Ga naar inhoud

Zakelijk elektrisch , wat te kiezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat een saaie auto trouwens om samen te stellen, alleen maar witte/grijze/zwarte toestanden, zowel binnen- als buitenkant. Ze hebben nul kleuren in hun opties.

Geplaatst:
2 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is ook nogal een bakbeest he, vooral in de breedte

Trouwens, vind maar eens de afmetingen op de site van Polestar :fp:

https://www.polestar.com/global/polestar-4/

onvindbaar

Awel idem. Daarmee zat die niet in mijn gedachten, die ziet er idd breed uit (want zie ik in tegenstelling tot de 3 wel rijden) maar geen flauw benul qua binnenruimte

Geplaatst:
4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat is ook nogal een bakbeest he, vooral in de breedte

Trouwens, vind maar eens de afmetingen op de site van Polestar :fp:

https://www.polestar.com/global/polestar-4/

onvindbaar

Absoluut. Zo’n Polestar 4 is even breed als een Model S… dus een serieuze kloefer . 

Maar de rest van z’n opties waren ook wel grote bakken. Dus dan past dat wel :D 

Geplaatst:

Wat een saaie auto trouwens om samen te stellen, alleen maar witte/grijze/zwarte toestanden, zowel binnen- als buitenkant. Ze hebben nul kleuren in hun opties.

Was net even gaan kijken. Blijkbaar hebben ze voor het nieuwe modeljaar de coolste kleur eruit gesmeten 😞 

image.png.eafab4c26808b9c4aeee39e8eaa83b30.png

Geplaatst:
Just now, Parsifal said:

Was net even gaan kijken. Blijkbaar hebben ze voor het nieuwe modeljaar de coolste kleur eruit gesmeten 😞 

image.png.eafab4c26808b9c4aeee39e8eaa83b30.png

Aan de buitenkant maakt het mij niet uit. Maar het interieur is enkel in zwart of wit.

Geplaatst:
4 minutes ago, Parsifal said:

Absoluut. Zo’n Polestar 4 is even breed als een Model S… dus een serieuze kloefer .

Mijn i4 met spiegels is even breed als zo een Polestar 4 zonder spiegels. :tct: 

Geplaatst:

Mijn i4 met spiegels is even breed als zo een Polestar 4 zonder spiegels. :tct: 

Klopt... Prijs/ruimte verhouding is eigenlijk écht wel goed bij die wagen. Is zelfs meer dan 10cm breder dan een i5 (zonder spiegels)

Geplaatst:

Zo'n 4 is precies niet lelijk vanbinnen met dat bicolor. 

132026769-1024-768.jpg

132026770-1024-768.jpg

Geplaatst:
20 minutes ago, Parsifal said:

Klopt... Prijs/ruimte verhouding is eigenlijk écht wel goed bij die wagen. Is zelfs meer dan 10cm breder dan een i5 (zonder spiegels)

prijs/ruimte verhouding. Heb je echt die enorme breedte nodig dan? 't is nu niet dat ik benauwd zit in mijn auto. Ik vind dat alleen maar een nadeel. Auto's kruisen in smallere straten is ambetant, je past in geen enkel parkeervak, en in een ondergrondse parking is het helemaal een drama om tussen 2 auto's te staan.

Geplaatst:

prijs/ruimte verhouding. Heb je echt die enorme breedte nodig dan? 't is nu niet dat ik benauwd zit in mijn auto. Ik vind dat alleen maar een nadeel. Auto's kruisen in smallere straten is ambetant, je past in geen enkel parkeervak, en in een ondergrondse parking is het helemaal een drama om tussen 2 auto's te staan.

Ik heb 3 kinderen. Ik heb die enorme breedte dus wel nodig ja... Is voor mij zelf belangrijker dan koffervolume. Vandaar dat ik daar altijd zo gefocust op ben :D 

Maar ik weet heus ook wel dat niet iedereen in die situatie zit, dus in dat opzicht begrijp ik je wel.

Geplaatst:

Om het even te kaderen. Een Ford Raptor pickup is even breed zonder spiegels als die Polestar 4, en verschilt maar 6cm inclusief spiegels.

Geplaatst:

Om het even te kaderen. Een Ford Raptor pickup is even breed zonder spiegels als die Polestar 4, en verschilt maar 6cm inclusief spiegels.

Zo'n 4 heeft gelukkig wel smalle spiegels. Blijkbaar 10cm breder met spiegels dan een i5, maar met spiegels is de i5 2cm breder.

Geplaatst:

Auto's van 2 meter breed zonder spiegels, handig kan je dat toch niet noemen. Ik vind het nu al lastig parkeren soms (dan niet omdat ik het niet kan, maar omdat je nog aan 2 kanten uit je auto moet geraken, en die die langs je staan ook).

Geplaatst:

Polestar 4 🥰, een zwarte voor mij aub. Vrees dat ik dit niet in mijn leasebudget krijg, te lage restwaarde?

Geplaatst:

Polestar 4 🥰, een zwarte voor mij aub. Vrees dat ik dit niet in mijn leasebudget krijg, te lage restwaarde?

Geplaatst:
Zojuist, Ugeken zei:

Geen idee... wel het proberen waard. Heb gehoord dat ze redelijk agressieve kortingen geven voor fleet...

Geplaatst:
1 uur terug, Challazer zei:

i5(Touring) ook eens bekijken @tuscani

Stond al aangegeven, maar nog niet echt onderzocht. De vrouw des huizes wil ook graag in het SUV verhaal blijven, dus is al een vinkje minder.  (de S ook)

De Polestar 3 noteer ik er wel, want dacht dus echt dat die nog steeds niet gelanceerd was.

De Eletre bv is voor haar wel een kanshebber, maar qua prijs nog wat hoog en achteraan heb ik toch ook de klik niet. (in het zwart is het al beter maar toch)

1920x1080.webp

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/lotus-eletre-directiewagen-elektrisch-zwart-3e34d1f7-65f2-4047-b50d-3746516b4927?sort=price&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=5&position=5&search_id=b1dy7e07dl&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=unknown&new_taxonomy_available=false&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_boost_level=t10&boost_level=t10

Geplaatst:

Met de Polsestar3 gereden en is bij mij afgevallen wegen de electronica/software. De software heeft enkele voordelen (google maps/waze kan rechtstreeks op de wagen runnen, dus volledig geïntegreerd), maar dan bijna alles via het centrale scherm bedienen vond ik een serieus nadeel. Ook maakte de testwagen al wat rare geluiden. Polestar3 is wel heel makkelijk te testen via de polestar website.

In de Volvo toonzaal EX30/EX90 gezien en de interface zag er juist hetzelfde uit. (EX90 paste niet in budget) Collega heeft er wel even mee gereden en begin dit jaar waren er op die wagen nog veel bugs.

Vermits je een SUV wilt, wat denk je van de Q6 e-tron, 100kWh batterij, 800V technologie?

https://expert21.b-cdn.net/1024x768/88/19/14/88191401871996522815960247723654776100827482876966553949675728798983893040431.jpg

Deze Performance (single engine -100kWh) staat voor 79k€ bij Audi approved, eind 2024 met 17.000km.

Geplaatst:

Altijd graag met Audi gereden, maar puur op EV vlak, is mijn vertrouwen er niet bij hun. 

Geplaatst:

wij hebben een EX30, dat is de Dacia van Volvo hoor!!!! 

Dat stuurt 'guitig' rond de kerktoren, maar... no shit sherlock: als het fel regent heb je de indruk terug gekatapulteerd te worden in de jaren '80: schuilen onder een metalen afdakje: de druppels trommelen echt op het dakje, alsof er geen isolatie tussen de carrosserie zit en de roofliner

en dat scherm: voor sommige functies in te stellen druk je er 4x op :sick:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid