Ga naar inhoud

Welke filmwagen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
23 uren geleden, Niko80 zei:

De NSX-R uit Fast Five van Mia, en Jordana Brewster mag mee komen. Verder gooi ik erna die mottige wel op het oud ijzer.

IMG_0038.webp

*velgen dus.😂

Geplaatst:
18 uren geleden, Bjorno zei:

En zowiezo een investering....gaat wel terug stijgen. 

Vorige week nog een rode tegen gekomen 😍.

De F40 van Joshua Tree was ook maar een Fiero....dus ja ik denk dat ik het ook wel bij de Z8 ga houden. 

En nog heel slechte replica ook

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ford v Ferrari #8
Ford-v-Ferrari1.jpg

Geplaatst:
Geplaatst:
1 uur terug, Balleke zei:

Ford v Ferrari #8
Ford-v-Ferrari1.jpg

wij denken in dezelfde richting, maar ik ga voor Le Mans met St McQueen en zijn 917K

porsche-917k.jpg

Geplaatst:
1 uur terug, Vanni zei:

Adam West's Batmobile

Ik had die vroeger als speelgoedauto.  Als je aan een wieletje draaide, kon je raketjes wegschieten uit die pijpen achteraan.  En vooraan klapte daar een slijpschijf uit als je op een verborgen knopje drukte. 

Geplaatst:
14 uren geleden, ir_fuel zei:

image.png

Toch liever "The last V8 interceptor"  :D

images.webp.44d57de041a352edf5bee41b4bf315a9.webp

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik gewoon afga op het primitief gevoel van ge ziet een film en vindt de auto gewoon cool, niet bij nadenken? De TVR Tuscan in Swordfish. Bij Bond films zijn er verschillende maar ik denk eerst aan de AM V8. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, Le Capri Mauve zei:

TVR Tuscan

Is al lang een auto die ik wel eens wil hebben, ooit op vakantie één irl gezien in deze kleur(en) 🥰

o_1ddq5htqna0ee7j7e8bf41qlf1i.jpg.8de6b1b9c78113112ef3f2ed3c5c09e5.jpg

Geplaatst:
1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Ik had die vroeger als speelgoedauto.  Als je aan een wieletje draaide, kon je raketjes wegschieten uit die pijpen achteraan.  En vooraan klapte daar een slijpschijf uit als je op een verborgen knopje drukte. 

Van Corgi? Ik heb die gevonden als we ons huis kochten, raketjes zitten er bij, maar slijpschijf nog niet gevonden. 

43 minuten geleden, ICM zei:

image.thumb.jpeg.eba638be165c988246dc45c2f0dfef6b.jpeg

Doe mij ook maar bovenstaande, manueel. 

Geplaatst:
2 uren geleden, BelgianRally zei:

wij denken in dezelfde richting, maar ik ga voor Le Mans met St McQueen en zijn 917K

porsche-917k.jpg

Ooof, wat een zalig ding 😍

Geplaatst:
48 minuten geleden, Challazer zei:

Van Corgi? Ik heb die gevonden als we ons huis kochten, raketjes zitten er bij, maar slijpschijf nog niet gevonden. 

Doe mij ook maar bovenstaande, manueel. 

Ja, ik denk het. Of van Dinkytoys,  Het was een erfstuk van mijn nonkel, samen met nog wat andere autootjes (die nu voor heel veel geld gaan onder de verzamelaars, maar die ik allemaal versleten heb gespeeld)

Geplaatst:
Op 19/6/2025 om 10:59, ir_fuel zei:

image.png

Minder iconisch, wel bruter:

Batman's Tumbler Can Now Be Yours For $3 Million

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
4 uren geleden, Challazer zei:

raketjes zitten er bij, maar slijpschijf nog niet gevonden. 

Vraag anders eens aan @ex-Mooseman of hij nog weet waar dat verborgen knopje zich bevindt. :D

Geplaatst:
31 minuten geleden, Vanni zei:

Vraag anders eens aan @ex-Mooseman of hij nog weet waar dat verborgen knopje zich bevindt. :D

Ben er al op aan het denken sinds ik de foto zag

Geplaatst:
9 uren geleden, Krikkie zei:

Is al lang een auto die ik wel eens wil hebben, ooit op vakantie één irl gezien in deze kleur(en) 🥰

o_1ddq5htqna0ee7j7e8bf41qlf1i.jpg.8de6b1b9c78113112ef3f2ed3c5c09e5.jpg

Ik ben daar al een tijdje overheen. De TVR cerbera stond mij indertijd erg aan maar ondertussen neig ik naar behendige dingen.

Geplaatst:
16 minuten geleden, Timo zei:

Die eigenaar zat vroeger toch op het VTM forum?

@bt. @Alexanderr weet dat mogelijks nog

Die uit Swordfish, inderdaad, nickname van de eigenaar ontgaat me wel intussen. Ik denk dat hij die auto overigens weer weg had gedaan na verloop van tijd. Dramatisch onbetrouwbare motoren ook daarin, is een 6-cilinder van TVR-eigen makelij 😶‍🌫️

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in