Ga naar inhoud

Jaguar lovers


abtler

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
12 uren geleden, Timo zei:

Als je heel goed kijkt op de 7e foto, zie je in de rechterachtervelg een vreemdsoortige deuk in de velgrand. Ik kan me vergissen maar het lijkt er zeer sterk op dat die deuk de vorm heeft van de mandibula van een Cavalier King Charles. En laat nu net de achternicht van de oom van de zus van de tuinman van de verzorger van de grootste boom in de tuin van het huis waar vroeger Elton John ooit voor een maand woonde, haar Cavalier King Charles door een hit&run doodgereden zijn, nog geen maand terug. De tabloids stonden er vol van en men schreef dat het zich een rode sportwagen betrof, daarbij op Ferrari alluderend, maar blijkbaar gaat 't dus om deze rechtsgestuurde & lelijke metallic rode XJ waar de eigenaar nu evidentsgewijs heel snel van af wil, ofte: heb jij hier zomaar eventjes het vraagstuk opgelost, Timo! :party: 

 

 

Voor een mogelijks realistisch antwoord op de vraag, lette men op het cursief.

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

XJ's gaan geen geld. Niemand wil dat nog. Nieuw enkel nog maar leverbaar met dieselmotor omdat ze er daar nog wat van kunnen slijten tegen monsterkortingen aan verhuurfirma's die op die manier een fairly good ketel in huis halen voor de prijs van iets van anderhalf segment eronder.

Dat + rechtsgestuurd + moeilijke kleur ... en ge zijt er, denk ik.

Als ge met 't exterieur kunt leven (is een love or hate it car) en ge zoekt een comfy, aangenaam rijdende, (zeer) ruime berline ... dan kunt ge daar echt bonkers goeie auto's kopen op de tweedehandsmarkt. 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?fuels=PETROL&id=281927279&makeModelVariant1.makeId=12400&makeModelVariant1.modelId=9&maxPowerAsArray=KW&maxPrice=45000&minFirstRegistrationDate=2015&minPowerAsArray=KW&scopeId=C

Kost minder dan een nieuwe Jetta (bestaat dat nog? :D ), heeft nauwelijks gereden, zeer aangename en leuk klinkende 3-liter V6 benzine, fairly quick, AWD, zeer ruim, statig, erg comfy, best lichte auto voor z'n formaat (en navenant rijgedrag), ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

https://m.hln.be/showbizz/andy-peelman-neemt-afscheid-van-zijn-gepersonaliseerde-jaguar-met-pijn-in-het-hart~a9e18a76/?fbclid=IwAR1ErTkuFYSMaN6AGhSpNCqRXoghxEyTof-aHa0bVqFn_hSYjsQVccz_tnQ

spacer.png

Tgaat mij meer om de kleur, dan het  artikel.  Is dat een kleurtje in het pallet? Want hier in mere bolt er een identieke kleur rond. Dacht altijd dat dat een wrap of zo was. Maar blijkbaar zijn er nog met die kleur.......tenzij het Alex is die hier rondsnort. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, tuscani zei:

https://m.hln.be/showbizz/andy-peelman-neemt-afscheid-van-zijn-gepersonaliseerde-jaguar-met-pijn-in-het-hart~a9e18a76/?fbclid=IwAR1ErTkuFYSMaN6AGhSpNCqRXoghxEyTof-aHa0bVqFn_hSYjsQVccz_tnQ

spacer.png

Tgaat mij meer om de kleur, dan het  artikel.  Is dat een kleurtje in het pallet? Want hier in mere bolt er een identieke kleur rond. Dacht altijd dat dat een wrap of zo was. Maar blijkbaar zijn er nog met die kleur.......tenzij het Alex is die hier rondsnort. :lol:

Dat hoorde toch aan zijn accent dat die van die kanten is? 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Luv4DLM zei:

Dat hoorde toch aan zijn accent dat die van die kanten is? 😁

andy ipc alex dus (typfout)

Dat accent? neen daar had ik het niet aan gehoord. 😶

maar als hij in Haaltert gebouwd heeft, zal het idd hijzelf wel zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik ging net nog eens een F-Type samenklikken en merkte dat er slechts vier motorisasties meer beschikbaar zijn: 2.0 I4 met 300pk, 5.0 V8 met 450pk (AWD of RWD) en 5.0 V8 met 575pk. Downsizing, my ass :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Daamn. ❤️ 

 

Checkt die wielen. ❤️   @bt. mochtjenukeer zo'n wielen leggen op uwe XJ-C..... oh wait.....

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid