Ga naar inhoud

Zakelijk elektrisch , wat te kiezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

zo een i7 is wel dik, maar ik vind die persoonlijk wel lelijk. de G11 was veel knapper. i5 M60 is toch ook wel een bazenbak dan

Geplaatst:
22 uren geleden, ir_fuel zei:

Het is nochtans zo.

Ben nu wel benieuwd naar je vergelijking tussen de 1 reeks en Model 3. 
Ik zie het toch niet. 

Geplaatst:
1 uur terug, tuscani zei:

Nu al? Is toch vroeg?

a30jveh6s01d9m-1024x683.jpg (720×480)

De neus zou een upgrade richting de neue klasse styling krijgen.

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 uur terug, tuscani zei:

Nu al? Is toch vroeg?

Om te doen passen in de nieuwe designstijl van de Neue Klasse, heb ik ergens gelezen 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
1 uur terug, Liquid Li0n zei:

zo een i7 is wel dik, maar ik vind die persoonlijk wel lelijk. de G11 was veel knapper. i5 M60 is toch ook wel een bazenbak dan

Die nieren zijn er volledig over, voor de rest vind ik dat een zeer dikke kar. Gaat ook fantastisch rijden denk ik.
Voor mij wel de 750e graag.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minuten geleden, DDke zei:

Die nieren zijn er volledig over, voor de rest vind ik dat een zeer dikke kar. Gaat ook fantastisch rijden denk ik.

Idd, voor het prijsverschil zou ik al niet twijfelen.  Afwerking en materialen gaan sowieso ( hoop ik) een stap hoger staan. 

Geplaatst:
21 uren geleden, Dawud zei:

Is ook belachelijk efficiënt in vgl met andere gelijkaardige auto’s. Als je dan nog eens de grotere batterij kan pakken zit je met gemak boven de 500km.  Geen idee wat je budget is @gewoon ik, maar ze zijn onlangs nog in prijs gezakt, waardoor ze volgens mij niet meer veel verschillen met de id4. 

als ik er eentje samenstel met wat opties zit ik tegen de 80 000. Fors voor een Volkswagen

image.thumb.png.b371fff7664b6fa1dec1258475ce9831.png

Geplaatst:
1 uur geleden, tuscani zei:

Idd,  die prijs "valt" toch goed mee. Wel wat meer km´s, maar verdekke, ik zat maandag in Roeselare.  Had ik het geweten was ik gaan kijken. 😬

Dejonckheere heeft altijd goede prijzen. Zit daardoor ook veel flow in hun stock.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

als ik er eentje samenstel met wat opties zit ik tegen de 80 000. Fors voor een Volkswagen

Een ID7 zit qua afwerking wel op Audi-niveau. In vgl. met bepaalde modellen zelfs hoger, zo'n Q4 bvb. is maar een triestig hok (ID3 en 4 de eerste bouwjaren trouwens ook, daar niet van...)

• Grappig 1
Geplaatst:
14 uren geleden, fredoo zei:

Bedankt voor de vele reacties.

Ik heb ondertussen de Taycan bekeken, maar de binnenruimte is toch beperkt in vergelijking met de andere alternatieven.

Dit lijkt me een mooie i5 m60, maar niet duidelijk of hier bepaalde belangrijke opties ontbreken?

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-i5-m60-xdrive-individual-towb-elektrisch-blauw-eb09ec54-865b-4e60-99b1-aa6550aab792?source=afterleadpage_vehiclecard

aan een i7 had ik nog niet gedacht, maar de prijzen zijn wel interessant, en is qua range / ruimte / comfort misschien nog de beste keuze? Of wat denken jullie?

https://bmwpremiumselection.be/nl/voertuig/bmw-i7_95927.html

Voor beide kan je terecht bij @Stancke in Roeselare 😉

Heb mijn X5 bij hem gekocht, top-service! 

Geplaatst:
1 uur geleden, Liquid Li0n zei:

Dan heb je veel opties volgens mij aangevinkt en heb je een zeer goed uitgeruste auto. Bij ons ging daar nog een serieuze fleetkorting van af.  

1 uur terug, Fr79 zei:

Een ID7 zit qua afwerking wel op Audi-niveau. In vgl. met bepaalde modellen zelfs hoger, zo'n Q4 bvb. is maar een triestig hok (ID3 en 4 de eerste bouwjaren trouwens ook, daar niet van...)

Zetels zijn top, maar dashboard en vond ik minder. Met mijn ervaring in a4 en a6 komt dit niet overeen imo. Maar wel zeer ruim, opmerkelijk in de breedte. Had zowat monovolume gevoel. 

Geplaatst:
2 uren geleden, DDke zei:

Die auto is gewoon nieren met wielen eronder.

Goed voor ray charles, maar voor de rest 

Geplaatst:
16 minuten geleden, Dawud zei:

Dan heb je veel opties volgens mij aangevinkt en heb je een zeer goed uitgeruste auto. Bij ons ging daar nog een serieuze fleetkorting van af.  

Zetels zijn top, maar dashboard en vond ik minder. Met mijn ervaring in a4 en a6 komt dit niet overeen imo. Maar wel zeer ruim, opmerkelijk in de breedte. Had zowat monovolume gevoel. 

Het is spijtig dat er op zo een configurator geen rekening wordt gehouden met fleetkorting. maar je mag misschien zeker zijn dat daar 20 a 25 % af gaat. En dan ook nog eens 21% btw er af en dat zit je wel met een mooie uitrusting voor een schappelijke prijs

Geplaatst:
5 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

En dan ook nog eens 21% btw er af

de helft 😉

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
28 minuten geleden, DDke zei:

de helft 😉

Niet eens, in feite.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, Tommie zei:

Niet eens, in feite.

Maximaal de helft dan 😉

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
6 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Ik lees dat hier vaak: "Voor een KIA, voor een Peugeot,..." Op zich maakt dat niet uit of dat een Volkswagen is he. Als die auto qua technologie en afwerking die prijs waard is, is 'm dat waard. Simples.

Dat gezegd zijnde ben ik geen fan van een ID7

Geplaatst:
2 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Ik lees dat hier vaak: "Voor een KIA, voor een Peugeot,..."

Kan je vaak parafraseren naar: veel geld voor een badge waar de buurman niet van onder de indruk is :D 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
25 minutes ago, Polygoon said:

Kan je vaak parafraseren naar: veel geld voor een badge waar de buurman niet van onder de indruk is :D 

Ondertussen kopen we dan maar een M3 van meer dan 100.000 euro.

Dat is ook veel geld "voor maar een 3".

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
30 minuten geleden, Polygoon zei:

't Komt van iemand met een 140i aja

😇

Geplaatst:

Je luidsprekers doen me eraan denken dat ik momenteel ook mooie plantstaanders heb staan die ik terug tot luidsprekers moet omvormen.

Als ik daar eens tijd voor heb, ga ik je wle eens wat adresjes voor spareparts vragen. 

Geplaatst:

@DDke

Speciaal vanmorgen voor jou op m’n momentaan verbruik gaan kijken, onderweg naar Durbuy. :D 

21,8 kWh aan 127 op cc. 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid