Ga naar inhoud

Flitserdeflits!


Cyrano.ak

Aanbevolen berichten

Politiecontrole?

O-VL: ze zijn een nieuwe flitspaal aan het plaatsen op E17 Gent - Kortrijk thv De Pinte! Richting Kortrijk.

Nieuwe flitspaal? Is die vorige dan weg geweest? :)
Die was efkes weg idd door die werken vorig jaar.. dacht ik. Maar afaik staat ze er toch al eventjes terug ;)

Ik zag het paseren op FB en dacht: ik zal het even op het forum zwieren, kan maar nuttig zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ze stonden vanmorgen leep opgesteld op de E19 Brussel - Antwerpen. Normaal altijd met de wagen in de bosjes van de middenberm en de camera steekt dan boven de betonnen vangrail uit.

Vandaag geen wagen te zien, enkel een grijze flitscontainer. Stond quasi onzichtbaar opgesteld aan het einde van zo een betonnen vangrail. Die buigen altijd licht naar binnen op het einde, richting de middenberm en de container stond erbij alsof het er een deel van uitmaakte.

Ik had gelukkig op de radio gehoord dat ze stonden te flitsen, dus ben er tegen 120 vorbijgekacheld. Anderen zullen niet zoveel geluk hebben gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Vandaag 3 weken geleden ben ik geflitst geweest 's avonds.. Tot op heden heb ik nog steeds geen boete ontvangen. Kan ik deze nog verwachten of heeft iemand met een camera mij bij mijn b:ninja:llen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht eens gehoord te hebben dat je binnen de 10 werkdagen een melding in de bus had? Maar kan me natuurlijk vergissen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen rond 8u20 stond een lichtgrijze nieuwe VW Passat Variant in de middenberm op de E19. Het was iets na de oprit van Mechelen-Zuid, richting Antwerpen.

De digitale camera was opgesteld achter een verlichtingspaal, maar de wagen stond er vlak langs.

Nummerplaat 1-BSX-136.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een flitser krijg je normaal wel redelijk snel post, binnen een week meestal.

Ik heb vorig jaar een heel eind met de poepers gezeten voor een boete. Tijdens de ronde van vlaanderen was ik onderweg met de moto met een groep maten. Ik had een anonieme flikkenkar rechts voorbijgestoken op het voetpad. Beetje verder stopten we en hij heeft me tegengehouden en gegevens genoteerd. Ik bleef rustig en beleefd. Nooit iets van gehoord gelukkig. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook eentje binnengekregen...

74 waar 50 mocht :(

Hopelijk is die daar van vorige week een sisser want anders 2 op een week tijd :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helft van mijn collega's loopt rond met schrik.

Er zou vanmorgen op de E40 Oostende - Bxl een flitser gestaan hebben aan de oprit van de E17...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdikke, ik hoorde ze gisteren ook al op de radio zeggen... E40 brussel-kust aan Gent...

Ik veronderstel dat ze daarmee ook bedoelen aan de wisselaar met de E17.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen rond 8u20 stond een lichtgrijze nieuwe VW Passat Variant in de middenberm op de E19. Het was iets na de oprit van Mechelen-Zuid, richting Antwerpen.

De digitale camera was opgesteld achter een verlichtingspaal, maar de wagen stond er vlak langs.

Nummerplaat 1-BSX-136.

Fak zo eentje reed daarstraks achter mij :chair:. En volgde tamelijk goed ook.. Wel niet staande gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De helft van mijn collega's loopt rond met schrik.

Er zou vanmorgen op de E40 Oostende - Bxl een flitser gestaan hebben aan de oprit van de E17...

Ze durven met de flitsbak nogal eens onder de brug staan, valt amper op. thv Erpe-mere staan ze er nu ook veel met de flitsbak die eigenlijk aangekocht werd voor wegenwerken hé.

Ik hoop dat die er gisteren niet stond en alleen vandaag :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijskaartje binnengekregen van 85 euro. 87 waar 70 mocht : ik ben blij, 20meter eerder en het was 87 in de bebouwde kom :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook eentje binnengekregen...

74 waar 50 mocht :(

Hopelijk is die daar van vorige week een sisser want anders 2 op een week tijd :roll:

Verdomme...

Maandag is de overschrijving binnengekomen van die eerste... Maar die is 130 eur terwijl ze op de PV spreken van 90 eur (het is wel de 130 eur die correct is), maar ik ga toch eens bellen want volgens mij is dit wat ze noemen een procedurefout.

Iemand een idee?

En ja, daarnet telefoon van mijn niet zo tevreden wederhelft dat er nog ene is binnengekomen :(:( Ze was kort van stof en wou zelfs niet zeggen hoeveel en wat :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naish die A7 is een kostelijk blijkbaar

Valt wel mee hoor... Is de eerste boete ermee.

Die andere met verschillende bedragen gereden met madam haar MB... Helaas op zondag en dus duidelijk dat ik aan het stuur zat :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je onlangs nieuwe schoenen gekocht? Het type met een zware zool?:lol:

Naish toch, ik dacht dat je een coyote had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geflitst aan 131 en na correctie dus 123... Stomme kloten :(

Heb een coyote, maar was nog niet gezegd op de radio, kreeg geen melding van coyote (heb hem dan meteen gemeld) en stond ook nog niet op FB politiecontroles!!!

Dus alles samen is nog niet safe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen op de E40 richting Gent knallen aan +/- 170, ik vertraag voor wat voorliggers en begin weer te 'versnellen'.

Plots "Mobiele radar op 100m". :fp:

Ik heb niets gezien, maar als ze er stonden reed ik nog zo'n 145 op teller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geflitst aan 131 en na correctie dus 123... Stomme kloten :(

Heb een coyote, maar was nog niet gezegd op de radio, kreeg geen melding van coyote (heb hem dan meteen gemeld) en stond ook nog niet op FB politiecontroles!!!

Dus alles samen is nog niet safe :D

Ahja juist, als je de eerste bent die ze spot, helpt een coyote inderdaad niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid