Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

zaterdag geflitst op een lege baan, was vroeger 70 en nu blijkbaar al een tijdje 50 dus weer 90euro voor de staat maar het kon erger hé :P

Dan rijdt een mens eens op zijn gemak :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag stond er een Golf IV variant in een inham in de middenberm op de A12 tussen Ekeren en Hoevenen te flitsen, is toch een plek waar je ze moeilijk kan zien staan. Is dat hun vaste plekje, of staan ze soms nog ergens anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag stond er een Golf IV variant in een inham in de middenberm op de A12 tussen Ekeren en Hoevenen te flitsen, is toch een plek waar je ze moeilijk kan zien staan. Is dat hun vaste plekje, of staan ze soms nog ergens anders?
:shock:Om hoe laat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar weken geleden een autotje in de middenberm in Zoersel (E34, richting Eindhoven).

Van de week werd de weg mooi verlicht toen ik achter een snellere auto reed. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag stond er een Golf IV variant in een inham in de middenberm op de A12 tussen Ekeren en Hoevenen te flitsen, is toch een plek waar je ze moeilijk kan zien staan. Is dat hun vaste plekje, of staan ze soms nog ergens anders?

Zaterdag stonden ze er ook rond 14u00 en rond 15u00 stonden ze ook in de andere richting met 'n megane en 'n driepikkel. (met onderscheppingszwaantjes 500m verder)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen stond er een Opel Vectra rechts langs de pechstrook tussen Halen en Lummen, richting Lummen. Nog iemand daar gepasseerd? Kan die mij dan zeggen of het om een flitswagen ging? Ik kon dat niet zien in het donker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de flits is zeker afgegaan ja.... maar ik vermoed dat de mens die schuin achter mij reed er zal opstaan. 'k heb iig geremd van 180 naar 120 toen ik passeerde. Al een geluk dat de persoon voor ons ook +160 reed :D door hem zag ik het spel afgaan en kon ik nog reageren, hopelijk niet TE erg dus, als ik er al opsta. 2 weken bang afwachten :o

Ik hoop dat het niks is, ik reed nu al zo lang zonder boetes

Link naar reactie
Delen op andere sites

de flits is zeker afgegaan ja.... maar ik vermoed dat de mens die schuin achter mij reed er zal opstaan. 'k heb iig geremd van 180 naar 120 toen ik passeerde. Al een geluk dat de persoon voor ons ook +160 reed :D door hem zag ik het spel afgaan en kon ik nog reageren, hopelijk niet TE erg dus, als ik er al opsta. 2 weken bang afwachten :o

Ik hoop dat het niks is, ik reed nu al zo lang zonder boetes

Ik ben geflitst op 15 november en boete stak pas op 7 december in mijn brievenbus. Op de boete stond "opgemaakt op 30 november". Dus maak er misschien maar 3 weken van ipv 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaterdag stonden ze er ook rond 14u00 en rond 15u00 stonden ze ook in de andere richting met 'n megane en 'n driepikkel. (met onderscheppingszwaantjes 500m verder)

Driepikkel heb ik aan die kanten nog nooit zien staan, oppassen dus in't vervolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht bezig hier:

9 oktober geflitst aan 142 (gecorrigeerd) op E40 thv Boutersem. CC stond op 160 en heb nog even rem aangetikt.

110 euro...

En daarnet bericht gekregen dat er nog een boete onderweg is:

op 15 november geflitst aan 133 (gec.) op E19 thv Vilvoorde. Wsl 65 euro.

Zwaar balen... 3 jaar boetevrij en dan op 1 maand tijd 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slecht bezig hier:

9 oktober geflitst aan 142 (gecorrigeerd) op E40 thv Boutersem. CC stond op 160 en heb nog even rem aangetikt.

110 euro...

En daarnet bericht gekregen dat er nog een boete onderweg is:

op 15 november geflitst aan 133 (gec.) op E19 thv Vilvoorde. Wsl 65 euro.

Zwaar balen... 3 jaar boetevrij en dan op 1 maand tijd 2.

Ken het gevoel. Anderhalf jaar clean geweest om dan van 2009 tot 2011 er een stuk of 12 bij elkaar te rijden, waarvan 1 met intrekking rijbewijs en heel de nest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd balen. Ik ga er nu wel op letten dat de frequentie van de boetes niet verhoogt.

Ik doe dagelijks Tienen-Antwerpen (en terug :P ) dus op jaarbasis ongeveer 45.000 km.

Extra stom dat het op mijn dagelijkse traject is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is idd balen. Ik ga er nu wel op letten dat de frequentie van de boetes niet verhoogt.

Ik doe dagelijks Tienen-Antwerpen (en terug :P ) dus op jaarbasis ongeveer 45.000 km.

Extra stom dat het op mijn dagelijkse traject is.

Niet waar.

Al m'n boetes zijn op m'n dagelijkse trajecten. :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week stonden ze hier om 7.15 's morgens achter die vangrail met een driepikkelke:

http://g.co/maps/xpzk8

De bocht die je in de verte ziet opdoemen is mijn favoriete bocht...I'm so fucked

heb in die bocht overtijd mijn record scherper gesteld:D

ik peins dat ik zelfs op circuit nie sneller door een bocht durf:?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien niet

Toch wel. Hangt van de deelstaat af. Ik ben al een 10-tal keer geflitst in Zjermany, en heb er een 2-tal effectief ontvangen.

't ziet er naar uit dat 2011 voor mij een flitsvrij jaar gaat zijn... ttz, wel een (dure :() pv opgestuurd gekregen uit Italië, maar die overtreding dateerde van september 2010. En een paar weken terug nog geflitst in Mannheim, ik hoop zonder verder gevolg. Hout vasthouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PV voor 68 in zone 50 toegekomen, 70euro (correctie naar 62)

Deze morgen stonden ze op de E40 thv oostkamp achter de geluidsmuur met het statief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid