Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Toch wel. Hangt van de deelstaat af. Ik ben al een 10-tal keer geflitst in Zjermany, en heb er een 2-tal effectief ontvangen.

't ziet er naar uit dat 2011 voor mij een flitsvrij jaar gaat zijn... ttz, wel een (dure :() pv opgestuurd gekregen uit Italië, maar die overtreding dateerde van september 2010. En een paar weken terug nog geflitst in Mannheim, ik hoop zonder verder gevolg. Hout vasthouden!

En ga je die uit Italie betalen? Ik ben er deze zomer geflitst aan + 170km/h, ben benieuwd of ze gaat toekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ga je die uit Italie betalen? Ik ben er deze zomer geflitst aan + 170km/h, ben benieuwd of ze gaat toekomen.

Tussen de flits en het aankrijgen van de PV zaten ca. 9 maanden... typische termijn voor ongewenste cadeautjes ;)

Ik zat aan het stuur van een andere wagen en heb dat bedrag dus maar afgedokt. Moest het op mijn naam geweest zijn denk ik niet dat ik zou hebben betaald...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de flits en het aankrijgen van de PV zaten ca. 9 maanden... typische termijn voor ongewenste cadeautjes ;)

Ik zat aan het stuur van een andere wagen en heb dat bedrag dus maar afgedokt. Moest het op mijn naam geweest zijn denk ik niet dat ik zou hebben betaald...

Hoeveel te snel reed je en wat heeft het uiteindelijk gekost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn vriendin stond er vorige week in de krant dat de trajectcontrole in Gentbrugge zo goed als klaar is voor gebruik. Kwestie van een paar weken nog.

Godverde godver, dan ga ik fameus mogen opletten. Ik passeer daar 2 keer per dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend stond op de E19 Antwerpen-Breda in de laatste inham voor de afrit Loenhout een flitsautootje netjes verstopt achter het daarvoor voorziene bord. Staan ze de laatste weken regelmatig, en dan vooral bij slecht weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eentje te enthousiast ingehaald op de steenweg op diest in de richting van Turnhout waar het terug van 70 naar 90 gaat. Nochtans beschik ik niet over exuberant aantal koppel. Geen flits gezien, dus zal wel niets zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Aangekomen.

62 waar ik 50 mocht -> 25 euro.

't is voor niets, in BE veel te duur. In Nederland vallen de (kleine) boetes ook goed mee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een drukke steenweg hier staat rond schooltijd altijd een combi aan een oversteek om fietsers te helpen met oversteken. Veel mensen vertragen er massa's gewoon omdat die mannen daar in de berm staan. Gebeuren ook wel eens kop-staart aanrijdingen. Nu stond er in de week 10 meter verder de bekende VW Golf... denk niet dat ie er veel geflitst gaat hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn opgeslagen! Voor identiek dezelfde overtreding in Aaken betaalde ik 3 jaar geleden 15 euro.

Gisteren ook een boete binnengekregen, de overtreding is juist een maand geleden, ook in Aachen. € 25 voor 64 km/h waar dat je 50 km/h mag rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

in de gemeente erpe-mere is er een nieuwe anonieme flitser. een nieuwe passat sedan met nummerplaat 1-MUM-***

opletten dus op de steenweg maar zeker op de gewone banen, aangezien ze sinds 1 januari overal zone 50 ingevoerd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is voor niets, in BE veel te duur. In Nederland vallen de (kleine) boetes ook goed mee!!

240 euro voor 157km/h waar je 120km/h mocht :closed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de gemeente erpe-mere is er een nieuwe anonieme flitser. een nieuwe passat sedan met nummerplaat 1-MUM-***

opletten dus op de steenweg maar zeker op de gewone banen, aangezien ze sinds 1 januari overal zone 50 ingevoerd hebben.

1-MUM-*** wordt nog niet uitgegeven op dit moment.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de gemeente erpe-mere is er een nieuwe anonieme flitser. een nieuwe passat sedan met nummerplaat 1-MUM-***

opletten dus op de steenweg maar zeker op de gewone banen, aangezien ze sinds 1 januari overal zone 50 ingevoerd hebben.

1-MUM-*** wordt nog niet uitgegeven op dit moment.:)

Inderdaad en als ik me niet vergis is de letter M ook steeds voor moto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid