Jump to content

Porsche Cayenne Turbo GT of Lambo Urus?

The Swede

Urus of Cayenne Turbo GT?  

28 members have voted

1. 1. Welke zou je kiezen?

• Lamborghini Urus
      16
    • Porsche Cayenne Coupe Turbo GT
      12

Recommended Posts

13 uren geleden, ir_fuel zei:

Wel makkelijk content maken zo. Kijk gewoon wat de gemiddelde Amerikaanse poser Youtuber maakt en doe hetzelfde in het Nederlands.

Kan hem moeilijk ongelijk geven als je ziet wat het opbrengt.

16 uren geleden, Bjorno zei:

Tja is zoals ze tegenwoordig afkomen met een Rolls Royce, dan denk ik ook howla een gepimpte 7 reeks.

ik heb hetzelfde bij die Cullinan. Dan denk ik altijd...een overpriced X7

Zelfs binnenin zie je dat, of die gongs zijn hetzelfde als bij een BMW

17 uren geleden, Fr79 zei:

Touareg II had de Audi V8 TDI die iedereen 4.2 noemde maar dat was eigenlijk een 4.1, zat ook in de Q7 en de Cayenne

Bestond in verschillende vermogensversies, in de 958.1 Cayenne S diesel had die het meeste vermogen. 

Deze motor heeft nooit een Euro6 variant gekregen dus bij die facelift ging die eruit.

In de Touareg III kwam er in 2019 een volledig nieuwe 4.0 V8 TDI maar die werd niet in alle markten ingevoerd (België wel). 

Toen ze een PHEV versie van de Touareg hebben gemaakt (identiek zelfde systeem als in de Cayenne E3.1) heeft VW die V8 diesel uit het gamma geschrapt. 

Hier en daar vind je er eentje maar ze zijn dun gezaaid in België.

Een V8 diesel is iets wat je ooit gehad moet hebben imho.

Hier een zeer grote liefhebber van die Touareg V8 TDI. Heb op het punt gestaan er eentje te kopen, tot ze het hoorde donderen bij Delorge in Hasselt toen ik vroeg achter de Touareg met V8 diesel. (maar meneer toch, dat is van 2 modellen geleden, dat bestaat nu al lang niet meer!.. ik hen 2 mails met info en links doorgestuurd en er nooit geen reply meer op gekregen!).

Edited by SpeedExceed
  • Like 1
  • Funny 4

53 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Hier een zeer grote liefhebber van die Touareg V8 TDI. Heb op het punt gestaan er eentje te kopen, tot ze het hoorde donderen bij Delorge in Hasselt toen ik vroeg achter de Touareg met V8 diesel. (maar meneer toch, dat is van 2 modellen geleden, dat bestaat nu al lang niet meer!.. ik hen 2 mails met info en links doorgestuurd en er nooit geen reply meer op gekregen!).

Geen slechte wagen de Touareg, de uber-pauper versie van de Urus/Cayenne. Hier mijn nog paupere V6 diesel versie dit weekend:

IMG_3648.thumb.jpeg.3f2739bc9a24b91bf954e6398b6bd73f.jpeg

Ik stem op de Porsche, als meest discrete verschijning en fully capable.

• Like 3

het is eigenlijk allemaal begonnen met de Touareg en nu zijn we die bijna volledig vergeten!

Elke VAG merk heeft nu wel een "Touareg" kloon en zelfs een coupé derivaat ervan

Puur qua design, los van de badge vind ik die Touareg de mooiere auto. Heb een goede vriend met ene, is binnenin ook wel dik ok ! 

1 uur geleden, SpeedExceed zei:

Ik dacht dat de vennoot van @Matthi een eindje met zo'n V8 heeft rondgereden, kwam uit DE als ik mij dat goed herinner.

• Like 2

1 uur terug, vince522 zei:

Ik dacht dat de vennoot van @Matthi een eindje met zo'n V8 heeft rondgereden, kwam uit DE als ik mij dat goed herinner.

Klopt, ook gezien. 🙂

19 uren geleden, ir_fuel zei:

Wel makkelijk content maken zo. Kijk gewoon wat de gemiddelde Amerikaanse poser Youtuber maakt en doe hetzelfde in het Nederlands.

Kerel is wel self made met zijn fitness poeiers. Heeft toch een parcours afgelegd, die toch wel begerenswaardig is 🙂 . Al die show is nu eenmaal zijn handelsmerk. Ik zie er wel de humor van in.

Er is trouwens een west vlaamse versie, die weederom bevestigt wie er met een Urus rijdt:

https://www.instagram.com/reel/Cf9IoqVjV7C/?igsh=NjU0MTFvdGxkcmM=

6 hours ago, The Swede said:

En sinds wanneer is de Cayenne Turbo GT een hybride?? 

Enkel de Turbo S E-Hybrid in gewone Cayenne en Cayenne Coupé heeft (als turbomodel) die honderden kilos rommel mee te sleuren.

Dat spel is blijkbaar niet meer te krijgen.

Screenshot 2024-04-03 at 18.05.06.jpg

7 minutes ago, Rabbit said:

Kerel is wel self made met zijn fitness poeiers.

Geloof je dat echt?

Hoeveel van die "influencers" zijn er ondertussen met hun eigen lijn supplementen. Kan me niet voorstellen dat dat allemaal miljoenen oplevert.

• Like 1

In deze keuze voor mij de Urus...

Denk dat de Cayenne wel beter rijdt, maar dat zie je op elke hoek van de straat en al zeker in die basis uitvoeringen. 

