TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Wie kan mij trouwens meer info over deze Bentley geven? De standhouders waren maar zuurpruimen die op je neerkeken... Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Wie kan mij trouwens meer info over deze Bentley geven? De standhouders waren maar zuurpruimen die op je neerkeken... Zijn fakes (zoals wel meer auto's in die hal): http://www.vintageracing.eu/ Bij Bourgoo hebben ze er zo twee dacht ik. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 En over deze zoek ik ook meer info (int vervolg ga ik die infobordjes mee op foto zetten, sowieso vergeet je der een paar als je ze bijna allemaal leest... ) En, Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Zijn fakes (zoals wel meer auto's in die hal): http://www.vintageracing.eu/Bij Bourgoo hebben ze er zo twee dacht ik. Ahzo, ik vond het anders best een dikke bak!! Quote
Daann 4.435 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Wie kan mij trouwens meer info over deze Bentley geven? De standhouders waren maar zuurpruimen die op je neerkeken... Replica van de Blue Train Bentley? (Heerlijk verhaal is dat trouwens) Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 200-tal fotokes upgeload,http://s807.photobucket.com/albums/yy358/TCT1987/#!cpZZ1QQtppZZ32 Kijk ginds maar, geen zin om ze hier ook allemaal te zetten... Indien vragen over een bepaald model, zal ik ze zo goed en zo kwaad mogelijk proberen te beantwoorden Geen enkele foto van de Pegaso's? Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Zijn fakes (zoals wel meer auto's in die hal): http://www.vintageracing.eu/Bij Bourgoo hebben ze er zo twee dacht ik. Wat vragen ze daar voor? Best wel cool maar als dat hoge prijzen zijn, kan je even goed iets anders echts kopen. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Geen enkele foto van de Pegaso's? Die spanjaarden daar rond dat "stenen" gebouw in die centrale hal? Nope Ben ik eigenlijk vlug gepasseerd, iets gemist? :grin: Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Replica van de Blue Train Bentley? (Heerlijk verhaal is dat trouwens) Leg uit, leg uit... Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Die spanjaarden daar rond dat "stenen" gebouw in die centrale hal? Nope Ben ik eigenlijk vlug gepasseerd, iets gemist? :grin: Eh, tja, dat merk heeft 84 wagens gebouwd, waarvan er nog maar 57 bestaan, en daar stonden er 17 + een chassis bij mekaar. Die dingen kom je écht niet vaak tegen hoor. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Eh, tja, dat merk heeft 84 wagens gebouwd, waarvan er nog maar 57 bestaan, en daar stonden er 17 + een chassis bij mekaar. Die dingen kom je écht niet vaak tegen hoor. Woops... Mja, ge ziet ik heb nog wat te leren... Ik vond ze der niet intressant genoeg uitzien :grin: Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Woops... Mja, ge ziet ik heb nog wat te leren... Ik vond ze der niet intressant genoeg uitzien :grin: Jammer, staan toch mooie dingen tussen? Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 En over deze zoek ik ook meer info (int vervolg ga ik die infobordjes mee op foto zetten, sowieso vergeet je der een paar als je ze bijna allemaal leest... )*foto* En, *foto* Die grijze cabriolet is een Lancia Asturia, de witte weet ik niet meer. Ik dacht één of andere Riley, maar ben niet zeker. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Jammer, staan toch mooie dingen tussen? Maar het was daar ook even verder waar ik Max Girardo trof in een eenzaam moment, z'n kameraden daar waren daar een stand op met dat Alfa Romeo prototype, ze hadden daar een meer dan gezonde intresse voor... Dus ik heb toen even van de situatie geprofiteerd om met die ket een babbeltje te slaan en zo eigenlijk die Pegaso's totaal gemist, want daarna ben ik eigenlijk naar buiten daar gegaan... Volgende keer dan maar, ooit! Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Durf het bijna niet zeggen, maar de (echte) 250 California SWB staat ook niet tussen je foto's... heb je die ook overgeslagen? Nu ja, ik zal zelf ongetwijfeld ook wel wat topwagens gemist hebben, dat is bijna onvermijdelijk als je daar alles op één dag wil doen denk ik. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Maar het was daar ook even verder waar ik Max Girardo trof in een eenzaam moment, z'n kameraden daar waren daar een stand op met dat Alfa Romeo prototype, ze hadden daar een meer dan gezonde intresse voor... Dus ik heb toen even van de situatie geprofiteerd om met die ket een babbeltje te slaan en zo eigenlijk die Pegaso's totaal gemist, want daarna ben ik eigenlijk naar buiten daar gegaan... Volgende keer dan maar, ooit! En wat heb je hem gevraagd? Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Wel leuk dat je bent binnen geweest bij Lucas Hüni trouwens! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Durf het bijna niet zeggen, maar de (echte) 250 California SWB staat ook niet tussen je foto's... heb je die ook overgeslagen?Nu ja, ik zal zelf ongetwijfeld ook wel wat topwagens gemist hebben, dat is bijna onvermijdelijk als je daar alles op één dag wil doen denk ik. Stond die ook op die Ferrari stand? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 En wat heb je hem gevraagd? Niets eigenlijk, wat complimenten gegeven, en een korte chitchat over die alfa(waar ik van vermoed dat je die binnenkort wel op de één of andere veiling zult terugzien) en over Monaco... Duurde nog geen 5 minuten ofzo... Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Niets eigenlijk, wat complimenten gegeven, en een korte chitchat over die alfa(waar ik van vermoed dat je die binnenkort wel op de één of andere veiling zult terugzien) en over Monaco... Duurde nog geen 5 minuten ofzo... ? http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=MC12&CarID=r303 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Wel leuk dat je bent binnen geweest bij Lucas Hüni trouwens! Ik kon m'n ogen niet van die auto's afhouden en werd eigenlijk naar binnen gezogen Had die ket trouwens ook geen Atlantic(meen ik me toch ergens van te herinneren... ) Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 ? http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=MC12&CarID=r303 Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Ik kon m'n ogen niet van die auto's afhouden en werd eigenlijk naar binnen gezogen Had die ket trouwens ook geen Atlantic(meen ik me toch ergens van te herinneren... ) Hij had de grijze Atlantic op z'n stand staan tijdens retromobile 2011 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Ik heb trouwens ook 4 "oude" en 1 nieuwe RM cataloog kunnen scoren, gwn voor de verniet, lag er te grabbel(althans da thoop ik toch ). Vind ik leuk, aangezien ik dat bijzonder aangename boekskes vind... Quote
DavkeG 29 Geplaatst: 26 maart 2012 Geplaatst: 26 maart 2012 Stond die ook op die Ferrari stand? Nee, hij stond ergens in het midden van die hal. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.