Ga naar inhoud

21 - 25 maart 2012: Techno Classica Essen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb trouwens ook 4 "oude" en 1 nieuwe RM cataloog kunnen scoren, gwn voor de verniet, lag er te grabbel(althans da thoop ik toch :lol:). Vind ik leuk, aangezien ik dat bijzonder aangename boekskes vind...

Monterey 2011

Villa d'este 2011

Monaco 2010

London 2009

En de nieuwe is Monaco 2012, maar dan de satardingeskes collectie, dus enkel de moto's...

Ze staan al mooi in m'n boekenkast te blinken :D

Geplaatst:
Nee, hij stond ergens in het midden van die hal.

Thumb resize.

Yupz yupz, heb ik even bij stilgestaan, heb nog tegen m'n vrouw gezegd, dat moest die een bruin interieur hebben die een vele grote eyecatcher zou zijn, voor mij dan toch... Nu wasset van "ah kijk wat hier staat... ".

Ik dacht dat ik daar wel een foto van had... Blijkbaar dan toch niet... Vreemd...

Geplaatst:
Wat vragen ze daar voor?

Best wel cool maar als dat hoge prijzen zijn, kan je even goed iets anders echts kopen.

Bij The Gallery, die toch niet direct goedkoop zijn te noemen, vroegen/vragen ze 345.000€ Veel geld, maa rbest doenbaar denk ik...

Geplaatst:

@TCT: Als je van sommige modellen niet de geschiedenis kent dan vallen ze al veel minder op:$.

Ik denk dat ik door die redenen veel van de speciale modellen ben voorbij gewandeld. En bij sommige waar dan wel de geschiedenis bij stond kon je het temminste lezen en waarderen.

Bij zo een boeken winkeltje ook nog een brochure gevonden (en gekocht) van mijn Land Rover.

103_G_sized.jpg

Geplaatst:

Zag er de moeite uit.

En, TCT, ik apprecieer het énorm dat je dit foto's deelt met ons, maar mag ik je vragen in het vervolg foto's recht te nemen in plaats van diagonaal?:)

Geplaatst:
Zag er de moeite uit.

En, TCT, ik apprecieer het énorm dat je dit foto's deelt met ons, maar mag ik je vragen in het vervolg foto's recht te nemen in plaats van diagonaal?:)

Dan kreeg ik ze er niet volledig op...

Geplaatst:

Shit zoveel lekkers. Ziet er de max uit! :inlove:

Gaat in de agenda voor volgend jaar.

Geplaatst:

Bij het zien van die foto's heb ik blijkbaar huer en daar toch iets gemist... Jammer!!

Geplaatst:

Deze heb ik blijkbaar ook gemist,

196925_10150150164714206_16557034205_6369703_4395990_n.jpg

205455_10150150164779206_16557034205_6369704_4259396_n.jpg

Geplaatst:

Lol :lol:

Ik ben blijkbaar een fotoreeks van 2011 aan het bekijken, nevermind dus... :lol:

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Ik, de eerste en rustigste dag...

Geplaatst:

Ik, de eerste en rustigste dag...

Geplaatst:

Ik ga donderdag 27 maart, en misschien zaterdag 29 maart

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in