Maar veel liever dan die beide een AM zoals Jokke maar daar nog boven een Purosangue

• Like 1

23 minuten geleden, Jules_W zei:

Ik heb die cijfers eens opgezocht. Die ferrari rijden ze niet van de verdiensten uit hun vennootschap in ieder geval 🙂 

Ik weet het. Die West-Vlaamse fakers heb ik t ook niet voor. Benieuwd hoelang t verhaaltje nog duurt inderdaad. Joel doet t voorlopig wel goed

31 minuten geleden, Jules_W zei:

Ik heb die cijfers eens opgezocht. Die ferrari rijden ze niet van de verdiensten uit hun vennootschap in ieder geval 🙂 

Spuiten zetten kunnen ze ook wel :D

6 uren geleden, SpeedExceed zei:

Als ik over zo een wagen babbel, en er dan weer mee in mijn hoofd zit... => www.mobile.de 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=349021282&dam=false&fr=2020%3A&ft=DIESEL&isSearchRequest=true&ms=25200%3B36%3B%3BV8&pageNumber=2&ref=srp&refId=07a078bb-d397-655d-a08a-4b9c5b06c27f&s=Car&sb=rel&searchId=07a078bb-d397-655d-a08a-4b9c5b06c27f&vc=Car

Waanzinnig veel auto voor relatief weinig geld. (oppassen wat ik hier soms schrijf :-D)

• Like 3

Die laatste generatie Touareg, die kom je nu echt eens nooit tegen. Denk dat je 100 X5'en tegen komt voor 1 Touareg, en 't is misschien zelfs nog meer.

ja, in Belgie zeker. In het buitenland heb ik die nieuwste Touareg nog wel gezien. Maar je ziet bv in de Balkan of in Polen dikke diesels of dikke bakken die je hier niet of niet meer ziet vanwege de criminele BIV en VB op vele van de leuke auto's of dikke motorversies.

26 minutes ago, Liquid Li0n said:

ja, in Belgie zeker. In het buitenland heb ik die nieuwste Touareg nog wel gezien. Maar je ziet bv in de Balkan of in Polen dikke diesels of dikke bakken die je hier niet of niet meer ziet vanwege de criminele BIV en VB op vele van de leuke auto's of dikke motorversies.

Ik vermoed dat van die 100 X5'en die ik tegen kom er vandaag 60 45e en 39 50e zijn.

• Like 1
  • Thanks Friendly 1

2 uren geleden, SpeedExceed zei:

Als ik over zo een wagen babbel, en er dan weer mee in mijn hoofd zit... => www.mobile.de 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=349021282&dam=false&fr=2020%3A&ft=DIESEL&isSearchRequest=true&ms=25200%3B36%3B%3BV8&pageNumber=2&ref=srp&refId=07a078bb-d397-655d-a08a-4b9c5b06c27f&s=Car&sb=rel&searchId=07a078bb-d397-655d-a08a-4b9c5b06c27f&vc=Car

Waanzinnig veel auto voor relatief weinig geld. (oppassen wat ik hier soms schrijf :-D)

Ik zou zeggen doen.

V8 diesel moet je ooit eens gehad hebben. Zeker in een SUV is dat gewoon de beste keuze. 

Heb hier gisteren een exemplaar in LV gepost, geen BIV en 170€ jaarlijkse VB

• Like 1

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Die laatste generatie Touareg, die kom je nu echt eens nooit tegen. Denk dat je 100 X5'en tegen komt voor 1 Touareg, en 't is misschien zelfs nog meer.

Er staan er welgeteld 24 te koop op Autoscout tegenover meer dan 400 X5'en. Zegt ook al genoeg.😄 Probleem is dat die nieuw bijna even veel kostten (diesels) en dat de Touareg maar heel laat een PHEV versie heeft gekregen.

Hoe komen we van “welk van de twee meest sportieve VAG SUV’s kies je?” bij X5’en, diesel occasies die al 5 jaar niet te krijgen zijn en fcuking plug in hybrides? :fp: 

11 uren geleden, Jokke_vlo zei:

Ik vind beide auto's echt niet ok qua looks. Zeker de Cayenne coupé niet. 

Had je het tegengestelde gezegd, dan had je met je DBX 707 wel de verkeerde auto gekozen, he 😁

4 uren geleden, ir_fuel zei:

Dat spel is blijkbaar niet meer te krijgen.

Screenshot 2024-04-03 at 18.05.06.jpg

De Urus kan je ook niet meer nieuw bestellen. 
Van zowel de Cayenne Turbo GT als de Urus staan er echter nog genoeg nieuwe te koop.

20 uren geleden, rouquin zei:

Geen slechte wagen de Touareg, de uber-pauper versie van de Urus/Cayenne. Hier mijn nog paupere V6 diesel versie dit weekend:

IMG_3648.thumb.jpeg.3f2739bc9a24b91bf954e6398b6bd73f.jpeg

Ik stem op de Porsche, als meest discrete verschijning en fully capable.

Was ik een youtuber, ik deed een Urus met VW V6 diesel swap

13 uren geleden, Fr79 zei:

Ik zou zeggen doen.

V8 diesel moet je ooit eens gehad hebben. Zeker in een SUV is dat gewoon de beste keuze. 

Heb hier gisteren een exemplaar in LV gepost, geen BIV en 170€ jaarlijkse VB

Deel je mij dat exemplaar even ? 

Als werkauto tvv mijn E hybride zou een LV evt nog kunnen, als pleasure-daily Woon-Werk heb ik een nieuwe RRS SV non-LV (heb 5 zetels nodig).