Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Monterey Jack zei:

Weet het, camera's hangen er maar van maandag. Wel nieuwe types, ze vallen veel minder op als de oude :( Net nu het rustig is gaan ze mobiel beginnen flitsen ook :( 

Op dat plekje staan ze al zeer lang.

TC camera's zijn er maar 2 meer voor 4 rijstroken. Ze worden slimmer 😞 

Sowieso belachelijk want rechte snelweg. Gaat puur om centen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, dragonfly zei:

Op dat plekje staan ze al zeer lang. 

TC camera's zijn er maar 2 meer voor 4 rijstroken. Ze worden slimmer 😞  

Sowieso belachelijk want rechte snelweg. Gaat puur om centen. 

Ze hangen wel erg rechtop vind ik. Imo als je even gaat bumperkleven bij een vrachtwagen hebben ze je niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, PJH zei:

Ze hangen wel erg rechtop vind ik. Imo als je even gaat bumperkleven bij een vrachtwagen hebben ze je niet.

Of in geval van een Lotus, als ge u wegsteekt onder een vrachtwagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, dragonfly zei:

Gaat puur om centen.

Bahneenok.  Is gewoon krabben om de ongevallencijfers nog ietsiepietsie naar beneden te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dragonfly zei:

Zolang ze zo'n idioten blijven meetellen gaan die nooit dalen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07/06/verkeersongeval-kortessem/

Zou kunnen dat er een groot stuk is waar ze geen aanpak voor hebben. Maar dat let niet dat ze kunnen doorgaan op de rest, ook al is het rendement klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 7/17/2019 at 8:37 PM, tuscani said:

Momenteel richting Brussel aan de afrit van mere 

66996186_10157423023312566_4477869302933

Mmm, da's de Redflex NK7 doppler radar flits camera.  Dezelfde als ze bij ons in de buurt in de vuilbak flitser hebben zitten.  Is een vervelend dingetje, die merk je niet zo makkelijk op (oog of andere...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, J3nkins said:

Als 'm achter dat scherm staat zie je het sowieso niet, al trekken ze foto's met ne patat.

Het oog niet idd; maar er zijn andere hulpmiddelen (en diegenen die ik ken hebben het inderdaad ook moeilijk met deze Redflex)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Worden verkeersboetes nu standaard als prior of non-prior aanzien door onze palliatieve Belgische Posterijen?

Ik heb hier een verkeersboete tussen mijn papieren teruggevonden, met 05-03 in de hoofding (een donderdag) en ik zou dit voor 15-03 betaald moeten hebben (een zondag).

Met wat pech is die brief hier dus pas op maandag 09-03 toegekomen en zou ik die pruts (53 euro) hier op een week behandeld moeten hebben?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mazdastruction zei:

Ik mag hopen voor je werkgever dat je zo'n dingen wel op een week gedaan krijgt. :lolz: 

Ik ben zelfstandige en heb momenteel wel andere zaken aan mijn hoofd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, HCO zei:

Ik ben zelfstandige en heb momenteel wel andere zaken aan mijn hoofd.

 

Tis 50 euro en er staat een QR code op dat spel. Even scannen en klaar, dat is nu toch geen moeite?

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Polygoon zei:

Tis 50 euro en er staat een QR code op dat spel. Even scannen en klaar, dat is nu toch geen moeite?

Het gaat om de betaaltermijn die niet is aangepast naar de gewijzigde dienstregeling van Bpost. 

Ik weet niet of je het kan voorstellen maar op sommige dagen ben ik van 's morgens tot 's avonds onderweg en kan ik mijn post echt niet dagelijks bekijken. Om nog maar te zwijgen van propvolle mailboxen edm. 

En dan zeggen dat ik mijn klanten minstens 60 dagen betaaltermijn geef, en voor sommigen is dat zelfs 90 dagen einde maand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil is wel dat je in principe geen boetes MOET rijden ;) 

 

En ze zijn nog redelijk tolerant hoor. Het is niet zo dat als je een dag te laat betaalt je direct naar de rechtbank moet. Ik heb zo ook al boetes met vertraging betaald omdat ze zelfs niet tot bij mij geraakt waren binnen de betaaltermijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, HCO zei:

Ik ben zelfstandige en heb momenteel wel andere zaken aan mijn hoofd.

 

Er op een forum een post over schrijven? :D 

Serieus even: typisch taakje dat je meteen moet doen wanneer de post/e-mail toekomt. Anders komt dat op je stapel 'to do' terecht, neem je het nog 20 keer vast voor je het behandelt en ben je er uiteindelijk veel meer tijd mee kwijt. 

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde met mensen die zogezegd geen tijd hebben om hun facturen te betalen. Dat is gewoon onderdeel van het leven dus domste excuus ooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dragonfly zei:

Zelfde met mensen die zogezegd geen tijd hebben om hun facturen te betalen. Dat is gewoon onderdeel van het leven dus domste excuus ooit.

Als je het kan: betalen het moment dat het binnenkomt. Het voelt echt niet beter als je het eerst aan de kant gelegd hebt :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, msxx zei:

Als je het kan: betalen het moment dat het binnenkomt. Het voelt echt niet beter als je het eerst aan de kant gelegd hebt :D 

Klopt of de memodatum optie gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vraagje aan @Porker en @Lefty : wat is de beste manier om in Zwitserland flitsbakken te detecteren? Ben daar nu al een paar keer tegen de lamp gelopen en begint dik mijn voeten uit te hangen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, The Swede said:

Vraagje aan @Porker en @Lefty : wat is de beste manier om in Zwitserland flitsbakken te detecteren? Ben daar nu al een paar keer tegen de lamp gelopen en begint dik mijn voeten uit te hangen.  

Geen, is bij mijn weten ook op alle beschikbare platforms verboden. Ook op waze niet beschikbaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Lefty said:

Geen, is bij mijn weten ook op alle beschikbare platforms verboden. Ook op waze niet beschikbaar.

 

Bij mij meldt Waze wel dat er 'politie' staat bij sommige flitspalen, maar ook niet bij alle denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid