Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

Aan de foto's te zijn lijkt het echt wel of West-Vlaanderen een achterlijk gebied is, dat nog geen verharde wegen heeft (allez toch Torhout ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de foto's te zijn lijkt het echt wel of West-Vlaanderen een achterlijk gebied is, dat nog geen verharde wegen heeft (allez toch Torhout ;) )

En wat heeft Torhout daarmee te maken???

Trouwens, toen reed ik dagelijk thuis - mechelen... Grootste vuil heb ik dus ergens rond A'pen opgelopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de foto's te zijn lijkt het echt wel of West-Vlaanderen een achterlijk gebied is, dat nog geen verharde wegen heeft (allez toch Torhout ;) )

ik ken anders wel vuile boswegels in de buurt van Brugge :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's dus het voordeel van zilverkleurige auto's. Mijn kar is st*nt-vies, maar ziet er op afstand nog gewoon proper uit.

Stont vuil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens al spijt dat ik zaterdag mijn auto gewassen heb! En deze week doe ik nog eens minder kms. Geen supervuile winterauto voor mij dus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar hangt je nummerplaat wel????

:D

Vanaf het moment dat ik 'niets' meer zie door mijn ruiten als de zon erop schijnt, dan ga ik mijn auto wassen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, erg he.

Mijn auto zag er gisterenavond nog mooi blauw uit, nu is de onderste helft en achterkant grijswit, gewoon van 350 km te rijden. En geen spetter vocht gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid