Ga naar inhoud

BMW F32 4 Reeks Coupé


kefkie

Aanbevolen berichten

Knap, behalve dan de bumpers onderaan (zowel vooraan als achteraan). Vind ik geen hol aan.

Idd en dat gat achter de voorwielen is ook een twijfel voor mij. (kon mooier geintegreerd worden)

En de velgen zijn te groot (niet echt een probleem om kleinere te kiezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velgen zijn idd te groot en de achterbumper is gatlelijk. Maar bij de officiële modellen zal dat wel niet meer zo zijn naar alle waarschijnlijkheid.

Kar heeft wel een bijzonder knappe lijn, knap gevormde achterlichten, voorkant, stance,....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige lijn! Het interieur blijft toch wel een gemiste kans, een mini 6 reeks interieur was leuk geweest maar nu is het hetzelfde lelijke interieur als de F30/31. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Audi A5 heeft duidelijk als inspiratiebron gediend. Het sierlijke van de E92 heeft plaatsgemaakt voor de elegante gespierdheid van de A5 maar dan met strakkere pennentrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Audi A5 heeft duidelijk als inspiratiebron gediend. Het sierlijke van de E92 heeft plaatsgemaakt voor de elegante gespierdheid van de A5 maar dan met strakkere pennentrekken.

Klopt, de E92 trok op niet veel meer als je er een A5 naast zette maar nu kunnen ze weer meespelen.

Interieur is ook m'n ding niet maar dat zal wel in verschillende uitvoeringen komen :D

En wat de prijzen betreft, zelfde als de A5 of duurder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiterlijk vind ik hem zeker geslaagd, met uitzondering van de achterbumper. Lijkt me wat Citroën-achtig. Dat kakbruin mogen ze ook wel vervangen door Terra of Cohiba. Dit trekt echt op niks, imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:fp: :fp: :fp:

A5 >>>>>>>>>>> E92, il n'y pas de photo.

Neen.

Ik moet zeggen dat de A5 facelift subliem is. De E92 is aan z'n laatste halfjaar bezig en is wat minder tijdloos van design, maar nog steeds knap.

Toen de E92 en A5 uitkwamen vond ik de E92 in ieder geval een stuk knapper, vooral door z'n elegante silhouet. De A5 is eerder 'dik' en gespierd, maar minder elegant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Ik heb de E92 altijd mooi gevonden, maar in een klasse lager (qua schoonheid) als de A5. Een coupé moet (IMO) ook niet gewoon elegant zijn, dat moet badass zijn :D

Smaken en kleuren :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n Gran Coupé zal wel beter rijden dan een Porsche Cayman, een Lotus Elise en een Caterham R500.

Dat zie je gewoon dat dat de referentie van zijn klasse gaat worden.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid