Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Er is vannacht een nieuwe flitspaal geplaatst op de E40 Brussel - Luik. Een paar 100m voor de afrit Tienen/Hoegaarden staat hij in de middenberm "verscholen" tussen de struiken.

http://maps.google.be/maps?saddr=E40&hl=nl&sll=50.787272,4.909344&sspn=0.01073,0.01663&geocode=FdH5BgMdp-FKAA&vpsrc=0&mra=ls&t=h&z=16

Geen idee of hij kan worden gedraaid richting Brussel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals reeds gezegd is in de regio van Kortemark de gekende lichtgrijze Opel Astra met nummerplaat SZN-... vervangen door een groengrijs VW Jetta met nummerplaat 1-BVJ-483.

Men weze gewaarschuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Antwerpse Ring is er ook een bijgekomen tussen Berchem en Borgerhout (richting Nederland)

Thx, passeer ik morgen. En m'n coyote flipt soms @ de ring van Antwerpen ivm die flitspalen, bizar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dendermonde heeft ook enkele anonieme wagens. De witte Saab zie ik niet meer maar ze hebben wel een Skoda Octavia Combi, donkergrijs. En een donkerkleurige Volvo V70(of XC70) die ook een camera aan de achterruit heeft. Maar die is voor nummerplaat herkenning. Diene laatste rijd 's nachts ook rond, al eens tegen gekomen om 3u 's nachts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is vannacht een nieuwe flitspaal geplaatst op de E40 Brussel - Luik. Een paar 100m voor de afrit Tienen/Hoegaarden staat hij in de middenberm "verscholen" tussen de struiken.

http://maps.google.be/maps?saddr=E40&hl=nl&sll=50.787272,4.909344&sspn=0.01073,0.01663&geocode=FdH5BgMdp-FKAA&vpsrc=0&mra=ls&t=h&z=16

Geen idee of hij kan worden gedraaid richting Brussel.

:inlove:

Held.

Als ik dit niet geweten had kon ik er wel enkele keren aanhangen voordat de eerste boete toekwam. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Antwerpse Ring is er ook een bijgekomen tussen Berchem en Borgerhout (richting Nederland)

Ik moet daar iedere dag voorbij, weet hem al goed staan. Net voor de brug ter hoogte van het bord met afrit Borgerhout 700 m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de Antwerpse Ring is er ook een bijgekomen tussen Berchem en Borgerhout (richting Nederland)

Nog nooit zo hard moeten remmen voor een flitspaal, nu weet ik hem wel staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al lang niet meer geflitst ...

Maar echt al lang!

.

Moet echt al jaren geleden zijn :lol:

Niet te geloven eigenlijk :unknown: :D

Had je hout vast toen je dit plaatste?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al lang niet meer geflitst ...

Maar echt al lang!

.

Moet echt al jaren geleden zijn :lol:

Niet te geloven eigenlijk :unknown: :D

En nu ga je da voorhebben... Jinxed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hangde er een paar dagen terug nog 's aan.

86 gecorrigeerd naar 80 in zone 50. Was een dubbele 2-vaks-baan en er stond nergens een aanduiding dus ik gokte dat 't 80 of 90 was, blijkbaar niet dus (probably zgz bebouwde kom maar goed..). Ben gelasered en er na aan de kant gezet geweest.

Maar goed, direct de boete van 200 zloty (= minder dan 50 euro :P) betaald en weer verder, no biggy! Chans dat dat niet in België is gebeurd of 't ging op 't randje van rijbewijs kwijt geweest zijn :s.

Morgen terug richting BE, vanaf we de grens over zijn mag de Coyote terug zijn werk doen ^^.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de E19 richting Antwerpen hebben ze een nieuwe paal gezet thv de afrit Kleine Bareel.

Ook gezien maar staat er 1 of meerdere? Want een kilometer (of meer) terug hangen tegenwoordig camera's. Of ik heb er altijd over gekeken allegeval :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou, wordt hij er nu toch wel in Terzake voor bejubeld...

Journalisten kennen geen schaamte. Good riddance, I say. Maar de Gatso's staan er natuurlijk nog...

Trouwens, kent er niemand een zelfmoordterrorist aan wie we kunnen wijsmaken dat die fabriek van Gatso in Haarlem eigenlijk een drukkerij is waar beledigende Allah-cartoons worden gedrukt? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid