gewoon ik 8.349 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 Weigeren van kleur in zijn auto te steken en dan iets dragen dat pijn doet aan je ogen. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 1 minute ago, Mazdastruction said: Vaak ook dragers van die leuke fleurige hemdjes Goed in de broek geduwd waarbij de bierbuik over de riem hangt Quote
Mazdastruction 4.258 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 De prospect die hier terechtkomt bij zijn marktonderzoek... 1 Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 1 uur terug, ir_fuel zei: Dat kan je over veel auto's zeggen. Denk je dat de Tesla Model S rijder zo een prachtfiguur is? I know, maar zo'n Lotus SUV zit bij mij echt in dezelfde categorie van een all-black Range Rover Sport. Drill rap of Balkan beats uit het raam, auto schuin over twee parkeerplaatsen gooien voor de shisha-bar, motor blijft draaien natuurlijk. Niemand die weet exact wat hij doet in het leven, want je krijgt altijd een vage “Import-export, beetje vastgoed in Dubai ook" te horen. Betaalt alles cash en vaak ook losse pollekes naar de vrouwen en losse vuisten naar de venten toe. Meestal in afwachting van een veroordeling bij de politierechtbank of erger. Vandaar dat Dubai vastgoed. Meestal terug te vinden in de Maven of de Villa. bon... Ik zit misschien ook gewoon al te lang in Antwerpen-Zuid te werken 7 Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 1 minuut geleden, Parsifal zei: Vandaar dat Dubai vastgoed. Meestal terug te vinden in de Maven of de Villa. bon... Ik zit misschien ook gewoon al te lang in Antwerpen-Zuid te werken Te accuraat Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 8 minuten geleden, Polygoon zei: Te accuraat wij kunnen het weten, wonende ten zuiden van Antwerpen hé Polygoon Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 Zojuist, Liquid Li0n zei: wij kunnen het weten, wonende ten zuiden van Antwerpen hé Polygoon Antwerpen-Zuid en ten zuiden van Antwerpen is gelukkig niet hetzelfde publiek 2 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 2 minuten geleden, Polygoon zei: Antwerpen-Zuid en ten zuiden van Antwerpen is gelukkig niet hetzelfde publiek Ik ga met je akkoord. En daar ben ik wel tevreden mee Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 5 minutes ago, Liquid Li0n said: wij kunnen het weten, wonende ten zuiden van Antwerpen hé Polygoon Ik woon ook ten zuiden van Antwerpen. 1 1 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 19 minutes ago, Parsifal said: I know, maar zo'n Lotus SUV zit bij mij echt in dezelfde categorie van een all-black Range Rover Sport. Drill rap of Balkan beats uit het raam, auto schuin over twee parkeerplaatsen gooien voor de shisha-bar, motor blijft draaien natuurlijk. Niemand die weet exact wat hij doet in het leven, want je krijgt altijd een vage “Import-export, beetje vastgoed in Dubai ook" te horen. Betaalt alles cash en vaak ook losse pollekes naar de vrouwen en losse vuisten naar de venten toe. Meestal in afwachting van een veroordeling bij de politierechtbank of erger. Vandaar dat Dubai vastgoed. Meestal terug te vinden in de Maven of de Villa. Dat soort volk koopt toch echt geen EV vandaag de dag? Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 20 minuten geleden, Parsifal zei: I know, maar zo'n Lotus SUV zit bij mij echt in dezelfde categorie van een all-black Range Rover Sport. Drill rap of Balkan beats uit het raam, auto schuin over twee parkeerplaatsen gooien voor de shisha-bar, motor blijft draaien natuurlijk. Niemand die weet exact wat hij doet in het leven, want je krijgt altijd een vage “Import-export, beetje vastgoed in Dubai ook" te horen. Betaalt alles cash en vaak ook losse pollekes naar de vrouwen en losse vuisten naar de venten toe. Meestal in afwachting van een veroordeling bij de politierechtbank of erger. Vandaar dat Dubai vastgoed. Meestal terug te vinden in de Maven of de Villa. bon... Ik zit misschien ook gewoon al te lang in Antwerpen-Zuid te werken Godver Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 6 minuten geleden, ir_fuel zei: Dat soort volk koopt toch echt geen EV vandaag de dag? Ah nee??? 55 minuten geleden, ir_fuel zei: Uiteraard in mat zwart Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 1 minute ago, Parsifal said: Ah nee??? Die steken geen nummerplaat "ONKOST". Dat is eerder "ADIL-1" ofzo. 1 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 1 uur geleden, ir_fuel zei: Die steken geen nummerplaat "ONKOST". Dat is eerder "ADIL-1" ofzo. Sorry, die heb ik gisteren al gevonden op autoscout. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 2 uren geleden, Parsifal zei: I know, maar zo'n Lotus SUV zit bij mij echt in dezelfde categorie van een all-black Range Rover Sport. Drill rap of Balkan beats uit het raam, auto schuin over twee parkeerplaatsen gooien voor de shisha-bar, motor blijft draaien natuurlijk. Niemand die weet exact wat hij doet in het leven, want je krijgt altijd een vage “Import-export, beetje vastgoed in Dubai ook" te horen. Betaalt alles cash en vaak ook losse pollekes naar de vrouwen en losse vuisten naar de venten toe. Meestal in afwachting van een veroordeling bij de politierechtbank of erger. Vandaar dat Dubai vastgoed. Meestal terug te vinden in de Maven of de Villa. bon... Ik zit misschien ook gewoon al te lang in Antwerpen-Zuid te werken Ik woon in (op?) Antwerpen Zuid, maar een stilstaande Lotus Eletre met draaiende motor heb ik nog nooit gezien! 4 Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 (aangepast) die van Antwerpen Zuid hebben soms wel het gevoel OP de rest te wonen, maar ze wonen toch gewoon IN de stad maar zitten vaak wel OP een berg coke of cash. Maar zo eens een granaatje nu en dan veranderd niet veel in Antwerpen precies. 3 september 2025 aangepast door Liquid Li0n Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 3 september 2025 Geplaatst: 3 september 2025 ik voel me hier met de minuut veiliger, precies... locatie: Borgerhout 1 Quote
Challazer 4.457 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 20 uren geleden, Mazdastruction zei: Vaak ook dragers van die leuke fleurige hemdjes Vergeet de bijpassende Floris Van Bommel schoenen niet! 1 5 Quote
JanC 7.873 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 @Timo aan de kassa gevraagd! Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 5 hours ago, Challazer said: Vergeet de bijpassende Floris Van Bommel schoenen niet! Is dat nog altijd de trend? Je zou denken dat dat wat veranderd is sinds 2015, net zoals de gekleurde broek er ook uit gegaan is sinds het plebs er ook mee rondloopt. Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 ze hebben de Hollandse-gekkie modellen in hun collectie zitten., ja... Ik heb net deze gekocht, dat is al heel wat braver/saaier. Ik hou wel van hun pasvorm, en heb wel een paar of zes van het merk, maar altijd de gewonere modellen. Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 2 minuten geleden, ex-Mooseman zei: ze hebben de Hollandse-gekkie modellen in hun collectie zitten., ja... Ik heb net deze gekocht, dat is al heel wat braver/saaier. Ik hou wel van hun pasvorm, en heb wel een paar of zes van het merk, maar altijd de gewonere modellen. De 'gekke modellen' zijn de vervangers van de frivole stropdassen uit het verleden. Broodnodig tussen al het grijs en blauw wat er gedragen wordt. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 3 minuten geleden, ex-Mooseman zei: ze hebben de Hollandse-gekkie modellen in hun collectie zitten., ja... Ha, ik was aan het denken waar ik die schoenen veelal zie. En idd bij hollanders die veeeeeeeeeeellllll praten Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 4 september 2025 Geplaatst: 4 september 2025 Zojuist, gewoon ik zei: Ha, ik was aan het denken waar ik die schoenen veelal zie. En idd bij hollanders die veeeeeeeeeeellllll praten en bij boekhouders die denken dat ze hip moeten doen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.