Ga naar inhoud

21 - 25 maart 2012: Techno Classica Essen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij trouwens meer info over deze Bentley geven?

IMG_4292.jpg

De standhouders waren maar zuurpruimen die op je neerkeken...

Geplaatst:

Thumb resize.

Zijn fakes (zoals wel meer auto's in die hal): http://www.vintageracing.eu/

Bij Bourgoo hebben ze er zo twee dacht ik.

Geplaatst:

En over deze zoek ik ook meer info (int vervolg ga ik die infobordjes mee op foto zetten, sowieso vergeet je der een paar als je ze bijna allemaal leest... )

IMG_4228.jpg

En,

IMG_4233.jpg

Geplaatst:

Ahzo, ik vond het anders best een dikke bak!!

Geplaatst:

Thumb resize.

Replica van de Blue Train Bentley? (Heerlijk verhaal is dat trouwens)

Geplaatst:

Wat vragen ze daar voor?

Best wel cool maar als dat hoge prijzen zijn, kan je even goed iets anders echts kopen.

Geplaatst:
Geen enkele foto van de Pegaso's?

Die spanjaarden daar rond dat "stenen" gebouw in die centrale hal? Nope :oops:

Ben ik eigenlijk vlug gepasseerd, iets gemist? :grin:

Geplaatst:
Replica van de Blue Train Bentley? (Heerlijk verhaal is dat trouwens)

Leg uit, leg uit...

Geplaatst:
Die spanjaarden daar rond dat "stenen" gebouw in die centrale hal? Nope :oops:

Ben ik eigenlijk vlug gepasseerd, iets gemist? :grin:

Eh, tja, dat merk heeft 84 wagens gebouwd, waarvan er nog maar 57 bestaan, en daar stonden er 17 + een chassis bij mekaar. Die dingen kom je écht niet vaak tegen hoor. :)

Geplaatst:
Eh, tja, dat merk heeft 84 wagens gebouwd, waarvan er nog maar 57 bestaan, en daar stonden er 17 + een chassis bij mekaar. Die dingen kom je écht niet vaak tegen hoor. :)

Woops... :lol: Mja, ge ziet ik heb nog wat te leren... Ik vond ze der niet intressant genoeg uitzien :grin:

Geplaatst:
Woops... :lol: Mja, ge ziet ik heb nog wat te leren... Ik vond ze der niet intressant genoeg uitzien :grin:

Jammer, staan toch mooie dingen tussen?

Geplaatst:
En over deze zoek ik ook meer info (int vervolg ga ik die infobordjes mee op foto zetten, sowieso vergeet je der een paar als je ze bijna allemaal leest... )

*foto*

En,

*foto*

Die grijze cabriolet is een Lancia Asturia, de witte weet ik niet meer. Ik dacht één of andere Riley, maar ben niet zeker.

Geplaatst:
Jammer, staan toch mooie dingen tussen?

Maar het was daar ook even verder waar ik Max Girardo trof in een eenzaam moment, z'n kameraden daar waren daar een stand op met dat Alfa Romeo prototype, ze hadden daar een meer dan gezonde intresse voor... Dus ik heb toen even van de situatie geprofiteerd om met die ket een babbeltje te slaan en zo eigenlijk die Pegaso's totaal gemist, want daarna ben ik eigenlijk naar buiten daar gegaan... Volgende keer dan maar, ooit!

Geplaatst:

Durf het bijna niet zeggen, maar de (echte) 250 California SWB staat ook niet tussen je foto's... heb je die ook overgeslagen?

Nu ja, ik zal zelf ongetwijfeld ook wel wat topwagens gemist hebben, dat is bijna onvermijdelijk als je daar alles op één dag wil doen denk ik.

Geplaatst:
Maar het was daar ook even verder waar ik Max Girardo trof in een eenzaam moment, z'n kameraden daar waren daar een stand op met dat Alfa Romeo prototype, ze hadden daar een meer dan gezonde intresse voor... Dus ik heb toen even van de situatie geprofiteerd om met die ket een babbeltje te slaan en zo eigenlijk die Pegaso's totaal gemist, want daarna ben ik eigenlijk naar buiten daar gegaan... Volgende keer dan maar, ooit!

En wat heb je hem gevraagd? :)

Geplaatst:

Wel leuk dat je bent binnen geweest bij Lucas Hüni trouwens!

Geplaatst:
Durf het bijna niet zeggen, maar de (echte) 250 California SWB staat ook niet tussen je foto's... heb je die ook overgeslagen?

Nu ja, ik zal zelf ongetwijfeld ook wel wat topwagens gemist hebben, dat is bijna onvermijdelijk als je daar alles op één dag wil doen denk ik.

Stond die ook op die Ferrari stand?

Geplaatst:
En wat heb je hem gevraagd? :)

Niets eigenlijk, wat complimenten gegeven, en een korte chitchat over die alfa(waar ik van vermoed dat je die binnenkort wel op de één of andere veiling zult terugzien) en over Monaco... Duurde nog geen 5 minuten ofzo...

Geplaatst:
Wel leuk dat je bent binnen geweest bij Lucas Hüni trouwens!

Ik kon m'n ogen niet van die auto's afhouden en werd eigenlijk naar binnen gezogen :)

Had die ket trouwens ook geen Atlantic(meen ik me toch ergens van te herinneren... )

Geplaatst:
Ik kon m'n ogen niet van die auto's afhouden en werd eigenlijk naar binnen gezogen :)

Had die ket trouwens ook geen Atlantic(meen ik me toch ergens van te herinneren... )

Hij had de grijze Atlantic op z'n stand staan tijdens retromobile 2011

Geplaatst:

Ik heb trouwens ook 4 "oude" en 1 nieuwe RM cataloog kunnen scoren, gwn voor de verniet, lag er te grabbel(althans da thoop ik toch :lol:). Vind ik leuk, aangezien ik dat bijzonder aangename boekskes vind...

Geplaatst:
Stond die ook op die Ferrari stand?

Nee, hij stond ergens in het midden van die hal.

dsc9230m.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in