335i , binnen drie jaar een 4 coupe:)

Zo wilt mijne pa het ook doen, met de E92 :D

Alhoewel, misschien is een 6 tweedehands dan wel voor prijsje te vinden :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wilt mijne pa het ook doen, met de E92 :D

Alhoewel, misschien is een 6 tweedehands dan wel voor prijsje te vinden :inlove:

6 is dan weer te groot/zwaar voor mij :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de hand van deze video lijken mij de verhoudingen heel mooi. Ben benieuwd. Wanneer komt'ie?

Half 2013 zeiden ze bij BMW :(

6 is dan weer te groot/zwaar voor mij :$

En ook te duur en te traag (gewicht) maar ik vind hem wel HEEL mooi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht jaarwisseling 2012/2013..

Ik zal mij eens moeten opnieuw informeren , blijkbaar willen ze mij nu een F30 doen kopen ipv volgend jaar een Coupe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal mij eens moeten opnieuw informeren , blijkbaar willen ze mij nu een F30 doen kopen ipv volgend jaar een Coupe :D

Amai gij ligt onder de sloef.

Laat u niet doen hé..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht jaarwisseling 2012/2013..

Info is van 2 weken geleden in Bornem maar vraag gerust na. Ik ben ook benieuwd!!

Amai gij ligt onder de sloef.

Laat u niet doen hé..

Toere ligt al lang onder de sloef zenne. Dit forum is zijn enige vrijheid en dan moet hij nog opletten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toere ligt al lang onder de sloef zenne. Dit forum is zijn enige vrijheid en dan moet hij nog opletten :P

Klopt voor de volle 100% !!!

Heb het niet gemakkelijk :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze 4 coupé zal volgend jaar in de zomer voorgesteld worden om in september in de showroom te staan.

OK zal wel zo zijn, ik had het in één of ander artikel gelezen..

Dat betekent wel nog 2j tegen dat er een m pakket / individual uitvoering beschikbaar is.. :shock:

Onze cabrio hebben we dan al 6 jaar, ik weet niet of we het zo lang zullen uithouden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

OK zal wel zo zijn, ik had het in één of ander artikel gelezen..

Dat betekent wel nog 2j tegen dat er een m pakket / individual uitvoering beschikbaar is.. :shock:

Onze cabrio hebben we dan al 6 jaar, ik weet niet of we het zo lang zullen uithouden..

Bij de E92 kwam er het M-sportpakket 6 maanden na de voorstelling. respectievelijke data: 9/2006 en 3/2007.

Met de vers geplaatste foto's, waarbij duidelijk is dat de coupé klaar is, verwacht ik nog officiële foto's dit jaar, om 'm dan in maart/april in de showroom te zien verschijnen. Een M-sportpakket zou dan al verkrijgbaar kunnen zijn in september volgend jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid