Ga naar inhoud

BMW ///M135i


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Mineral grau, zwart leder, schuifdak, zonnewerend glas achterste ramen, zo heb je een idee hoe de auto eruit zal zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mineral grau, zwart leder, schuifdak, zonnewerend glas achterste ramen, zo heb je een idee hoe de auto eruit zal zien.

Geven ze een mooie korting? Of (nog) niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt deze versie er ook in 2d. 'k Vond die oude versie wel knap. Deed me veel aan de 2002 denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ergens in 2013 komt de coupé uit, de 2 serie zal die noemen.

Er komt een ///M2, dit zou een lichtgewicht worden met een geblazen 4 cilinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ergens in 2013 komt de coupé uit, de 2 serie zal die noemen.

Er komt een ///M2, dit zou een lichtgewicht worden met een geblazen 4 cilinder.

Doe dan maar een M235i voor mij :)

Of beter, 230i, als ze er nog maken van die atmos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer zou de M 135i te zien zijn bij de dealers?

Er staat er eentje bij BMW Belgium, in Estoril blau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister gezien bij het BMW Open golftoernooi en ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van deze auto! Echt een bom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals zovelen hier al gepost hebben: hij zal waarschijnlijk wel goed rijden maar ik blijf dit model (de 1 serie in het algemeen dan) een van de minst geslaagde van BMW vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we zien hoe lang dat gaat duren. Geld erop dat er binnenkort weer mee gedeweept wordt op grote schaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt zoals met de 1M coupé? De verhoudingen van een 1 coupé kloppen niet naar mijn gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt zoals met de 1M coupé? De verhoudingen van een 1 coupé kloppen niet naar mijn gevoel.

Nee, algemeen met de 1. Die nieuwe modellen van BMW krijgen van hun fans steeds een wat lauwe ontvangst, vooral omdat de meesten nog met een oud model rondrijden. Dan is het nog "de nieuwe is niet zo knap". Eens het gros ermee rondrijdt, is dat weer allemaal vergeten en is dat model weer het best dat je kan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt zoals met de 1M coupé? De verhoudingen van een 1 coupé kloppen niet naar mijn gevoel.

De coupe vind ik net de enige knappe 1-reeks en al zeker de opgepompte 1M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, algemeen met de 1. Die nieuwe modellen van BMW krijgen van hun fans steeds een wat lauwe ontvangst, vooral omdat de meesten nog met een oud model rondrijden. Dan is het nog "de nieuwe is niet zo knap". Eens het gros ermee rondrijdt, is dat weer allemaal vergeten en is dat model weer het best dat je kan kopen.

it's funny coz it's true :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt zoals met de 1M coupé? De verhoudingen van een 1 coupé kloppen niet naar mijn gevoel.

Idd.

Die kar is gewoon een meter te kort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd.

Die kar is gewoon een meter te kort.

Uitdaging: druk een foto van deze wagen af, neem een pen en herteken de achterkant zodat het er evenwichtig uitziet. Publiceer dan het ontwerp hier :D

Beste voorstel mag naar BMW ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De coupe vind ik net de enige knappe 1-reeks en al zeker de opgepompte 1M.

De coupé heeft bij mij eerst wat moeten rijpen. Maar nu vind ik het een heerlijk wagentje. Ookal kloppen de verhoudingen idd niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid